Hyviä uutisia

Tiedoite sinulle

Radio Patmoksesta tulee hyvää ja siunaavaa hengellistä musiikkia.
Suosittelen teille.

10

99

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nettiäkö tarkoitat?

Eikös Radio Patmos kuulu ainoastaan netistä nyt?

• Ole siunattu

Kyllä,mutta lokakuussa myös radiosta,odotan sitä koska sieltä tulee
        väärentämätöntä opetusta ja hyvää hengellistä musiikkia.
        Olen tosi kiitollinen Patmosradiosta.

• Nettiäkö tarkoitat?
        Ole siunattu kirjoitti:

Kyllä,mutta lokakuussa myös radiosta,odotan sitä koska sieltä tulee
        väärentämätöntä opetusta ja hyvää hengellistä musiikkia.
        Olen tosi kiitollinen Patmosradiosta.

Samoin minä siirryin radiosta kuuntelemaan pelkästään sitä.
        Deiltä kuuntelen enää Norvannon ja SKL:n ohjelmat.
        Pyydetään tosiaan, että Patmos saa pysyvän radiokanavan.

• TMV on hyvä!
        Nettiäkö tarkoitat? kirjoitti:

Samoin minä siirryin radiosta kuuntelemaan pelkästään sitä.
        Deiltä kuuntelen enää Norvannon ja SKL:n ohjelmat.
        Pyydetään tosiaan, että Patmos saa pysyvän radiokanavan.

Ja tietysti sunnuntaisin pitää kuunnella Deiltä Patmoksen TMV vaikka tuleekin niin myöhään ja aamulla on töihin meno.
        Se vain on ihan pakko kuunnella.

• Rikollinen

Meller tuli Patmos Ry:n johtoon vuonna 1971 nostaen yhdistyksen vararikon partaalta jaloilleen ja menestykseen. Vuonna 1999 Patmos lähetyssäätiöllä oli 18 000 rekisteröityä tukijaa ja se keräsi lahjoituksina noin 28 miljoonaa markkaa, joista 25 miljoonaa jaettiin erilaisiin avustuskohteisiin.

Huhtikuussa 1986 Meller tuomittiin Helsingin raastuvanoikeudessa yhden vuoden, 10 kuukauden ja 20 päivän vankeuteen sekä 8 510 markan sakkoihin muun muassa vero-, kirjanpito- ja rahankeräysrikoksista. Samalla Patmos ry tuomittiin menettämään valtiolle vastoin rahankeräyslakia kerätyt 100 000 markkaa. Helsingin Sanomien artikkelin mukaan tuomion peruste oli Patmos ry:n rahojen kavaltaminen ja veropetos.Meller itse väitti tuomion olleen osa ajojahtia, joka häneen kohdistettiin Raamattujen salakuljetuksesta entiseen Neuvostoliittoon.Päiväkirjaa patmoslaisuudestaan pitäneen naisen mukaan Meller kirjoitti lahjoittajille vääriä laskuja sanoen, että Saatanalta saa kerätä kaiken rahan kaikin keinoin.

• Syytön on syytön!

Kova on kateus Patmoksen työtä kohtaan kun tarvitsee tuollaisia vanhoja juttuja kaivella esiin. Olen täysin vakuuttunut, että asia on juuri kuten Meller on sanonutkin.
        Siunausta Palmoksen työlle jatkossakin!

• Roisto mikä roisto

Hyvä, että luotat Melleriin. Muista nyt kuitenkin se tosiasia, että raamattujen kuljettaminen Neukkulaan ei koskaan ole ollut kiellettyä suomen lakien mukaan.

• syytön on syytön
        Roisto mikä roisto kirjoitti:

Hyvä, että luotat Melleriin. Muista nyt kuitenkin se tosiasia, että raamattujen kuljettaminen Neukkulaan ei koskaan ole ollut kiellettyä suomen lakien mukaan.

Kiitos, mutta en kaipaa sinun neuvojasi enkä muistutuksiasi.

• Käytä järkeäsi

Kyllähän Jalovaarakin väittää, että suurin osa kerätyistä rahoista meni hyväntekeväisyyteen. Jostakin syystä kuitenkin suurin osa on sitä mieltä, että oman elintason tukemista ei lasketa hyväntekeväisyydeksi.

Hihhuli pettää aina!

• luottavainen hihhuli

Älä sinä liikaa luota iltapäivälehtien sensaationhakuisiin juttuhin ja ruoki niillä uskonnon vastaisuuttasi. Kaikki selviää ihan varmasti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6010
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4107
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2064
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2004
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      43
      1817
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1795
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe