silittely

papukasvi

Ovatko rottani vain epätottuneita minuun vai eivätkö vain tykkää rapsuttelusta? :D Olen kovasti yrittänyt silitellä korvan takaa ja yläselästä mutta eivät oikein lämpene hellyydenosoituksilleni, aina väistetään tai lähdetään paikalta.

5

203

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sedä

Yleensä rotat tykkää rapsutuksista poskista ja korvantakaa ja silittelystä, mutta etenkin nuoret ei välttämättä jaksa jäädä lääpittäväksi :D Ehkä ne ajan kanssa rauhoittuu?

• papukasvi

Joo johtunee kai siitä ettei vaan ole luka aikaa sellaiselle. Ehkä nuo jossain vaiheessa tajuavat rauhoittua :D

• surhym

Täällä ainakin on yleensä niin kiire ja touhu ettei kerkiä oleen paikoillaan. Jos ovat nuoria niin kyllä hoksaavat jossain vaiheessa että täähän on kivaa.

• Mulla 3 kuiset rottapojat rakastavat rapsuttelua ja silittelyä. Kun annan hellyyttä (silitän kyljistä, poskista, korvientakaa, niskasta...) niin saan sen hellyyden bumerangina takaisin pusuina :)

• surhym

On hyvä että vauvat ovat jo "rapsutus on kivaa" tapauksia:D . Kyllä täällä on niin kiirettä ettei ulkoilessa kerkiä oikein oleen paikoillaan. Vanhukset taas puolestaan töpsöttää omia polkujaan ja välillä tulee viereen ja höpöttää mulle(raksuttaa/säksättää), kun mulla on niin kivaa;-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Metsamanin muru kissa kuollut

Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars
      Tuusniemi
      166
      2646
    2. 80
      1127
    3. Kysymys

Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois
      Sinkut
      237
      1015
    4. Mitä haluaisit kysyä

kaivatultasi juuri nyt?
      Ikävä
      121
      986
    5. Tapailtaisko nainen

Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä
      Ikävä
      82
      858
    6. Olisitko valmis lähitulevaisuudessa

Kohtaamaan minut mies?
      Ikävä
      87
      707
    7. Kissan kuolema

https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun
      Tuusniemi
      104
      618
    8. Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan

Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa
      Ikävä
      50
      566
    9. Miten on, luotathan siihen?

Että vielä tehdään kiihkeästi sitä yhdessä... Tutulle naiselle.❤️‍🔥
      Ikävä
      38
      552
    10. Ei siitä mahdollisesta suhteesta

saa kukaan tietää jos niin haluat❤️naiselle
      Ikävä
      36