vakinicci vai ei ?

cheery

mitä mieltä ?

14

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mä vaan

      vakinikki kirjoittajat koittavat olla jotain johtajia

    • mööpää

      Kokemuksen moninkertaisella kurkkuäänellä: Puska paikka paras on.

    • Cloetta...

      Ei mitään merkitystä. Kai mielipide on tärkein, ei sen kirjoittaja.

      • esimerkiksesi

        Anonyymi mielipide on kuin tuhnupieru.


      • hui ja hai
        esimerkiksesi kirjoitti:

        Anonyymi mielipide on kuin tuhnupieru.

        Oletko niin maan perusteellisen utelias, vai miksi sinun on tiedettävä kirjoittaja.
        Minua ei kiinnosta millin osaakaan.
        En ole täällä tullakseni tunnetuksi, saati tustustuleisi minulle tuntemattomiin ihmisiin.


      • ..................
        hui ja hai kirjoitti:

        Oletko niin maan perusteellisen utelias, vai miksi sinun on tiedettävä kirjoittaja.
        Minua ei kiinnosta millin osaakaan.
        En ole täällä tullakseni tunnetuksi, saati tustustuleisi minulle tuntemattomiin ihmisiin.

        Jatka toki mitättömyyksiesi julkaisua.


      • hui ja hai
        .................. kirjoitti:

        Jatka toki mitättömyyksiesi julkaisua.

        Höpinöi, mitä haluat.
        Koettu on rekattu, ja huonoksi havaittu.
        Onko sinulla.

        Ei nuo pisteet pisteitäsi nosta.


    • ex-masokisti

      Näillä foorumeilla missä kiusaaminen on sallittua on vakinikki masokismia.

    • Vakinikki, oli sitten rekattu tai ei. Vertaa vaikka liveen, ihan eri lailla ja laajemmin voit jutella ihmisen kanssa jonka olet nähnyt muutaman kerran aiemmin, kuin täysin vieraan kanssa. Teillä on enemmän kosketuspohjaa, sulla on parempi kuva siitä mitä millä tavalla hän ymmärtää asioita, millä ei.

      Totta kai täällä on vähän kuin juttelis puhelimessa bussissa :) kaikki kuulee ja näkee.

      Lisäksi olen saanut todella ihania ystäviä täältä. En olisi saanut ilman vakinikkiä.

    • vaka vanha

      On minullakin rekattu nikki mutta en muista sen salasanaa. Muistaakseni olen sen mukaan 104-vuotias ja asun Lapissa. Että totta toinen puoli.

    • Mulla on ollu tämä jo useamman vuoden. Kirjoitan aina tällä, kun jotakin pränttäilen. Tää on vaan niin sitä omaa, etten enää ees voisi laittaa tätä pois. :)

    • Helpompi se on keskustella jos käyttää samaa nicciä. Vaikka sitten puskasta. Tulee sekopäinen tunne jos aina on vastassa eri nicci.
      Puskanicissä on vaan se sitten että sillä voi kirjoittaa eri henkilö kuitenkin.
      Ite kirjoittelen tällä silloin kun....

    • mitäkä mies

      Ihan sama..Itse käytän samaa nimierkkiä aina.On myös rekattu nm. Mutta en ole käynyt kokeilemassa onko enää toimiva.Mulle on ihan sama mistä pusikosta tekstit tulee kun vaan on mielipide.

      • .. ..

        Siinä on oikean miehen puheta.
        Minulle on se ja sama, kuka kirjoittaa.
        Vain se, mitä kirjoittaa, merkkaa jotakin.

        Ja on ollut rekattua nikkiä, eikä se minua yhtään paremmaksi muuttanut, saati kirjoitustyyliäni muokannut.
        Enkä halua alkaa kenenkään kanssa kamuilemaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2392
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1538
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1033
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      386
      965
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe