BEMARI KULJETTAJALLA ON ASIAA!

Bemari

Omistan tuliterä bemarin. Ajan aina liikennesääntöjen mukaisesti, enkä ymmärrä miksi meitä bemarikuljettajia haukutaan jatkuvasti kaahaajiksi ym.
Itseasiassa uskon tietäväni mistä se johtuu.
Olen törmännyt liikenteessä ongelmaan. Lähes aina kun liikun autolla, minun takapuskurissa riippuu kiinni toinen auto. Uskokaa tai älkää koskaan siellä ei riipu toinen tuliterä bemari tai muu laadukkaampi auto.
Onko toiset bemarin omistajat törmänneet samaan ongelmaan?
Takapuskurissa roikkuu hieman vanhempi, ei niin laadukas auto.
Tänä päivänä auto kertoo ihmisen varallisuudesta.
Se tuntuu aihettavan toisissa katkeruutta, kateutta ja bemarikuljettajien mustamaalaamista.
Ei minulla muuta.

17

143

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bemari laatuauto?

      Kerrotko millä perusteella Bemari on laadukkaampi kuin joku muu merkki? Ainakaan katsastuksessa ekalla yrityksellä läpi päässeiden merkkien listalla Bemari ei todellakaa loistanut. Paras saksalainen merkki oli Audi ja sekin oli kolmannella sijalla. Japsit ja korealaiset olivat kärkikymmenikössä valtamerkkeinä.

      Bemarilla ajaminen taas ei kerro mitään kuöjettajansa varallisuudesta. Santanderilta mm. saat haluamasi suuruisen autolainan koska vaan. Bemari kyllä herättää muissa aivan muunlaisia mielikuvia. Onko Bemarin lempinimi kyrvänjatke tullut aiheetta?

      • ToyotaTeroko?

        kateus ja katkeruus paistaa kirjoituksestasi läpi oikein hienosti, mutta et sitä huomaa kun päässä on liikaa painetta ja se estää terveen ajattelun.


      • Bemari laatuauto?
        ToyotaTeroko? kirjoitti:

        kateus ja katkeruus paistaa kirjoituksestasi läpi oikein hienosti, mutta et sitä huomaa kun päässä on liikaa painetta ja se estää terveen ajattelun.

        Sinä taas suljet silmäsi todellisuudelta. Luepa katsastustilastoja vuosien varrelta äläkä usko sokeasti mitä Bemari-ja/tai Mersumiehet huoltoasemanbaarissa höpöttää.


      • Bemarin laatua tässä!!!

      • Bemari

        Nyt ei ollut tarkoitus keskustella mikä on laatuauto ja mikä ei. Keskustelun aiheena on autoilijat, jotka eivät noudata turvavälejä.
        Minä en ainakaan riisikuppeja laatuautoina pidä, ei aivan niitä varakkaimpien ihmisten autoja. Ota sinä santanderilta laina ja osta itsellesi riisikuppi. Varmasti riittävästi laatua sinulle!
        Mutta pysytän asiassa.


      • AudiMies933
        Bemarin laatua tässä!!! kirjoitti:

        http://m.iltalehti.fi/autot/2014071818500944_au.shtml

        Jos kateus ja katkeruus näkyy jo keskustelu palstalla niin miten se näkyy sitten liikenteessä.
        Ajetaan bemarin perässä kiinni,keskisormi pystssä ja savu vaan nousee korvista.
        Näinä kovina aikoina vaan oikeasti pätevät ihmiset pärjäävät ja yksi merkki siitä pärjäämisestä voi näkyä autona.
        Tuskin toyotana tai kiana kuitenkaan: )
        Asiaa puhuu aloittaja.


      • 20+20
        Bemari kirjoitti:

        Nyt ei ollut tarkoitus keskustella mikä on laatuauto ja mikä ei. Keskustelun aiheena on autoilijat, jotka eivät noudata turvavälejä.
        Minä en ainakaan riisikuppeja laatuautoina pidä, ei aivan niitä varakkaimpien ihmisten autoja. Ota sinä santanderilta laina ja osta itsellesi riisikuppi. Varmasti riittävästi laatua sinulle!
        Mutta pysytän asiassa.

        Montakos osamaksuerää olet jo bemaristasi maksanut?


