onko säilöntäaineettomia viinejä? Mikä merkki?
onko säilöntäaineettomia viinejä?
3
286
Vastaukset
- Dimez
On, katso Alkon sivuilta. Tosin eivät välttämättä ole laadullisesti samaa luokkaa...
Ilman rikkiyhdisteitä mikrobitoimita on aika vaikea pitää kurissa....
http://www.alko.fi/ruoka--juoma/pieni-juomaopas/lisaaineet/ LOPETAJ JO HYVÄN SIÄ AEKAAN KOKO IMMEISKUNNALLET TURMIJOLLINEV VIINAKSIIL LIPITTÄMINE!
OTA TILALLE KOEVUM MAHLA!
SITÄ JOS ET LÖYVVÄ, KOKKEILE ENS HUHTIKUUHU AST KARPALOKARKELOO: KIRKKAASEEN, KORKEESEEL LASSIIN TIPUTETTAAN KYMMENKUNTA KYLYMEE, KOKONAESTA KARPALOO JA PIÄLLEV VAROVAST VALUTELLEN KYLYMEE POMMACKIA. SIINON SULLA FIKSUJEN IHMISTEN VIEHÄTTÄVÄ, VISUAALISKINEETTINEN, TODELLINEN ILOLIEMI.
kiiom mikko tammerforssin nuapurist- 14+6
On, mutta ne eivät todellakaan säily niin hyvin ja laatukin vaihtelee. Merkkejä monta, olen maistellut, mutta en osaa suositella mitään, vaikka hyviäkin on tullut vastaan.
Kokeile valmistaa itse viiniä? Kun sen tekee viimeisen päälle puhtaasti, lappoaa tarpeeksi monta kertaa ja malttaa antaa kypsyä kellarissa. Jonkun verran työtä, mutta tulos usein ylittää odotukset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768232Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583243- 372556
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj172170Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto362129- 252107
- 131907
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151703- 611647
- 181609