Sun kaveris sanoi

---->

että sä oot aivan pöhkö. Hyväntahtoisesti. Koska olet. Ne muut oli samaa mieltä. Ne välittää susta ja huolehtii. Se on hyvä kun minä en voi.

11

316

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi voi näitä taas

ja kenelleköhän tämäkin taas meni ja miksi et voi?

• itse on pöhkö

Se pitää muuten mua monasti pöhkömpänä mitä olenkaan ja sillä monesti loukkaa minua kun luulen etten tajua jotain vaikka asia ei ihan niin ole.

• Aijaa no kiva.

Valitettavasti nekään ei näytä välittämistään ja huolehtimistaan mulle.

Itse pidän huolen itsestäni niin kuin aina ennenkin.

• Ei oo mun kaveri

jos on se ketä luulen. Se on meidän perhe tuttu. Ja on aika ilkeä ihminen. Sai mut mm.lopettamaan koulun, kun sanoi ettei musta ole sille alalle kun mun kädet tärise ee :( Ja en sanois kyllä sitä sen hommaa huolehtemiseksi.

Ja jos taas on muista kaverista kyse niin aika paljon huolehditaan kaikki toisistamme.

• ap.

Ei ole se, jonka kanssa eniten hengaat.

• vain niin

Niin se pitkä nainen ei ole mun kaveri vaan "tuttu". Enkä oikeen pidä koko ihmisestä. Mutta pitää säilyttää hyvät välit kuitenkin.
        Aika pahassa kunnossa ollut monesti itsekin. Paraskin huolehtija.

• ..............
        vain niin kirjoitti:

Niin se pitkä nainen ei ole mun kaveri vaan "tuttu". Enkä oikeen pidä koko ihmisestä. Mutta pitää säilyttää hyvät välit kuitenkin.

Ja jos totta puhutaan niin aika yksinkertainen on itse.

• ap.
        vain niin kirjoitti:

Miksi et pidä? Sehän on kiltti luonne, vaikka ei aina näytä sitä.

• mikset voi

Huolehtia? :(

• minä välitän

todella monesta ja huomaan, että hämmästyttävän moni välittää minusta. En tiedä, miten selviäisin ilman heitä, joista kaikista on tullut minulle tärkeä osa elämää.

• pöhkökin

Suurin osa kavereistani on pöhköjä, itsekin kun välillä on aikaa olla pöhkö. Pöhköt ovat hyväntahtoisia, kierot eivät. Täällä kävin taas lukemassa ja nauramassa, onneksi en ole omivaa tyyppiä :) mukavaa lauantai-iltaa!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      85
      1768
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      120
      1174
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      62
      1050
    4. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      62
      936
    5. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      74
      856
    6. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      800
    7. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      79
      798
    8. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      29
      796
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      45
      777
    10. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      757
    Aihe