Viranomaiset puhuvat sitä ja tätä hirvien lukumäärästä, mutta totuutta saa hakea jostain muusta lähteestä. Se on selvää, että jos hirviä on liian paljon, niin niitä kannattaa vähentää. Toisaalta, jos hirvikanta on yhtäkkiä romahtanut, niin pitäisi metsästää maltillisemmin.
Minä tiedän paljon riistalintujen lukumääristä, mutta osaan arvioida myöskin hirvien määrää. Minun mielestä hirvikantaa pitäisi yrittää pitää jatkuvasti sopivana. Ei liikaa eikä liian vähän hirviä. Jos on liikaa, niin sattuu onnettomuuksia ja jos on liian vähän, niin kanta uhkaa edelleen vähetä eikä silloin riittäisi metsästettävää. Tällä hetkellä hirviä on metsästettäväksi asti. Tilanne ei ole huolestuttava.
Hirvikannan säätely
3
93
Vastaukset
- R.T alkuperäinen
Mikä ongelma sulla on provosoida kirjoituksiani? Tässä uus lyhenne seuraaviin provoihisi. Tosin tyylisi paljadtaa provot. T. Alkuperäinen Ryynänen.
- 15+69
ehkä tämä toinen ryynänen yrittää viestittää tälle toiselle ryynäselle, että tämä alkuperäis kansan ryynänen kirjoittaa sellaisella tyylillä että " minä tiedän kaiken ja minun mielipiteeni on ainoa oikea. Olen kokenein "
Eli ehkä kirjoitus tyyli häiritsee tätä toista ryynästä.
näin ulkopuolisena kirjoituksia seuraillen- R.T alkuperäinen
Siis minä olen oikea Ryynäsen Topi. Eikä pelkästään tieto ole kaikki kaikessa vaan kokemuskin on erittäin tärkeätä. Nämä toimivatkin rinta rinnan tuottaen makoisaa hedelmää. Tieto ruokkii kokemusta ja kokemus ruokkii tietoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174633
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831692Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2811558Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741514Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2431388Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121150Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341120Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041089- 931044
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651023