Jehovan todistajat

Jeviw

Olen ihmetellyt että miten jehovan todistajat pääsevät sisälle kerrostaloon joissa on kooderi alaovessa. Avaako joku heille oven vai tietävätkö jonkun purku koodin? meidänkin talossa käyneet tälläviikolla jo kaksikertaa tarjoamassa lehteään.

7

698

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jehovan sali

Eivät tiedä koodeja vaan joku talon ystävällinen vanha mummo päästää alaovesta sisälle.

• Taalasmaa

Sinun ei ole pakko päästää Jehovaa sisään asuntoosi vaan voit avata oven ja sanoa että ei kiinosta.

• Niinpäniin

Sama ilmiö ihmetyttää myös muiden uskontokuntien edustajien kanssa...Talossa on ovikoodi ja vaikka ollaan sanottu että niin kauan kun tän asunnon ovessa on tämä nimi niin mikään uskonto ei kiinnosta,silti ravataan!Ja eniten on käynyt ihan tän virallisen kirkon edustajia....

• järki hoi

no voi hyvää päivää jos kerrostalossa on 1 jehova niin totta kait se koodi on kaikkien tiedossa sama koskee huumehörhöjä ja muita häiriköitä

• Hei, tulin kertomaan

Itse pyydän Jehovat (ja kaikki muutkin hihhulit) aina sisään ja näytän niille palvontahuoneeni jossa on verellä piirrettyjä pentagrammeja seinillä, vuohenkalloja, väärin päin olevia ristejä ja puukolla parkettiin koverrettuja pedonmerkkejä. Eivät ole käyneet uudestaan.

Suomessa on uskonnonvapaus, mutta se ei tarkoita sitä, että uskontoa voisi tuputtaa toisille kotirauhan piirissä. Miltähän uskovaisilta tuntuisi, jos heidän kotiovelleen tulisi säännöllisesti joku, kertomaan "Hei, tulin kertomaan teille Luciferista!"

• parasta vaan tottua

Ovikoodit on turhia, ja vaikka ovet olis lukossa tai hitsattu kiinni, ne tulee vaikka ikkunoista sisälle. Ne tulee aina uudestaan, ette pääse niitä karkuun.

• Ei oo soiteltu enää.

Mä olin kerra sattumalt kännis, ku alottelin kotona. Ovikello sois ja avasin oven, tulivat rupattelemaan. Kysyin, et haittaaks, jos samal pukeutuu, Antoivat luvan, mut aikas punasiks menivät kullini nähdessään... hipsivät pois perkeleet onneks.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      78
      3200
    2. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      49
      2410
    3. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      32
      2127
    4. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      481
      2112
    5. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      137
      1879
    6. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      31
      1772
    7. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1745
    8. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      10
      1579
    9. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      5
      1320
    10. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      1264
    Aihe