Ovatko rottani vain epätottuneita minuun vai eivätkö vain tykkää rapsuttelusta? :D Olen kovasti yrittänyt silitellä korvan takaa ja yläselästä mutta eivät oikein lämpene hellyydenosoituksilleni, aina väistetään tai lähdetään paikalta.
silittely
5
131
Vastaukset
- Sedä
Yleensä rotat tykkää rapsutuksista poskista ja korvantakaa ja silittelystä, mutta etenkin nuoret ei välttämättä jaksa jäädä lääpittäväksi :D Ehkä ne ajan kanssa rauhoittuu?
- papukasvi
Joo johtunee kai siitä ettei vaan ole luka aikaa sellaiselle. Ehkä nuo jossain vaiheessa tajuavat rauhoittua :D
- surhym
Täällä ainakin on yleensä niin kiire ja touhu ettei kerkiä oleen paikoillaan. Jos ovat nuoria niin kyllä hoksaavat jossain vaiheessa että täähän on kivaa.
Mulla 3 kuiset rottapojat rakastavat rapsuttelua ja silittelyä. Kun annan hellyyttä (silitän kyljistä, poskista, korvientakaa, niskasta...) niin saan sen hellyyden bumerangina takaisin pusuina :)
- surhym
On hyvä että vauvat ovat jo "rapsutus on kivaa" tapauksia:D . Kyllä täällä on niin kiirettä ettei ulkoilessa kerkiä oikein oleen paikoillaan. Vanhukset taas puolestaan töpsöttää omia polkujaan ja välillä tulee viereen ja höpöttää mulle(raksuttaa/säksättää), kun mulla on niin kivaa;-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 887257
- 353403
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021826- 23934
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27891Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32863Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk47762Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60719Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt29686Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26642