Olen ihmetellyt että miten jehovan todistajat pääsevät sisälle kerrostaloon joissa on kooderi alaovessa. Avaako joku heille oven vai tietävätkö jonkun purku koodin? meidänkin talossa käyneet tälläviikolla jo kaksikertaa tarjoamassa lehteään.
Jehovan todistajat
7
698
Vastaukset
- Jehovan sali
Eivät tiedä koodeja vaan joku talon ystävällinen vanha mummo päästää alaovesta sisälle.
- Taalasmaa
Sinun ei ole pakko päästää Jehovaa sisään asuntoosi vaan voit avata oven ja sanoa että ei kiinosta.
- Niinpäniin
Sama ilmiö ihmetyttää myös muiden uskontokuntien edustajien kanssa...Talossa on ovikoodi ja vaikka ollaan sanottu että niin kauan kun tän asunnon ovessa on tämä nimi niin mikään uskonto ei kiinnosta,silti ravataan!Ja eniten on käynyt ihan tän virallisen kirkon edustajia....
- järki hoi
no voi hyvää päivää jos kerrostalossa on 1 jehova niin totta kait se koodi on kaikkien tiedossa sama koskee huumehörhöjä ja muita häiriköitä
- Hei, tulin kertomaan
Itse pyydän Jehovat (ja kaikki muutkin hihhulit) aina sisään ja näytän niille palvontahuoneeni jossa on verellä piirrettyjä pentagrammeja seinillä, vuohenkalloja, väärin päin olevia ristejä ja puukolla parkettiin koverrettuja pedonmerkkejä. Eivät ole käyneet uudestaan.
Suomessa on uskonnonvapaus, mutta se ei tarkoita sitä, että uskontoa voisi tuputtaa toisille kotirauhan piirissä. Miltähän uskovaisilta tuntuisi, jos heidän kotiovelleen tulisi säännöllisesti joku, kertomaan "Hei, tulin kertomaan teille Luciferista!" - parasta vaan tottua
Ovikoodit on turhia, ja vaikka ovet olis lukossa tai hitsattu kiinni, ne tulee vaikka ikkunoista sisälle. Ne tulee aina uudestaan, ette pääse niitä karkuun.
- Ei oo soiteltu enää.
Mä olin kerra sattumalt kännis, ku alottelin kotona. Ovikello sois ja avasin oven, tulivat rupattelemaan. Kysyin, et haittaaks, jos samal pukeutuu, Antoivat luvan, mut aikas punasiks menivät kullini nähdessään... hipsivät pois perkeleet onneks.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 783200
- 492410
- 322127
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812112- 1371879
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313311772- 311745
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne101579Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51320Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61264