Lukon kausi 2014-15

Lukko forever

No niin. Ensimmäinen askel kohti mestaruutta on otettu. Maanantaina alkaa to-
rin torin koristelu kevään bileitä varten.

7

126

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kohti mestaruutta

      Tuli kompastuminen heti ensimmäisellä askeleella.

    • kompuro

      Taisi tulla toinenkin kompastuminen.
      Höllätkää uhoa...

    • Raumalainen.

      Voittais nyt yhden pelin edes. Ihan aneemista pelaamista saipaa vastaan. Ylivoima oli aivan surkeaa vaikka 5-3 vastaan pääsi pelamaan ässiäkin vastaan.

    • insinööri-Ilkka

      Ei mestaruuksia ole ennenkään jaettu kahden pelatun runkosarjapelin jälkeen.

      Lukko käynnistyy hitaasti, ja eiköhän tuossa osansa ole sillä omatoimisella kesäharjoittelullakin, mutta kyllä tästä hyvä vielä tulee.

      • Näillä mennään

        Yleensähän on niin, että Lukon jokavuotinen mestaruus päätetään ennen liiga-
        kauden alkua. Sen jälkeen alkavat selitykseet jatkuen kauden loppuun. Valitet-
        tavasti.


    • Ranteet viiltoon...

      No nii. Nyt on hiukan peli kulkenut. Missä kaikki negatiiviperseet nyt huutaa? Jotain telakkaa tai Räsästä?

    • JORTIKAN POEKA

      Kyyyyyyllähän se taas näääin on lukko fanit että jos lukolla menee pari peliä hyvin nii keväällä näiltä Lukon pojilta loppuupi kunto tai iskee joku muu *aska halvaus eikä ''voitetakkaan'' ku sitä heleskuutin ronssia (joka tosin tuntuu ihan mestaruudelta kun siitäki on jo aikaa ikuisuus kun on viimmeksi voitettu):D:D Koittakaa ny hyvät ihimiiset tajuta jo että (t)rauman lukko on nii lukossa keväällä ettei sitä mestaruutta tulla ikinä voitamaan, Niin se vaa on, ei oo munaa näillä ruotsin väreissä olevilla ''hinttukoilla'' sitä kannua nostaa:D Sitä saa tehä ihan rauhasa mitä vaan ''uskon'' kampanjoita mutta aina ne keväällä vaan muuttuu ''häpeän'' kampanjoiksi. Sitte nää säälittävät Traumam Boja fanit? mitä teki sielä huuatte? oisitta joskus hilijaa ettei koko kaupunkin maine menis. Kukaan muu ei pidä teitä chooleina ku te Traumalaiset ite. . Noh porilaiset saattaa sisimmässään olla teille vähä kateellisia mutta niilläki on kyllä mestaruus voitettuna ilman tollasta saaakelin meluavaa apinalaumaa ku traumabojat ja jumalatonta uhoamista:D. Koittakaa nyt pelata silleen ettei kovin paljo muu maailma häpeä teitä ja älkää olko niin leuhoja ku siihen ei oo vielä aihetta. Jos keväällä voitatte jostai syystä (muiden surkeuden takia) sen mestaruuden, leuhottakaa sitte vasta, älkää vielä. Toi on vaaaan niin noloa Bojat,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe