VVO:n huoltopalvelut

kohta ex-asukas

Haluaisin tiedustella kuinka muilla on toiminut huolto jos olet tehnyt vikailmoituksen? Meillä meni jääkaappi/pakastin rikki ja sain uuden viiden päivän päästä. Tämä koska: iss ottaa vastaan ilmoituksen ja ostopäätöksen tekee isännöitsijä, joka tilaa jääkaapin etelä-suomesta. Jääkaappi siis tulee Ruotsista asti.. eli turha toivoa että nopeasti saat uuden tilalle. Kun pyysin korvausta niin aikaa vähäteltiin koska jotkut olivat odottaneet jopa 2vko(tänä kesänä)! Eikä kukaan ole aijemmin tehnyt valitusta. Kysyin isännöitsijältä eikö ole varastoja jonne varakaappeja voisi sijoittaa?-ei ole. Sanoin että mulla on ala-aste ikäisiä huollettavana ja ruoka on tärkeä elementti kasvaville nuorille. -on minullakin 3 lasta ja olen ollut ilman jääkaappia,hän vastasi..ei pahoittelua vaan selityksiä, ei empatiaa. vein roskiin 4-5 säkkiä pakasteita ja ruokia..Vähän kiehutti koska työttömällä ei vara hukata ruokaa. Ainut pelastus oli pieni pakastearkku josta vaihdoin kylmälaukkuun kylmäkalleja jotta jugurtti, voi ja juusto pysyisivät kylmänä. Me ,talon asukkaat aijotaan pitää kokous ja kirjata epäkohdat ylös, en usko että olen ainut. Olen asunut VVO:lla yhteensä n.10v eri osoitteissa ja palvelun taso on laskenut vuosi vuodelta.

9

196

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tosi tyytyväinen

      Kaksi vuotta sitten jääkaappini lämpeni, kävin asiasta ilmoittamassa VVO:n toimistolla noin kello 10. Tulin kotiin kello 14. Pöydällä oli huoltomiehen jättämä lappu, että jääkaappin on vaihdettu termostaatti. Nopeaa toimintaa.

    • jiäkuappi

      Parissa tunnissa sain vara kaapin rikki menneen tilalle ja vieläpä pe iltapäivällä. Nopeaa toimintaa.

    • Ei todellista.

      Tottakai itse pitää hommata oma jääkaappi! Hyvänen aika!
      Kohta valitetaan kun ruoka on loppu sieltä jääkaapista ja hätä on!

      Ottaakaa ihmiset jokin vastuu elämästä.

      • ajattele ite järellä

        vuokra-asunnon jääkaappi ei ole asukkaan omaisuutta.


    • JAANU

      Huollon ollessa rtk:lla,niin heillä oli toimittaa varakaappi lainaan siksi aikaa.Enkä ollut ainut kuka sai varakaapin..naapurille oli päivystäjä tuonut kaapin jopa lauantai-iltana...mut kaikki kilpailutetaan mahdollisimman halvaks ja palvelut vaan huononee...

    • VVO on syvältä

      Lisäyksenä edellisiin, ennen oli VVO:lla Rosenlewin eli Electroluxin kaapit, vuonna 2010 tehtiin sopimus susipaskan Candyn kanssa. Kyseisen valmistajan pyykinpesukoneet ovat mm.räjähdelleet linkouksen aikana. En tiedä onko diili vielä voimassa, toivottavasti ei?

      • 10 vuottaasunut

        Kyllä Rtk oli parempi kuin iss. Menimme alaspäinhuollossa.


      • VVO on syvältä
        10 vuottaasunut kirjoitti:

        Kyllä Rtk oli parempi kuin iss. Menimme alaspäinhuollossa.

        "Halvin hinta"

        Tällä periaatteella on tehty kaikki asunnoista huoltopalveluihin.


    • öövertti

      VVO isännöintiin kelpaa varmasti apukoululainenki voisin minnäi sinne mennä kun en osaa mittään muutakaan.Aenaki täällä pohjoisessa kelpaa varmasti kun eivät tajua kun aletaan koivuhaloista puhua kun on rikkinäisestä lattiasta kyse.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 109
      2128
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      57
      1996
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1925
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe