Pidän lapsista (kunhan ovat omia)

kuulostaa kyrvältä

mutta ei minusta ole kasvattamaan muiden lapsia.

25

201

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • et saa

      turhaan spekuloit, et tule saamaan omia kersoja. että tyydy vaan toisten muksuihin, tai ole lapseton koko elämäs.

      • Lol mielelläni

        hankin ihan omia, en kasvata muiden ;)


      • ?????????????????
        Lol mielelläni kirjoitti:

        hankin ihan omia, en kasvata muiden ;)

        Joku teini? Kuka aikuinen sanoo LOL?


      • Lol sulle
        ????????????????? kirjoitti:

        Joku teini? Kuka aikuinen sanoo LOL?

        kuka aikuinen vastaa niin kuin sinä ylhäällä? Katkera ja yksinäinen yh.


      • ????????
        Lol sulle kirjoitti:

        kuka aikuinen vastaa niin kuin sinä ylhäällä? Katkera ja yksinäinen yh.

        Jos ilmaisee ajatuksiaan teinin tasolla LOL OMG IHQU. Kannattaa unohtaa koko lapsien teko vielä hetkeksi. Sä kasvatat sitä lasta. Voiko vielä angstissa punnertava ja painiva ihminen olla kypsä vanhempi?

        Vaativampaa tässä yhteiskunnassa on kuule saada vieras lapsi hoidettavakseen. Kuinkahan moni lapsen vanhempi läpäisis kaikki viralliset kriteerit jos vieraan lapsen hoitajaksi pitäisi alkaa. Helppoa on se kun vaatteet vaan pois ja pippeliä pimppiin ja tavarat sinne ja 9 kk päästä lapsi ulos. Se oletko yhtään kypsä vanhemmaksi sitä ei kysellä kun omia lapsia alkaa tekeen. Siellä on huumausaineisiin riippuvaisia yh. äitejä jotka harrastaa irtosuhteita ja hoitaa lastaan kamoissaan. Vieraan lapsen jos alat ottaan huolettavaksesi niin noilla et huoltajuutta saisi.


      • Lukemani perusteella
        ???????? kirjoitti:

        Jos ilmaisee ajatuksiaan teinin tasolla LOL OMG IHQU. Kannattaa unohtaa koko lapsien teko vielä hetkeksi. Sä kasvatat sitä lasta. Voiko vielä angstissa punnertava ja painiva ihminen olla kypsä vanhempi?

        Vaativampaa tässä yhteiskunnassa on kuule saada vieras lapsi hoidettavakseen. Kuinkahan moni lapsen vanhempi läpäisis kaikki viralliset kriteerit jos vieraan lapsen hoitajaksi pitäisi alkaa. Helppoa on se kun vaatteet vaan pois ja pippeliä pimppiin ja tavarat sinne ja 9 kk päästä lapsi ulos. Se oletko yhtään kypsä vanhemmaksi sitä ei kysellä kun omia lapsia alkaa tekeen. Siellä on huumausaineisiin riippuvaisia yh. äitejä jotka harrastaa irtosuhteita ja hoitaa lastaan kamoissaan. Vieraan lapsen jos alat ottaan huolettavaksesi niin noilla et huoltajuutta saisi.

        taidalla olla näitä huumeriippuvaisia yh äitejä.


      • ????
        Lukemani perusteella kirjoitti:

        taidalla olla näitä huumeriippuvaisia yh äitejä.

        Mä en ole äiti. En voi saada lapsia ollenkaan. Olen ottanut selvää adoptioista.

        "Adoption lähtökohtana on lapsen etu. Vierasadoptio on osa lastensuojelutoimintaa ja tulee kyseeseen vasta sen jälkeen, kun lasta ja hänen biologista perhettään on yritetty auttaa muilla keinoin. Adoptiota säätelee suomalainen lainsäädäntö ja kansainvälisten adoptioiden osalta myös lapsen syntymämaan laki sekä YK:n lasten oikeuksien sopimus ja niin sanottu Haagin sopimus"

        "Lapseksi ottamisen juridiikkaa
        Vuonna 1985 säädetyssä laissa sanotaan seuraavaa:

        Lapseksi ottajan täytyy olla täyttänyt 25 vuotta."

        http://www.vaestoliitto.fi/vanhemmuus/tietoa_vanhemmille/perheiden_monimuotoisuus/adoptioperheet/

        http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=kot00204


      • ???????
        ???? kirjoitti:

        Mä en ole äiti. En voi saada lapsia ollenkaan. Olen ottanut selvää adoptioista.

        "Adoption lähtökohtana on lapsen etu. Vierasadoptio on osa lastensuojelutoimintaa ja tulee kyseeseen vasta sen jälkeen, kun lasta ja hänen biologista perhettään on yritetty auttaa muilla keinoin. Adoptiota säätelee suomalainen lainsäädäntö ja kansainvälisten adoptioiden osalta myös lapsen syntymämaan laki sekä YK:n lasten oikeuksien sopimus ja niin sanottu Haagin sopimus"

        "Lapseksi ottamisen juridiikkaa
        Vuonna 1985 säädetyssä laissa sanotaan seuraavaa:

        Lapseksi ottajan täytyy olla täyttänyt 25 vuotta."

        http://www.vaestoliitto.fi/vanhemmuus/tietoa_vanhemmille/perheiden_monimuotoisuus/adoptioperheet/

        http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=kot00204

        siitä vaan lukemaan olisiko yhteikunnan silmissä lakien ja asetusten perusteella soveltuva vanhemmaksi

        http://www.finlex.fi/fi/sopimukset/sopsteksti/1997/19970029

        http://www.finlex.fi/fi/laki/alkup/2012/20120022

        http://oikeusministerio.fi/fi/index/ajankohtaista/tiedotteet/2012/01/uusiadoptiolakivoimaanheinakuunalusta.html


    • Lue: IKÄVÄ

      Joo no ei liity ikävään kyllä mitenkään. Olisko joku perhepalsta sun juttus?

    • ei kiitos enää

      Jos haluat omia lapsia eti joku muu, meikä laittaa piuhat poikki.

    • anteex nyt..

      Jaa..! No onko joku olettanut niin??

    • mielivoimuuttua...

      Elämällä on taipumus mennä ihan omia polkujaan vaikka miten sen suunnittelisimme, ja onneksi voimme aina muuttaa mielemme :)

    • provolle

      Kuka on pyytänyt kasvattamaan? Sitäpaitsi jos lapsella biologiset vanhemmat , lapset yleensä jäävät toiselle, joten hyvässä lykyssä joudut korkeintaan joskus sietämään.

    • yks yh vaan

      Älä murehdi, kasvatan kyllä lapseni ihan yksin. Ei tämä kyllä mulle tainnut olla, sillä kiinnostuneita olisi, mutta mä olen tyrmännyt ne koska ei nyt ole elämässä millekään ihastukselle tilaa, lapset ensin isoksi, sitten.. jaa no, mitä sitä sitten enää mitään alkaa. Yksin on hyvä.:)

      Onnea Rakkaasi löytämiseen!

      • ei miestä

        Ja kun lapset on isoja voi ottaa koiran


      • yks yh vaan
        ei miestä kirjoitti:

        Ja kun lapset on isoja voi ottaa koiran

        Niinpä, onhan elämällä vaikka mitä tarjottavaa jos vaan terveys riittää, matkustelua, ystävien tapaamista, harrastuksia. Onnellisuushan lähtee itsestä. :)


    • Rakastann ja pidän

      kaikista lapsista. ♡

    • tunnevammanen olet

      en ikimaailmassa huolisi kdtään, joka rakastaa vain omia lapsiaan. t. lapseton

    • ei kukaa pyyrä

      ei tarvikka

    • hyi hyh

      Känniläistä persaukista YH-akkaa ei kannata ottaa siitä ei tule ku harmia.

      • Se on kumma juttu

        muuten, että se on niinpäin että yh on se jota lähestytään, oli kyseessä sitten raitis tai vähemmän raitis henkilö. Lähestyjän vika siis jos tekee virhevalinnan hahhah =D


    • 10p

      Joo pysyköön äpärät siellä mihin ne voidaan laittaa, mutta kahden kesken on saatava olla ja paljon, on niin vaikea kun olen ollut aina yksin ennen kuin tämä nyt ehkä joskus muuttuu parempaan suuntaan eli tulet maankamaralle kun kiroukset on lähtenyt huitin vithuun.

      • varo sanojasi

        kirous vahvistuu äpäräpuheilla.


    • Pidän lapsista

      En minäkään halua kasvattaa muiden lapsia, mutta pidän kyllä muistakin kuin omista lapsistani. Lapsia pitää suojella pahoilta aikuisilta.

      Joistakin lapsista on vaikea pitää, koska heille on elämän kokemuksiensa kautta ehtinyt syntyä jokin psyykkinen sairaus eli he ovat jo pienenä hieman psykopaatteja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4803
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2290
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1816
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1481
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1328
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1247
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1121
    10. 23
      1102
    Aihe