Joko väsähdit väittelemisestä vai vedätkö välillä henkeä? ...vai oletko tekemässä uutta aloitusta? Jos olet, niin odotankin sitä oikein innolla.
Missä on mar--ge?
2
340
Vastaukset
- Minotauros
Nickisi huuli pyöreänä on aika...jännä. :)
- mar--ge
"Joko väsähdit väittelemisestä..."
En ole väsähtänyt. Vielä on mielessäni paljon avauksiksi sopivia aiheita. (Joitakin niistä listasinkin tuolla edellisen avaukseni lopussa.) Osa näistä on varmaankin puhtaasti sellaisia avauksia, joissa kysyn veeälliltä jotakin heidän uskoonsa liittyvää asiaa. Osa taas on "kiistakirjoituksia", joista sitten syntyy "väittelyä";-) Näinhän nämä avaukseni ovat tähänkin asti jakaantuneet: on ollut kyselyä ja "kiistelyä".
"...vai vedätkö välillä henkeä?"
Voisi sanoa näin. Tuo edellinen avaukseni (17.Myrkkyä "vain me -opille") herätti niin paljon keskustelua, että olin sen parissa lähes täystyöllistetty melkein viikon verran. Ei sellaisen jälkeen välttämättä jaksa laittaa uutta avausta kovinkaan pian, varsinkaan jos tuo uusi avauskin tulee olemaan nälkävuoden mittainen. Jos siis olen väsähtänyt, väsähtämiseni on vain tilapäistä.
"...vai oletko tekemässä uutta aloitusta?"
Kyllä. Tähän mennessä olen tosin hahmotellut tuota uutta avaustani vain päässäni. Tuossa avauksessa yritän perustella sen, miksi uskon lasten syntyvän epäuskoisina ja tarvitsevan kastetta syntiensä anteeksisaamiseksi. Ainakin Larssi, -Maria-, Paavo ja muutama muukin nimimerkki on minulta noita perusteita jo useampaan otteeseen "tivannut".
Pelkään tosin, etten millään pysty pitämään tuollaista avausta kohtuumittaisena. On niin paljon näkökohtia, joita siihen tulisi sisällyttää. Mutta onneksi minä en koskaan ole ollutkaan mikään kohtuuden ystävä;-)
"Jos olet, niin odotankin sitä oikein innolla."
Kiva. Minä taas voin sanoa odottavani innolla sitä keskustelua, jonka tuo avaus toivottavasti synnyttää.
Edellisestä avauksestani tulee huomenna jo kuluneeksi kaksi viikkoa. Enpä ole tainnut pitää näin pitkää taukoa koko sinä aikana, mitä olen tällä palstalla riehunut. Ja tämä tauko vielä vain pitenee. Aikaisintaan ensi viikolla minulla on mahdollisuus väsätä tuollainen pidempi avaus. Siihen asti tyydyn kirjoittelemaan joitakin "irrallisia" kommentteja muihin avauksiin. Kaiken aikaa olen kuitenkin seurannut tätä palstaa aktiivisesti. Kirjoittamisaktiivisuus vain vähän vaihtelee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770