Turussa 43-vuotias terve eläkeläinen

totta vai tarua?

Onko 43-vuotias Janina Andersson eduskunnan sopeutumiseläkkeellä;ainakin
on ollut;mikä on nyt tilanne?
Uskomatonta,jos näin olisi.Eläköitymisikäähän on tarkoitus nostaa johonkin 65
vuoteen.
Normaalistihan kansalaiset siirtyvät työttömyyskortistoon.

19

315

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • T.Mikael,

      Janinan eläkkeistä viis mutta hän on vuoteessa eri peto!
      Pussit käyn tyhjentämässä nin kerran viikossa ja siinä hommassa Janina on ihana!

      • Pussipussi

        Hah hah


    • Leipuri Vainikaine

      Älä mölöile: kansanedustajat ovat sekä palkoissaan, niiden takuuvarmoissa korotuksissaan, palkattomissa eduissaan kuin eläkkeissäänkin eri kastia kuin sinä ikinä tulet olemaan! Usko jo ja oo hillijaa kuin lammenlaine,.,,

    • Antti M.

      On se niin väärin, että... Minä olen 64 vuotias ja saan eläkettä 1423 euroa bruttona ja sillä on tultava toimeen. Toisin on mamuilla, heitä vaan hyysätään niin pirusti.Miksi?

      • Rasismikortti

        Koska muuten syytetään rasismista. Näkeehän sen jo Poliiseja tv:stä katsoessa - tyyppi saattaa ajaa ilman korttia katsastamattomalla autolla, mutta rasistihan se poliisi tietenkin on kun muun rotuista lähtee rankaisemaan.


    • mustaa valkoisella

      virallisesti toimeentulotuki on kaikille sama kaverin tyttöystävään se ei päde saa erillaisia lisätukia.mm sopeutumis rahaa onhan se vaikea sopeutua parempaan liksaan kun sai lähtömaastaan.

    • TosiOn

      Janina on ollut vaalien jälkeen samassa työpaikassa yksityisessä yhtiössä.

    • töitä puurtava

      Onhan eräs suomalainen kansanryhmä eläkkeellä lähes kokonaisuudessaan. Ja lisäksi he saavat vaaterahaa ja muita avustuksia sossusta. Ajelevat hienoilla autoilla.
      Arvatkaa keitä ovat nuo eläkeläiset?

      • ikälisä eläke

        Heidän eläkkeensä alkaa jo synnytyssalissa, mikäli siellä syntyvät.


    • Tinalot kaajot ;)

      Hullu se on joka töitä paiskii kun kaupoilla voi tinaloita huijata... ;)
      Se vaateraha on suhteellisen pieni ja onhan sinullakin kaajo vähän koreampaa katseltavaa,jos kateellisuudeltasi mitään näet....?

      • oho,

        Oletko manne ?


      • hahaaaahaaa

        hei kaajo, haista paska


    • mustaa valkoisella

      niin se on kun lapsillisä loppuu, niin eläke alkaa

    • kaajo poika

      Ja sit ne nauraa kaajoille,.

    • Säästäväinen äiti

      Olen tallentanut ja/tai sijoittanut vuosien saatossa kokonaisuudessaan kaikki lapseni saamat lapsilisät, hänen nimellään olevalle sijoitustilille. Nyt lapseni täyttää 18v ja pääsee koulusta ja alkaa opiskelunsa lääkiksessä. Ostin hänelle Wolksvagen Golf Gti:n lakkiaislahjaksi. Kuka vielä sanoo, että lapsilisä muka olis turhake, jos siitä nyt vielä alkaa saada veronvähennystä tili senkun pullistuu entisestään.

    • magee auto

      sun tyyliset ylimieliset ihmiset, juuri tuhoavat tämän maan, toivottavasti golfissa on dsg vaihteet ettei lapsi rasitu.

    • oitghplmfewsv

      Mitenkähän tuolle linkin lakialoitteelle on tapahtunut?Aika ihmeellistä,kun muut joutuvat olemaan töissä 65-vuotiaiksi asti,niin kansanedustajat pääsevät eläkkeelle jopa 40-vuotiaina!

      http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013030716759749_uu.shtml

    • abababababababababa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 118
      2444
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2257
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2011
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1638
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1442
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1393
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1383
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe