Hyviä uutisia

Tiedoite sinulle

Radio Patmoksesta tulee hyvää ja siunaavaa hengellistä musiikkia.
Suosittelen teille.

10

76

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nettiäkö tarkoitat?

      Eikös Radio Patmos kuulu ainoastaan netistä nyt?

      • Ole siunattu

        Kyllä,mutta lokakuussa myös radiosta,odotan sitä koska sieltä tulee
        väärentämätöntä opetusta ja hyvää hengellistä musiikkia.
        Olen tosi kiitollinen Patmosradiosta.


      • Nettiäkö tarkoitat?
        Ole siunattu kirjoitti:

        Kyllä,mutta lokakuussa myös radiosta,odotan sitä koska sieltä tulee
        väärentämätöntä opetusta ja hyvää hengellistä musiikkia.
        Olen tosi kiitollinen Patmosradiosta.

        Samoin minä siirryin radiosta kuuntelemaan pelkästään sitä.
        Deiltä kuuntelen enää Norvannon ja SKL:n ohjelmat.
        Pyydetään tosiaan, että Patmos saa pysyvän radiokanavan.


      • TMV on hyvä!
        Nettiäkö tarkoitat? kirjoitti:

        Samoin minä siirryin radiosta kuuntelemaan pelkästään sitä.
        Deiltä kuuntelen enää Norvannon ja SKL:n ohjelmat.
        Pyydetään tosiaan, että Patmos saa pysyvän radiokanavan.

        Ja tietysti sunnuntaisin pitää kuunnella Deiltä Patmoksen TMV vaikka tuleekin niin myöhään ja aamulla on töihin meno.
        Se vain on ihan pakko kuunnella.


    • Rikollinen

      Meller tuli Patmos Ry:n johtoon vuonna 1971 nostaen yhdistyksen vararikon partaalta jaloilleen ja menestykseen. Vuonna 1999 Patmos lähetyssäätiöllä oli 18 000 rekisteröityä tukijaa ja se keräsi lahjoituksina noin 28 miljoonaa markkaa, joista 25 miljoonaa jaettiin erilaisiin avustuskohteisiin.

      Huhtikuussa 1986 Meller tuomittiin Helsingin raastuvanoikeudessa yhden vuoden, 10 kuukauden ja 20 päivän vankeuteen sekä 8 510 markan sakkoihin muun muassa vero-, kirjanpito- ja rahankeräysrikoksista. Samalla Patmos ry tuomittiin menettämään valtiolle vastoin rahankeräyslakia kerätyt 100 000 markkaa. Helsingin Sanomien artikkelin mukaan tuomion peruste oli Patmos ry:n rahojen kavaltaminen ja veropetos.Meller itse väitti tuomion olleen osa ajojahtia, joka häneen kohdistettiin Raamattujen salakuljetuksesta entiseen Neuvostoliittoon.Päiväkirjaa patmoslaisuudestaan pitäneen naisen mukaan Meller kirjoitti lahjoittajille vääriä laskuja sanoen, että Saatanalta saa kerätä kaiken rahan kaikin keinoin.

      • Syytön on syytön!

        Kova on kateus Patmoksen työtä kohtaan kun tarvitsee tuollaisia vanhoja juttuja kaivella esiin. Olen täysin vakuuttunut, että asia on juuri kuten Meller on sanonutkin.
        Siunausta Palmoksen työlle jatkossakin!


      • Roisto mikä roisto

        Hyvä, että luotat Melleriin. Muista nyt kuitenkin se tosiasia, että raamattujen kuljettaminen Neukkulaan ei koskaan ole ollut kiellettyä suomen lakien mukaan.


      • syytön on syytön
        Roisto mikä roisto kirjoitti:

        Hyvä, että luotat Melleriin. Muista nyt kuitenkin se tosiasia, että raamattujen kuljettaminen Neukkulaan ei koskaan ole ollut kiellettyä suomen lakien mukaan.

        Kiitos, mutta en kaipaa sinun neuvojasi enkä muistutuksiasi.


    • Käytä järkeäsi

      Kyllähän Jalovaarakin väittää, että suurin osa kerätyistä rahoista meni hyväntekeväisyyteen. Jostakin syystä kuitenkin suurin osa on sitä mieltä, että oman elintason tukemista ei lasketa hyväntekeväisyydeksi.

      Hihhuli pettää aina!

      • luottavainen hihhuli

        Älä sinä liikaa luota iltapäivälehtien sensaationhakuisiin juttuhin ja ruoki niillä uskonnon vastaisuuttasi. Kaikki selviää ihan varmasti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2743
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2330
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2090
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1847
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1721
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1715
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1696
    8. 100
      1646
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1477
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe