Onko kellään kokemusta longchamp helsinki ulkolaisesta verkkokaupasta?
Tyhmyyksissäni tilasin kaupasta laukun ja maksoin luottokortilla, pakettia ei ole tullut vaikka ostosta on jo 24 päivää.
Luottokorttiani on veloitettu sillä summalla jonka ostos maksoi, saankohan rahani takaisin visakorttiyhtiöltä?
En uskalla ottaa yhteyttä kyseiseen verkkokauppaan, koska niillä on vain sähköpostiosoite. Ja rahojeni saaminen sieltä vielä epätodennäköisempää.
longchamp helsinki verkkokauppa
4
4449
Vastaukset
- Kokemusta on!
Saatat saada rahasi luottokorttiyhtiöltä, jos otat yhteyttä siihen. Rahojan palautus yleensä edellyttää, että lähetät postitse tulostamasi kaupan kanssa käymäsi kirjeenvaihdon luottokorttiyhtiölle.
Itselleni kävi kerran näin, kun tilasin solmioita amerikkalaisesta nettikaupasta. Solmioita en koskaan saanut, mutta luottokunta palautti rahani, kun postitin kaupan kanssa käymäni kirjeenvaihdon sille todistukseksi siitä, että olin ylipäänsä kummastellut kaupalle, missä tilaamani solmiot viipyvät. - 15+20
Ei ole tuttu firma. Ilmeisesti on tästä sivustosta kysymys.
http://fi.totesfashion.com/
Kun vähän selailee sivustoa, näkee, että käännökset suomeksi on tehty Googlen kääntäjällä tai vastaavalla yhtä kehnolla. Teksti on vaikeasti ymmärrettävää. Itselläni syttyy punainen liikennevalo edessäni, jos tällaiseen törmään. Yhteystietoja ei ole. Kyselyjä asiakaspalveluun voi tehdä nettilomakkeella. Itse pitäisin tätä huijaussivustona.
Kerro nettilomakkeella, että et ole saanut lähetystä, vaikka aikaa on mennyt runsaasti yli luvatun ja vaadi luottokorttitilisi hyvittämistä. Ota ennen lähettämistä itsellesi ruutukaappaus, koska todennäköisesti sinulle ei jää mitään kopiota muuten itsellesi.
Jos hyvitystä ei ala kuulua, ota luottokorttiyhtiöösi yhteyttä.- longchamp
Kiitos vastauksesta, olen mitätöinyt luottokorttini ja odotan uuden kortin saapumista. Olen myös yhteydessä luottokorttiyhtiööni parin viikon sisällä.
- 9+6
Huijauksista varoittava Scamadviser- sivusto antaa todella huonon arvion kaupasta, eikä heidän arviossaan ole mukana tuo koneella käännetty kieli, joka on paikoin täysin käsittämätöntä.
http://www.scamadviser.com/check-website/fi.totesfashion.com#box-comment
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921423Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841400Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761175- 901125
- 81985
- 82971
- 39952
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66895Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v74879Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841