naturisi keskustelioita

rapu,63

olemme naturisti aviopari haemme aitoa naturisti paria keskustelemaan aidosta naturismistä ilman että siihen sotketaan sexsiä sexsi ei ole naturistin tavoite terveisin aviopari 63

24

358

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies itäsuomesta

      Samaa mieltä, naturisti ei tarkoita seksiä. Vaan halua liikkua aidosti ilman vaatteita. Mielestäni naturistit on seksualisoitu turhaan, toki mukaan mahtuu vaikka minkälaisia ihmisiä.

      • rapu,63

        aivan me halutaan vain olla alasti oletko pari suhteessa vai yksinäinen kommentoi


      • Mies itäsuomesta
        rapu,63 kirjoitti:

        aivan me halutaan vain olla alasti oletko pari suhteessa vai yksinäinen kommentoi

        Elän parisuhteessa koiran kanssa


      • Mies itäsuomesta
        Mies itäsuomesta kirjoitti:

        Elän parisuhteessa koiran kanssa

        Tuokin kommentti on jonkun muun kirjoittama, asun parisuhteessa


    • usein huomannut

      Onko tuo joku vitsi vai mistä on kyse, kun jätetään kirjain j pois?
      "keskusteliJoita"
      Vai onko jollakin paha lukihäiriö?

      • yksinäinen "aviopari

        Tuon j kirjaimen puuttumisen lisäksi tämän viestin kirjoittaja tekee tätä hieman eri muotoisena jatkuvasti ja on yksi ainoa mieshenkilö,joten repikää siitä.


      • rapu,63
        yksinäinen "aviopari kirjoitti:

        Tuon j kirjaimen puuttumisen lisäksi tämän viestin kirjoittaja tekee tätä hieman eri muotoisena jatkuvasti ja on yksi ainoa mieshenkilö,joten repikää siitä.

        jopas yhden kirjaimen puutuminen on kovapaikka ja ei täälä ole yksinänen mies ollan kyllä aivan aito aviopari vuosimallia 63 että turha hukkua


      • Ties kuka?
        rapu,63 kirjoitti:

        jopas yhden kirjaimen puutuminen on kovapaikka ja ei täälä ole yksinänen mies ollan kyllä aivan aito aviopari vuosimallia 63 että turha hukkua

        Olisiko tämä aloitus savoa, viäntelyä?
        Savon immeesistä ei ota mitään selvää kirjoituksista eikä muutenkaan, nääs, vain kahdenkesken kasvotusten ymmärtää jotain.
        Savolainen sanoo asian niin, ettei sitä ulkolainen ymmärrä.


    • HUKU RAUHASSA.

      Menehän ja huku noihin kirjoitus virheisiisi jotta lopetat tuon sekoilusi tällä palstalla.

      • Ties kuka?

        Huku sinäkin, kuin voisi hukkua moni muukin?
        Pikkaisen aneemista otetta on ollut!

        PS: Helppo on arvostella, missä itse meneekin?


    • huku rauhassa

      Kajahtipa kalikka ties kukaan kovasti.

      • rapu,63

        Lopettakaa se kirjoitusvirheiden tuijottaminen olemme alkoholisoitunut vammaistuilla elävä avohoito pari ja tykkäämme olla alsti ja katsella alastomia menkää kirjoitusvirhe sivuille näsäviisastelemaan.


      • Yleisesti ottaen
        rapu,63 kirjoitti:

        Lopettakaa se kirjoitusvirheiden tuijottaminen olemme alkoholisoitunut vammaistuilla elävä avohoito pari ja tykkäämme olla alsti ja katsella alastomia menkää kirjoitusvirhe sivuille näsäviisastelemaan.

        Eihän ne pelkät kirjoitusvirheet mitään, mutta keskusteluihin postattavissa aloituksissa ja puheenvuoroissa saisi edes vähän tolkkuakin olla!

        Jos ei kykene tuottamaan ymmärrettävää tekstiä, on paras pysyä pois palstoilta.


      • rapu,63
        Yleisesti ottaen kirjoitti:

        Eihän ne pelkät kirjoitusvirheet mitään, mutta keskusteluihin postattavissa aloituksissa ja puheenvuoroissa saisi edes vähän tolkkuakin olla!

        Jos ei kykene tuottamaan ymmärrettävää tekstiä, on paras pysyä pois palstoilta.

        joku muu käyttä meidän aidon avioparin nimi merkkiä pilkkaamiseen me ollaan täysin raitis normaali aviopari vuosimallia 63 tätä herjaa tehty ennekin ollaan vain aito naturisti aviopari


      • rapu,63
        Yleisesti ottaen kirjoitti:

        Eihän ne pelkät kirjoitusvirheet mitään, mutta keskusteluihin postattavissa aloituksissa ja puheenvuoroissa saisi edes vähän tolkkuakin olla!

        Jos ei kykene tuottamaan ymmärrettävää tekstiä, on paras pysyä pois palstoilta.

        joku muu on käyttäny meidän nimimerkkiä me olemme aidosti raitis ja tysinterve aviopari syntymä vuosi on 63,ja etsimme naturismistä keskustelioita mihin,ei sotketa heti sexsiä


      • rapu,63
        Yleisesti ottaen kirjoitti:

        Eihän ne pelkät kirjoitusvirheet mitään, mutta keskusteluihin postattavissa aloituksissa ja puheenvuoroissa saisi edes vähän tolkkuakin olla!

        Jos ei kykene tuottamaan ymmärrettävää tekstiä, on paras pysyä pois palstoilta.

        kiitos puollustuksesta meidät aidon avioparin erottaa ssit vääräst nimi merkistä kun lukee oikeen meidän nimi merkissä on rapu,63 pilkku horoskoopin ja vuosiluvun välissä mitä ei ole sonnan juhajalla ja kuka meistä on aivan tydellinen tervisin aviopari vuosimallia rapu,63


    • Moi. Olen fiksu 46v mies. Olen uusi tällä palstalla. Tykään olla paljon alasti ja olis kiva tutustua pariin tai naiseen. En ole täällä seksin perässä vaan naturismi kiinnostaa.

      • rapu,63

        voll001 onko sinulla koiraa ? vaimoni pitää koirista jos ymmärrät mitä tarkoitan


    • rapu63,

      kyllä vaan on sama törkykirjoitaja liikkellä joka,kirjoitaa toisen nimi merkillä kaiken,maailmantörkeyksiä

    • rapu63,

      miten toinen voi käyttää toisen nimi merkkiä,ihmetytää ja pilaa toisen avioparin maineen ja kunnian

      • Rapu 63

        kA.S NÄIN KUN ET OLE REKISTERÖINYT NIMIMERKKIÄSI.
        Rekisteröimätöntä nimmaria ei omista kukaan joten sitä voi käyttää kuinka monta henkilöä tahansa.


    • Onko se näin

      Eikös se ole niin, että kun naturistit alkavat harjoittaa nussintaa, niin he pukeutuvat lämpimästi kaikkiin mahdollisiin loimiin, joita vaatekaapista löytyy?

      • rapu,63

        ei kyllä silloinkin,me ainakin ollaan alasti


      • KTM50*
        rapu,63 kirjoitti:

        ei kyllä silloinkin,me ainakin ollaan alasti

        Mä haluaisin aitoja naturisti ystäviä, ihan vaki tapaamisten merkeis! olisiko 08a:lla live rohkeita?olen vapaa,rento m50*.tuskinpa aitoja löytyy!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1013
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      927
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      299
      807
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      97
      770
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      673
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      141
      602
    Aihe