Kuinka moni muu on tänään tuntenut itsensä maailman typerimmäksi, onnellisimmaksi ja surullisimmaksi ihmiseksi ihastumisensa takia?
Kuinka moni muu?
10
1639
Vastaukset
- nimimerkki
täältä löytys yks.
- Täällä toinen
Kiduttavaa...
- Miimo
Jep! Ihastuminen ei oo ollenkaan kivaa. Tuntuu todella typerältä odotella yhteydenottoa (turhaan?), mut oon tosi onnellinen, että tapasin mukavan miehen (miinus tietty toi, että hemmosta ei kuulu mitään) ja kai oon vähän surullinen kun jutusta ei taida tulla mitään.
- ihastunut (n)
Sen siitä saa kun ottaa ja ihastuu...ja minä kun luulin etten eron jälkeen ihastu helposti ...ja vieläpä chatin kautta tutustumaani mieheen...voi helkutti taas on aloitettava kaikki alusta,miehellä ei riitä rohkeutta kokeilla tulisiko tästä jotain,"sitotumiskammoinen" mies ...jälleen kerran....ja minä hitot mitään palloa hänelle jalkaan ole laittamassa en halua kahlita,,,,haluaisin vain nauttia joskus toisen ihmisen läheisyydestä, tutustua pikkuhiljaa paremmin ja nuo ihanat juttutuokiot ,katseet ja halaukset...no myös ne hellät suukot...voi luoja että olo on kuin teinitytöllä jolla sydänsuruja...hih
mutta kaipa tää tästä helpottaa, sainhan uuden ystävän ...vai olisiko sittenkin hän se oikea?
No pallo on hänellä ,minä kyllä jaksan odottaa...olen ollut jo pitkään niin yksin jotta se tunne ei ole uusi....mutta jotenkin vain nyt on kylmempi olla yksin ...kerkesin mokoma tottua jo lämpimään kainaloosi...odotan kuitenkin,,,pien toivonhippunen jäljellä on...et usko kuinka sait sydämeni pomppimaan ilosta kun sinä toivotit minulle illalla .... hyvää yötä...vaikka vain tekstarilla ,se kertoo minulle jotta et ole kokonaan unohtanut minua :),usko pois minä en unohda helpolla sinua....*huokaus*
kuulenkohan tänään sinusta mitään ... - Ayin
... mutta semmoista se on... ;)
Onneksi omalla kohdallani olen ottanut sen politiikan käyttöön, että kerron kaikista tunteista heti enkä huomenna. (Juu, tekstiviestit ja sähköposti ovat mainioita keksintöjä;) Toistaiseksi on herra pysynyt matkassa.
Mutta kyllä sitä vaan itsensä välillä niin tyhmäksi tuntee, ettei ole tosikaan. :D - stupido
Typeryys jatkuu tänäänkin.
- Ähhhhhhhh....
Kyllä!
- nxx
Haavoittuva olo. Pahinta ovat reaktiot, joille ei itse voi mitään. Minulla on hetkiä, jolloin en pysty puhumaan ennen kuin lasken kymmeneen, muutoin ääneni kavaltaisi tunteeni. Koko ajan pelkään punastuvani väärään aikaan
- miksi?
mikä estää kertomaan ihastuksellesi tunteistasi? Jospa ihastuksesi tuntee samoin, muttei vain uskalla kertoa tunteistaan? vai ymmärsinkö jotain väärin -m21-
- Ronja
No, tänään on jo 21.10. mutta olin kyllä jo toissapäivänä ihan samoissa tunnelmissa. Tykkään, vihaan, suren, iloitsen, kaipaan ja ajattelen jatkuvasti... Pää hajoaa, kun tämä tuli niin varoittamatta elämääni!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756