Sun kaveris sanoi

---->

että sä oot aivan pöhkö. Hyväntahtoisesti. Koska olet. Ne muut oli samaa mieltä. Ne välittää susta ja huolehtii. Se on hyvä kun minä en voi.

11

315

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi voi näitä taas

ja kenelleköhän tämäkin taas meni ja miksi et voi?

• itse on pöhkö

Se pitää muuten mua monasti pöhkömpänä mitä olenkaan ja sillä monesti loukkaa minua kun luulen etten tajua jotain vaikka asia ei ihan niin ole.

• Aijaa no kiva.

Valitettavasti nekään ei näytä välittämistään ja huolehtimistaan mulle.

Itse pidän huolen itsestäni niin kuin aina ennenkin.

• Ei oo mun kaveri

jos on se ketä luulen. Se on meidän perhe tuttu. Ja on aika ilkeä ihminen. Sai mut mm.lopettamaan koulun, kun sanoi ettei musta ole sille alalle kun mun kädet tärise ee :( Ja en sanois kyllä sitä sen hommaa huolehtemiseksi.

Ja jos taas on muista kaverista kyse niin aika paljon huolehditaan kaikki toisistamme.

• ap.

Ei ole se, jonka kanssa eniten hengaat.

• vain niin

Niin se pitkä nainen ei ole mun kaveri vaan "tuttu". Enkä oikeen pidä koko ihmisestä. Mutta pitää säilyttää hyvät välit kuitenkin.
        Aika pahassa kunnossa ollut monesti itsekin. Paraskin huolehtija.

• ..............
        vain niin kirjoitti:

Niin se pitkä nainen ei ole mun kaveri vaan "tuttu". Enkä oikeen pidä koko ihmisestä. Mutta pitää säilyttää hyvät välit kuitenkin.

Ja jos totta puhutaan niin aika yksinkertainen on itse.

• ap.
        vain niin kirjoitti:

Miksi et pidä? Sehän on kiltti luonne, vaikka ei aina näytä sitä.

• mikset voi

Huolehtia? :(

• minä välitän

todella monesta ja huomaan, että hämmästyttävän moni välittää minusta. En tiedä, miten selviäisin ilman heitä, joista kaikista on tullut minulle tärkeä osa elämää.

• pöhkökin

Suurin osa kavereistani on pöhköjä, itsekin kun välillä on aikaa olla pöhkö. Pöhköt ovat hyväntahtoisia, kierot eivät. Täällä kävin taas lukemassa ja nauramassa, onneksi en ole omivaa tyyppiä :) mukavaa lauantai-iltaa!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      177
      6512
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      148
      1794
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1578
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1300
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      46
      992
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      38
      953
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      96
      923
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      849
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      240
      829
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      809
    Aihe