Tupakka tappaa!

Non-smoker

Käykää huviksenne kurkistamassa seuraavaa kuvaa. Itse näin kuvan n. 15 kuukautta sitten ja en ole sen jälkeen tupakkaan koskenut. (en kännissä, en edes hatsia vetänyt). Toimi hyvänä motivaation lähteenä; kuusi vuotta jatkunut tupakointi loppui ilman laastareita ja muuta oheiskrääsää.

http://www.testify.freeserve.co.uk/smoke/compare.jpg

Tsemppiä kaikille!

4

507

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • chff

jos se on taas niitä keuhko/kurkku/kielisyöpätapauksia. kyllä kaikkeen voi kuolla, en halua aina ennenkun lähden kävelemään nähdä kuvia kuolleista jalankulkijoista jotka ovat jääneet rekan alle, tai jos lähden ajamaan autolla en halua nähdä autoon kärventynyttä ihmistä kun auto on syttynyt kolarissa tuleen. etkä sinäkään varmaan ainakun harrastat seksiä ajatella että "entä jos kondomi on rikki ja kuolen aidsiin"?

tieto lisää tuskaa, helpompi elää jossei huolehdi liikaa kaikesta.

tää on vaan mun mielipide :P mut jos toi auttaa jotakin olemaan tupakoimatta joka haluaa lopettaa niin hyvä niin.

• Make

Tästä, ainoastaan tästä on kysymys. Tein samoin kuin sinä, ilman mitään laastareita ja muuta. Päätös tuli niin kypsäksi, etten voinut perääntyä. Tuttava lääkäri kertoi kuvasta, ja että lopettaminen kannataa aina. Poltin 25v ja olen ollut ilman tämän vuoden. Miksi en lopettanut aiemmin? Ehkä olin säälittävä ääliö, tosin ilman Zypaneita, joka haki sosiaalista lohtua muista mahdollisista "lopettajista". Kun kaikki ollaan varpaillaan, niin kukaan ei voi hypätä riemusta ilmaan: Minä onnistuin! Köhivänä ja rintaa nipistivänä sitä flirttailee kuoleman kanssa. Kuolema ei kysy sidosryhmääsi ja kavereitasi. Itse se on myös kyettävä lopettamaan, järkeilin niin ja päätös kypsyi. Ja mitä siitä seurasi: hyvä elämä ja monta hyvää..!

• UJk

Niin ja käykää yhtälailla huviksenne lukemassa tältäkin sivulta pari ensimmäistä kappaletta, vaikka. Ihan tasapuolisuuden vuoksi.

• mitä nuo kuvast esittää?

Minusta tuo punainen kuva, jonka yläpuolella luki Healthy häytti paljon inhottavammalta, kuin se toinen. En kylläkääm edes ymmärtänyt kuvista, mitä ne esitti. En väitä tupakkaa terveelliseksi, olen lopettanut kuusi vuotta sitten, mutta ei minua tällaiset kuvat mihinkään hetkauttaisi jos muuten haluaisin polttaa.

Minusta yhteiskunnan pitäisi käyttää ne rahat, jotka käytetään tupakan vastustamiseen, alkoholin vastustamiseen. Olen ollut ilman alkoholia 13 vuotta. Viinan takia olen ollut aikanaan laitoshoidossa ja se pilasi parhaan nuoruuteni. Jos minun pitäisi valita alkaako polttamaan vai käyttämään alkoholia, alkaisin ilman muuta tupakoimaan uudestaan. Tupakka ehkä lyhentää elämää, mutta alkoholi pilaa elämän. Myös monelta sellaisesta, joka ei juo. Isänikin oli alkoholisti, olisin varmasti lapsena mieluummin halunnut isän, joka on ketjupolttaja, mutta ei juo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      57
      5825
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      77
      3123
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      23
      2320
    4. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      40
      2045
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      1938
    6. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      162
      1843
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      6
      1589
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      83
      1212
    9. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1201
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      79
      1057
    Aihe