Mitenkä sen pitäisi käyttäytyä normaalisti? Milloin vilkkua ja milloin ei. Käsittääkseni sen pitäisi ainakin olla valaistuna jotta tietää että modemi on yhteydessä koneeseeni. Oikaiskaa jos olen väärässä. Modemi on Motorolan SB5100E. Ohjekirjassa oli hieman ylimalkaista tietoa joten ajattelin täältä kysyä.
Vastauksista kiittelen jo etukäteen. Laajakaista on Welho.
PC/ACTIVETY
3
858
Vastaukset
- DNA
ei oo kyseisestä modeemista kokemusta
mutta vastaavat valot jotka tarkoittaa
samaa asiaa niin:
valot jotka vilkuu normaalisti
on cable activty ja PC link
valot voi vilkuu nopeesti tai hitaasti
jos ne ei vilku on häikkää
yhtenäisesti palaa valot
Cable link ja internet
jos siinä on vastaavia valoja
niin näin se toimii oikein
yhteyden voit tarkistuttaa myös liittymän toimittajalta.- Mitäh
Mitä tarkoittaa yhteyden tarkistaminen?
Joko liittymä tai ei.
Ei kai operaattori tietokonetta tarkista? Ei multa ainakaan.
- MInä
Mulla se valo vilkkuu tai palaa koko ajan kun tietokoneen virtajohto on seinässä ( siis myös silloin, kun tietokone on suljettuna ). Kysyin Welhon infosta ja on kuulemma normaalia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124220MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822141Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5511687Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991415Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671147Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331068Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216957Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60893Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3868- 171864