Onko 11v liian nuori huolehtimaan fretistä? ajattelimme jo aikuista, vaikka 3-5 vuotiasta. Meillä on jo ennestään koira ja kissa, joten onko fretti jo liikaa?
fretti lapselle
4
232
Vastaukset
- kggk
olet.
Mielestäni 11 v ON liian nuori huolentimaan yksin fretistä. Vaikka fretti olisikin 3-5 vuotias, se kokeilee aina uutta omistajaansa. Oli fretin ikä mikä tahansa, se on koko elämänsä vaativa eläin, joka todellakin on liian haastava eläin 11 veelle.
Hommatkaa vaikkapa kani tai marsu yms. :)- ferretlady
Mikäli asenne ja eläinten käsittelytaito ovat kohdillaan, voi 11 vuotiaskin olla hyvä fretinomistaja. Olen itse seurannut kahta 11 ja 12 vuotiasta tyttöä ja heidän elämäänsä frettien kanssa, eikä asiassa ole ollut mitään ongelmaa. Tietenkin pitää olla tarpeeksi tietoa ja halua toimia eläimen kanssa oikealla tavalla. Kannattaisikin käydä useammassa frettikodissa ja kasvattajien luona tutustumassa ja käsittelemässä frettejä, sekä kyselemässä mieltä askarruttavia kysymyksiä. Vaikka sanotaan, että fretti ei ole lasten lemmikki, niin olen sitä mieltä, että osa lapsista voi olla paljon parempia fretinomistajia kuin jotkut aikuiset. Ei se ikää aina katso.
- FretistäMoneksi
"ferretlady" on oikeilla jäljillä. Tietoa tarpeeksi ja asenne kohillaan, voi fretin hoitaa ikää katsomatta.
Ainoastaan noi koira ja kissa askarruttavat.. Meinaan sulattavatko fretin nk. laumaansa jäseneksi. Minulla on myös koira, mutta se onkin aina ollut tekemisissä pienempien lemmikkieni kanssa, joten sulatti hienosti tulokkaan ja nyt leikkivätkin keskenänsä. Sitä hommaa kannattaa myös miettiä, sillä fretti saattaapi olla kumpaisellekin kohtuu iso vastus pienuudesta huolimatta, sitkee ainakin ja nopee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303601Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs91648Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131493Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241310Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.137944Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34913Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht243905- 60889
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ66864Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲98839