nasta vai kitka

Hannele.

Hei.
Olen ostamassa uutta Subarua, Forester.
Nasta- vai kitkarenkaat.
Asun Oulussa.

8

196

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • supera

      Riippuu haluatko mukavat ja hiljaiset renkaat vai kovaääniset ropisevat renkaat.

      Jos edellisen haluat niin kitkarenkaat, jos jälkimmäisestä ei ole haittaa niin nastarenkaat.

      Ajoturvallisuutta ei kumpikaan tuo toista enempää.

      • fakta on näin

        Ropina on mennen ajan ominaisuus. nastoista ei ENÄÄ kuulu juuri mitään.

        Nasta pitää, kitka ei useinkaan pidä.


        Nastarengas tuo enempi ajoturvallisuutta.


      • Forre
        fakta on näin kirjoitti:

        Ropina on mennen ajan ominaisuus. nastoista ei ENÄÄ kuulu juuri mitään.

        Nasta pitää, kitka ei useinkaan pidä.


        Nastarengas tuo enempi ajoturvallisuutta.

        Kyllä nelivedolla pärjää kitkoillakin hyvin. Jos on aivan peilijää, nastat ovat paremmat.

        Terv Forester-mies


    • Fysiikan lait

      NASTAT! AINA ! Nasta pitää kitka pitää joskus.

    • Yx vaan

      TM-testin mukaan hyvät kitkat voittaa huonot nastat. Itse harkitsen kitkoja. Kannattaisko odottaa muuten uusi 2005 Outback? Naisautoilijalle Forester on vähän karu auto. Ellet sitten osta bensa-automaattia.

      • Outpåss

        Oulun korkeudella pärjää hyvin kitkoilla JOS nyt ei ihan Uuno ole?
        Samaa mieltä Foresterista naisille, Outback ja tämä 2015 tuleva malli sensijaan näyttää kyllä hyvältä! Itsellä Outback diesel 2010 manuaali, vähän on sellainen äijä auto, kytkin ja vaihde sellaisia raskaan puoleisia etten voi suositella ainakaan hennolle naiselle, uudet automaatit eriasia. kitkoilla olen pärjännyt hyvin täällä etelässä.


    • 11+16

      Uudet hyvälaatuiset nastarenkaat pitävät joo paremmin kuin kitrarenkaat mutta miten on kolmen vuoden päästä. Onko vielä silloinkin pitävämmät?

      Harva vaihtaa uusia talvirenkaita kolmen vuoden välein, joten sanoisin että koko elinkaaren aikana kitkarenkaat menettävät pitoaa vähemmän kuin nastarenkaat ja täten ovat turvallisemmat ja paremmat renkaat. Tämän lisäksi näillä voi ajaa keskieurooppaan talvikeleillä, nastarenkailla ei kannata yrittää kun ovat laittomat siellä!

    • Nasta

      Hakkapeliitta nastat kestää kyllä kilometrejä jopa 40000-50000. Kitkat eivät kestä moisia lukemia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      1992
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1897
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1875
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      19
      1587
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1380
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1320
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1301
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe