Mitenkä sen pitäisi käyttäytyä normaalisti? Milloin vilkkua ja milloin ei. Käsittääkseni sen pitäisi ainakin olla valaistuna jotta tietää että modemi on yhteydessä koneeseeni. Oikaiskaa jos olen väärässä. Modemi on Motorolan SB5100E. Ohjekirjassa oli hieman ylimalkaista tietoa joten ajattelin täältä kysyä.
Vastauksista kiittelen jo etukäteen. Laajakaista on Welho.
PC/ACTIVETY
3
871
Vastaukset
- DNA
ei oo kyseisestä modeemista kokemusta
mutta vastaavat valot jotka tarkoittaa
samaa asiaa niin:
valot jotka vilkuu normaalisti
on cable activty ja PC link
valot voi vilkuu nopeesti tai hitaasti
jos ne ei vilku on häikkää
yhtenäisesti palaa valot
Cable link ja internet
jos siinä on vastaavia valoja
niin näin se toimii oikein
yhteyden voit tarkistuttaa myös liittymän toimittajalta.- Mitäh
Mitä tarkoittaa yhteyden tarkistaminen?
Joko liittymä tai ei.
Ei kai operaattori tietokonetta tarkista? Ei multa ainakaan.
- MInä
Mulla se valo vilkkuu tai palaa koko ajan kun tietokoneen virtajohto on seinässä ( siis myös silloin, kun tietokone on suljettuna ). Kysyin Welhon infosta ja on kuulemma normaalia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1286397Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/745752308Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk461570Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141331Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna881186Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481045- 661038
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631012Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.27968- 63956