Astra -99 16V missä kanttais tehdä? osat sais edullisesti netistä mutta työ,
Jakopään hihnan vaihto
7
297
Vastaukset
- astra elegance
Opelin merkkihuollossa. Jakohihna ja vesipumppu osineen ja töineen 299€. Jäähdytysnesteet pitää maksaa erikseen ja siitä lisää muutama kymppi.
- MIKA69
JOS KAUPUNGISSA JOSTA OLET ON AMMATTIKOULUN AUTOLINJA TAI TYÖTTÖMIEN AUTOPAJA KUTEN LAHDESSA EIKÄ SINULLA OLE KOVA KIIRE KANNATTAISI KYSYÄ NIISTÄ-AINAKIN 90 LUVULLA TEKIVÄT AMMATTI KOULUSSA OSIEN HINNALLA
- osaan ite
vectraan vaihdoin viikko sitten, osat 130€, aikaa puolitoista tuntia.
- gjklsss
Mitä jos vaihtaisit sen ikäloppu kansan auton pois? Osta tilalle Premium auto ja niitä löytyy Saksasta kolme merkkiä: BMW, Audi ja Mersu.
- Olympia Ifa
Eikö näissä Ns:Premiun autoissa ole jakopäätä lainkaan ? ;-)
Vai onko niissä ikuinen takuu ?
- BMW mallia 2013
Takuu on Premiumeissa Se, että ostat sen uutena ja pistät vaihtoon 2 vuoden kuluttua. Ei vaivaa jakopäät eikä muut pikku viat...
- Astranaattori
Vie helvetissä paaluttamolle sen sun Astrasi. Onko oikeasti noin vanhoja autoja kennelläkään...??????????????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1059483
- 494641
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021976Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421921- 241630
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131391Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,381307Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54927Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30903Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31902