Onko kellään kokemusta longchamp helsinki ulkolaisesta verkkokaupasta?
Tyhmyyksissäni tilasin kaupasta laukun ja maksoin luottokortilla, pakettia ei ole tullut vaikka ostosta on jo 24 päivää.
Luottokorttiani on veloitettu sillä summalla jonka ostos maksoi, saankohan rahani takaisin visakorttiyhtiöltä?
En uskalla ottaa yhteyttä kyseiseen verkkokauppaan, koska niillä on vain sähköpostiosoite. Ja rahojeni saaminen sieltä vielä epätodennäköisempää.
longchamp helsinki verkkokauppa
4
4775
Vastaukset
- Kokemusta on!
Saatat saada rahasi luottokorttiyhtiöltä, jos otat yhteyttä siihen. Rahojan palautus yleensä edellyttää, että lähetät postitse tulostamasi kaupan kanssa käymäsi kirjeenvaihdon luottokorttiyhtiölle.
Itselleni kävi kerran näin, kun tilasin solmioita amerikkalaisesta nettikaupasta. Solmioita en koskaan saanut, mutta luottokunta palautti rahani, kun postitin kaupan kanssa käymäni kirjeenvaihdon sille todistukseksi siitä, että olin ylipäänsä kummastellut kaupalle, missä tilaamani solmiot viipyvät. - 15+20
Ei ole tuttu firma. Ilmeisesti on tästä sivustosta kysymys.
http://fi.totesfashion.com/
Kun vähän selailee sivustoa, näkee, että käännökset suomeksi on tehty Googlen kääntäjällä tai vastaavalla yhtä kehnolla. Teksti on vaikeasti ymmärrettävää. Itselläni syttyy punainen liikennevalo edessäni, jos tällaiseen törmään. Yhteystietoja ei ole. Kyselyjä asiakaspalveluun voi tehdä nettilomakkeella. Itse pitäisin tätä huijaussivustona.
Kerro nettilomakkeella, että et ole saanut lähetystä, vaikka aikaa on mennyt runsaasti yli luvatun ja vaadi luottokorttitilisi hyvittämistä. Ota ennen lähettämistä itsellesi ruutukaappaus, koska todennäköisesti sinulle ei jää mitään kopiota muuten itsellesi.
Jos hyvitystä ei ala kuulua, ota luottokorttiyhtiöösi yhteyttä.- longchamp
Kiitos vastauksesta, olen mitätöinyt luottokorttini ja odotan uuden kortin saapumista. Olen myös yhteydessä luottokorttiyhtiööni parin viikon sisällä.
- 9+6
Huijauksista varoittava Scamadviser- sivusto antaa todella huonon arvion kaupasta, eikä heidän arviossaan ole mukana tuo koneella käännetty kieli, joka on paikoin täysin käsittämätöntä.
http://www.scamadviser.com/check-website/fi.totesfashion.com#box-comment
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6342774Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H232210Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4302169- 891976
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran201799Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe671590- 1281362
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231270Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau271201- 661154