Kuinka moni muu?

nxx

Kuinka moni muu on tänään tuntenut itsensä maailman typerimmäksi, onnellisimmaksi ja surullisimmaksi ihmiseksi ihastumisensa takia?

10

1639

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nimimerkki

täältä löytys yks.

• Täällä toinen

Kiduttavaa...

• Miimo

Jep! Ihastuminen ei oo ollenkaan kivaa. Tuntuu todella typerältä odotella yhteydenottoa (turhaan?), mut oon tosi onnellinen, että tapasin mukavan miehen (miinus tietty toi, että hemmosta ei kuulu mitään) ja kai oon vähän surullinen kun jutusta ei taida tulla mitään.

• ihastunut (n)

Sen siitä saa kun ottaa ja ihastuu...ja minä kun luulin etten eron jälkeen ihastu helposti ...ja vieläpä chatin kautta tutustumaani mieheen...voi helkutti taas on aloitettava kaikki alusta,miehellä ei riitä rohkeutta kokeilla tulisiko tästä jotain,"sitotumiskammoinen" mies ...jälleen kerran....ja minä hitot mitään palloa hänelle jalkaan ole laittamassa en halua kahlita,,,,haluaisin vain nauttia joskus toisen ihmisen läheisyydestä, tutustua pikkuhiljaa paremmin ja nuo ihanat juttutuokiot ,katseet ja halaukset...no myös ne hellät suukot...voi luoja että olo on kuin teinitytöllä jolla sydänsuruja...hih
      mutta kaipa tää tästä helpottaa, sainhan uuden ystävän ...vai olisiko sittenkin hän se oikea?
      No pallo on hänellä ,minä kyllä jaksan odottaa...olen ollut jo pitkään niin yksin jotta se tunne ei ole uusi....mutta jotenkin vain nyt on kylmempi olla yksin ...kerkesin mokoma tottua jo lämpimään kainaloosi...odotan kuitenkin,,,pien toivonhippunen jäljellä on...et usko kuinka sait sydämeni pomppimaan ilosta kun sinä toivotit minulle illalla .... hyvää yötä...vaikka vain tekstarilla ,se kertoo minulle jotta et ole kokonaan unohtanut minua :),usko pois minä en unohda helpolla sinua....*huokaus*
      kuulenkohan tänään sinusta mitään ...

• Ayin

... mutta semmoista se on... ;)

Onneksi omalla kohdallani olen ottanut sen politiikan käyttöön, että kerron kaikista tunteista heti enkä huomenna. (Juu, tekstiviestit ja sähköposti ovat mainioita keksintöjä;) Toistaiseksi on herra pysynyt matkassa.

Mutta kyllä sitä vaan itsensä välillä niin tyhmäksi tuntee, ettei ole tosikaan. :D

• stupido

Typeryys jatkuu tänäänkin.

• Ähhhhhhhh....

Kyllä!

• nxx

Haavoittuva olo. Pahinta ovat reaktiot, joille ei itse voi mitään. Minulla on hetkiä, jolloin en pysty puhumaan ennen kuin lasken kymmeneen, muutoin ääneni kavaltaisi tunteeni. Koko ajan pelkään punastuvani väärään aikaan

• miksi?

mikä estää kertomaan ihastuksellesi tunteistasi? Jospa ihastuksesi tuntee samoin, muttei vain uskalla kertoa tunteistaan? vai ymmärsinkö jotain väärin -m21-

• Ronja

No, tänään on jo 21.10. mutta olin kyllä jo toissapäivänä ihan samoissa tunnelmissa. Tykkään, vihaan, suren, iloitsen, kaipaan ja ajattelen jatkuvasti... Pää hajoaa, kun tämä tuli niin varoittamatta elämääni!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4088
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    10. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    Aihe