Saapunut luokseni yö on
silmäni luon taivaaseen
tumma se katto tähtinä tuikkii
on katseensa tutkimaton
suunnaton tähtien määrä häipyen kaukaisuuteen
niin pientä rataa maapallo makaa omaansa ain' uudelleen
Tähdet tähdet, luoksenne tahtoisin pois
Tähdet tähdet, silloin mun helpompi ois
Tähdet tähdet, enkö jo tulla mä saa
Tähdet tähdet, ikuisuuksiin ajan taa
Turha on toiveita kantaa
turha on haaveiden tie
jos jotain antaa tai lemmen rantaa käy santaan se suoraan vain vie
aamuhun yön tähdet haipuu
idässä pian ruskottaa
karvas jää kaipuu, pää alas taipuu
päivä käy uus' koittamaan
Tähdet tähdet, luoksenne tahtoisin pois
Tähdet tähdet, silloin mun helpompi ois
Tähdet tähdet, enkö jo tulla mä saa
Tähdet tähdet, ikuisuuksiin ajan taa
Tähdet tähdet, Tähdet tähdet, Tähdet tähdet, Tähdet tähdet
Tähdet tähdet
Kuus
2
510
Vastaukset
- Eksyitkö väärälle palstalle
Valitettavasti tällä palstalla ei vielä karaoke-viestit toimi ja ehkä tuo vanha Badding-klassikko olisi ollut parempi kun olisit sen laulanut tai sitten vielä kamalampi. Riippuen ihan lauluäänestäsi. Baddingia lähellekään tuskin tulkinnallasi olisit päässyt, mutta ehkä se olisi kertavitsinä naurattanut. Nyt ei voi kuin ihmetellä, että eikö noille laulun sanojen julkaisuille ole mitään omaa palstaa, jonne voisit sen siirtää.
- Kuudesti laukeava
Hah hah!
"Tähdet tähdet, silloin mun helpompi ois" jos siis olis ne viisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750