Uusi paimiolainen ?

Paimioonko ?

Hei

Tarkoituksena olisi muuttaa Turun lähistölle, ei kuitenkaan itse Turkuun. Maalta olen kotoisin, enkä välttämättä ihan kaupungin sykkeessä viihdy, mutta suuremman kaupungin läheisyyteen haluaisin. Paimio olisi yksi vaihtoehto. Jonkun kerran siellä käyneenä jäi ihan ok vaikutelma kivasta pikkukaupungista, juurikin sellainen mistä olen kotoisin. Varmasti moniakin huonoja puolia löytyy, mutta ihan varmasti hyviäkin.

Itselle ei tärkeitä asioita : baarit, hienot ravintollat.
itselle tärkeitä asioita : rauhallisuus, kohtuulliset asumiskulut, edes jotenkin toimiva julkinen liikenne ( vaikkapa juurikin Turkuun ) hyvät ulkoilumahdollisuudet suuri plussa. Ja jos jonkinmoinen kuntosali löytyy, niin vallan hienoa.

Nyt sitten saa antaa kommentteja. Mutta sellainen toivomus, että ei mitään " paska paikka" - kommentteja. Ei niitä oikeasti jaksa...

9

290

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • melkein walruussi

      Tässä paras neuvo: muuta Ruotsiin tai johonki muuhun ei euro- valtioon. Europelleily kaataa tämän maan seuraavan vuosikymmenen kuluessa. Töitäkin löytyy paremmin muualta.

    • Virheen tehnyt

      Älä hyvä ihminen pilaa elämääsi paimioon muuttamalla. Ota kohteeksi vaikka Lieto tai salo . Täällä ei ole siis yhtään mitään.

    • heimon naapuri

      ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei missääääääääääääääääään tapauksessa tähä tuppukylää

    • saaresta muuttanut

      Täällä on hyvät kuntosalit; uimahallin-,jäähallin kuntosali ja Peimarin kuntokeskus. Loistavat ulkoilureitit, erilaisia reittimahdollisuuksia. Suht. hyvä julkinen liikenneyhteys turkuun ja saloon vähän harvemmat. Rauhallinen pikkukaupunki, jossa samoja lieveilmiöitä kuin muuallakin, esim. moporalleja ym viikonlopun hulinaa. Maisemat ja maaston monimuotoisuus vuodenaikoineen ovat pitäneet minua täällä jo vuosikausia. Viihtyvyys on myös itsestä kiinni...

    • Pallerii

      Älä tänne muuta. Oma elämä päättyi juuri tääll eroon. Täällä ei tomi mikään. Velkaa on kaiken maailman vitun hiihtoputkista, liikenne kallista. Kaupat rosvoaa ylihintaa, terveysasema toimii jotenkuten, ei iltaisin eikä viikonloppuisin. Linja-automatka Turkuun 7€ suunta.

      Viimeinen järki tänne on muuttaa. Muuta Turkuun, esim. Jäkärlään tai Yli-Maariaan, jos haluat rauhaa ja toimivan liikenteen.

    • generalissue

      Hiljainen ja muutenkin rauhallinen. Myös yllättävän siisti. Tekemistä on vähän, kaupat kalliita ja yhteydet huonot. Kaupunki on myös käytännössä konkurssissa, mutta samat naamat siellä hallituksessa jatkavat.

      Jos olet vähintään ylempää keskiluokkaa ja käyt turvatussa työssä, niin täällä voi olla ihan ok asua. Muille tämä on rappeutuva kaupunki.

    • ex-paimilainen

      Ei missään nimessä kannata muuttaa Paimioon. Oma elämä lähti nousuun kun muutin pois.

      • Igor99

        Myös Paimion elämä lähti nousuun, kun muutit pois, mr ex-paimilainen!


    • Ex-Piikkiöläinen

      Suosittelen mieluummin Kaarinaa, yhteydet Turkuun toimivat järkihinnalla. Myös Kaarinan talous on paljon paremmalla tolalla, Paimio on välttänyt kriisikunnaksi joutumisen kaupungin olennaisten palvelujen kuten vesihuollon yhtiöittämisen kautta (myyntitulo). Paimiohan ehdotteli yhtymistä Piikkiön kanssa, joka sensijaan valitsi Kaarinan. Sauvokaan ei ole lämmennyt lähentelyille. Talous huonossa kunnossa ja poliittinen kulttuuri samoin (Hiihtoputken puuhaajat edelleen vallassa, ASV saa saastuttaa ympäristöään jne.). En ihmettelisi ellei Paimio lähivuosina joutuisi valtion holhoukseen ja pakkoliitokseen kun myytävä loppuu. Minä hylkäsin aikanaan Paimion juuri em. seikkojen vuoksi.

      Jos mietit muita Turun ympäryskuntia, niin tarkista myös että kunta kuuluu Föliin, se takaa toimivat ja edulliset joukkoliikennepalvelut. Lieto ei nyt ole hyvä valinta koska se joutui ottamaan Tarvasjoen pakkoliitoksessa ja maksaa Tarvasjoen päättäjien mokauksista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 127
      3427
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      93
      3154
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2358
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      27
      1824
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1688
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1559
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1524
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1466
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1431
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      83
      1375
    Aihe