että sä oot aivan pöhkö. Hyväntahtoisesti. Koska olet. Ne muut oli samaa mieltä. Ne välittää susta ja huolehtii. Se on hyvä kun minä en voi.
Sun kaveris sanoi
11
315
Vastaukset
- voi voi näitä taas
ja kenelleköhän tämäkin taas meni ja miksi et voi?
- itse on pöhkö
Se pitää muuten mua monasti pöhkömpänä mitä olenkaan ja sillä monesti loukkaa minua kun luulen etten tajua jotain vaikka asia ei ihan niin ole.
- Aijaa no kiva.
Valitettavasti nekään ei näytä välittämistään ja huolehtimistaan mulle.
Itse pidän huolen itsestäni niin kuin aina ennenkin. - Ei oo mun kaveri
jos on se ketä luulen. Se on meidän perhe tuttu. Ja on aika ilkeä ihminen. Sai mut mm.lopettamaan koulun, kun sanoi ettei musta ole sille alalle kun mun kädet tärise ee :( Ja en sanois kyllä sitä sen hommaa huolehtemiseksi.
Ja jos taas on muista kaverista kyse niin aika paljon huolehditaan kaikki toisistamme. - ap.
Ei ole se, jonka kanssa eniten hengaat.
- vain niin
Niin se pitkä nainen ei ole mun kaveri vaan "tuttu". Enkä oikeen pidä koko ihmisestä. Mutta pitää säilyttää hyvät välit kuitenkin.
Aika pahassa kunnossa ollut monesti itsekin. Paraskin huolehtija. - ..............
vain niin kirjoitti:
Niin se pitkä nainen ei ole mun kaveri vaan "tuttu". Enkä oikeen pidä koko ihmisestä. Mutta pitää säilyttää hyvät välit kuitenkin.
Aika pahassa kunnossa ollut monesti itsekin. Paraskin huolehtija.Ja jos totta puhutaan niin aika yksinkertainen on itse.
- ap.
vain niin kirjoitti:
Aika pahassa kunnossa ollut monesti itsekin. Paraskin huolehtija.Miksi et pidä? Sehän on kiltti luonne, vaikka ei aina näytä sitä.
- mikset voi
Huolehtia? :(
- minä välitän
todella monesta ja huomaan, että hämmästyttävän moni välittää minusta. En tiedä, miten selviäisin ilman heitä, joista kaikista on tullut minulle tärkeä osa elämää.
- pöhkökin
Suurin osa kavereistani on pöhköjä, itsekin kun välillä on aikaa olla pöhkö. Pöhköt ovat hyväntahtoisia, kierot eivät. Täällä kävin taas lukemassa ja nauramassa, onneksi en ole omivaa tyyppiä :) mukavaa lauantai-iltaa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1776512- 1481794
- 1131578
- 511300
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46992Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢38953Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu96923Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5849Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan240829- 41809