ukraina1

irina11

Selitys on hyvin yksinkertainen: kaikki mikä on arvokasta edustajien viides kolonna - eli rahaa ja muita aineellisia resursseja, kauan sitten ulkomaille, ja niiden säilyminen riippuu täysin armoilla ulkomaisten omistajien.
5 kuukautta taistelevat Venäjän kansan Novorossia täysin kokenut hedelmiä tällainen haitallisesta toiminnasta. Aikana, jolloin Venäjän sotilaallinen apu oli elintärkeää lähes aseeton miliisi, ja kun hän voisi todella johtaa veretön vapauttamista kaikki venäjänkielisiä alueita, agentteja vaikutus ääneen ulvoi noin mahdottomuus ja ei-suora sodan avulla kapinalliset.
Punishers poltettu ihmisiä Odessa, ammuttiin raskasta tykistöä ja Slovyansk pikaisesti muodostunut vahva armeija. Ja roikkuminen ulkopolitiikka Venäjän paitsi sabotoida ulkomaisen avun kapinallisille, mutta myös täydessä yhteistyössä Poroshenko Turchynov, Akhmetov Taruta ja muut edustajat Ukrainan oligarkit ovat tehneet lopettivat johdon miliisi, eivät salli luoda komennon ja työskentelevät yhdessä lähettää Venäjän presidentin asettivat heidät ansaan.
Pysyvyys ja omistautumista koehenkilöillä ei salli rankaiseva tukahduttamaan kapinan siihen hetkeen saakka kun todellista apua Venäjältä vielä saapuneen vastaanottajalle.Miliisi otti loukkaavaa. Mutta täällä, osoittautui pettureita täysillä. Partaalla rikkomatta rankaiseva armeijan, he heti ojensi auttavan käden järjestämällä aselepo ja yrittää siirtää neuvotteluissa kirjaimellisesti kaikki voitot kapinallisia, antaen heille armoilla Kiovan juntan.
Enemmän häpeällistä sopimus, kuin niitä, joita käsitellään parhaillaan Minskissä, keksiä on yksinkertaisesti mahdotonta. Ja sillä välin, Kiova hätäisesti lisää ja varustaa, kouluttaa armeijansa, valmistautuu jatkamaan kansanmurhaa Venäjän New Venäjällä. Tämän seurauksena meillä on aivan sama tilanne, että alussa liikkeemme, mutta paljon vaikeampaa lähtökohdat.
Jos aiemmin Kiovan ollut tehokasta armeijaa tai tukea väestön, nyt Punishers liikkeelle ja hampaisiin asti aseistettuja. Ja väestö Ukrainan, oli paineita propaganda yleisesti käytettyjä tekniikoita neurolingvistinen ohjelmointi, pitkälti zombie, enää erottaa oikean väärästä, musta valkoinen.
Näinä vastaaviin kuukausiin Venäjää vastaan ​​käyttöön useita paketteja taloudellisia pakotteita. Ja suusta vanhempi sotilaallisen virkamiesten Länsi kuulosti puoli-unohdettu jo Vaatimus Abhasian ja Etelä-Ossetian. Avoin uhkia kuullut valvonnassa Amerikan ääri-islamilaisia​​.
Venäjä valmis taistelemaan pitkään ja tosissaan. Länteen ja viides kolonna käytännössä ole salaisuus suunnitelmansa kaataa presidentti Putinin ja täydellistä purkamista Venäjä, ja heidän edustajilleen vaikutusvaltaa kaikin tavoin vakuuttava johto, että sovinto ei ole vain mahdollista, vaan ainoastaan ​​tarpeen.
Se, että vain täydellistä antautumista, Venäjän viholliset eivät täyty, huolellisesti piilossa yleisöltä. Ja oletan, jopa presidentti.

0

122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
        Ikävä
        140
        1021
      2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
        Ikävä
        117
        1007
      3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
        Ikävä
        58
        755
      4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
        Ikävä
        213
        738
      5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
        Ikävä
        62
        688
      6. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
        Ikävä
        25
        686
      7. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
        Ikävä
        135
        676
      8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
        Ikävä
        57
        612
      9. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
        Suhteet
        38
        578
      10. En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä

Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o
        Ikävä
        29
        522
      Aihe