      • Bemari
        20+20 kirjoitti:

        Montakos osamaksuerää olet jo bemaristasi maksanut?

        Sanotaanko näin että älä sinä sillä asialla päätäsi vaivaa.
        Mutta uskallan väittää että jokainen erä on suurempi kuin sinun auton arvo.


      • 20+20
        Bemari kirjoitti:

        Sanotaanko näin että älä sinä sillä asialla päätäsi vaivaa.
        Mutta uskallan väittää että jokainen erä on suurempi kuin sinun auton arvo.

        Ajan mieluumin OMALLA parintonnin autonraadolla, kuin pankin omistamalla bemarilla.


    • 330d ja hajis

      Kaikellaisia idiooteja näkee liikenteessä päivittäin mutta en minä niiden merkkejä katsele tai muuenkaan jaksa stressaa kun se olisi ihan loputon suo eikä siitä mitään hyötyä olisi mulle itselleni mutta se jää kyllä mieleen jos joku vaarantaa terveyden tai henkeni niinkuin se yksi rekka kuski teki kun tuli kiinni perseeseen talvi rajotus alueella mutta sekin kyllä oli enemmän pyrokraattien vika kun laittavat typeriä talvi nopeuksia kyykytys tarkotuksessa vaikka nopeanmin voisi ajaa ihan turvallisesti hyvällä autolla.

    • laatuautoko

      Ehkäpä jutun kielellinen taso kertoo totuuden kirjoittajan henkisestä kapasiteetista sekä varallisuudesta.

      Eniten hymähdyttää tuo "tuliterä bemari tai muu laadukkaampi auto". Nähtävästi on sitä mieltä, että tuliterä bemari ei ole laadukas.

    • Redneck Baboons

      "Tänä päivänä auto kertoo ihmisen varallisuudesta."

      Ehkä se suurin ongelma on juuri tuossa. Itse en välitä tippaakaan muiden varallisuusasioista, kunhan muuten tavat pysyvät kurissa. Ikävä kyllä tässä maassa on tyyppejä jotka luulevat olevansa ns. parempaa porukkaa lompakkonsa perusteella. Näin asia EI kuitenkaan ole.

      Monet näistä tyypeistä ovat valinneet ajokikseen mm. premiummerkki BMW:n ja pska-asenne näkyy esimerkiksi ajotavoissa. Ja näkyy se muutenkin, I can tell you. Syynä lienee se, että bemarin agressiivinen imago edesauttaa tällaista käytösmallia. Muut premiumit ja valtamerkit ovat astetta paria miedompia ärjyimmilläänkin. Tämä ei tarkoita sitä, etteikö niillä ajaisi samanlaisia fitun fateja.

      Oman asenteen kylväminen ympäristöön on ilmiö, jota ei itse oikein tahdo huomata. Siksi en usko kovinkaan helpolla tyyppeihin, jotka esimerkiksi täällä kehuvat olevansa sitä tai tätä.

    • 11+14

      Rikkaat ajaa ihan muilla merkeillä, eivät bemareilla.

      • Redneck Baboons

        Niin, oikeat rikkaat joita ei Suomessa edes ole.


      • 11+6

        Ehkä ne bemari kuljettajat eivät rikkaita ole mutta ei niitä tyhjätaskuiksikaan pysty haukkumaan.
        Toki se kertoo että auton omistaja on saanut jotain elämässään aikaan.


      • Redneck Baboons
        11+6 kirjoitti:

        Ehkä ne bemari kuljettajat eivät rikkaita ole mutta ei niitä tyhjätaskuiksikaan pysty haukkumaan.
        Toki se kertoo että auton omistaja on saanut jotain elämässään aikaan.

        Hahhah! Kuten esimerkiksi tämän vai:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/12545678

        No, aikaansaannos taitaa tuokin olla, mutta en lähtisi silti kehumaan.


      • lolz
        Redneck Baboons kirjoitti:

        Hahhah! Kuten esimerkiksi tämän vai:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/12545678

        No, aikaansaannos taitaa tuokin olla, mutta en lähtisi silti kehumaan.

        "Ehkä ne bemari kuljettajat eivät rikkaita ole mutta ei niitä tyhjätaskuiksikaan pysty haukkumaan.
        Toki se kertoo että auton omistaja on saanut jotain elämässään aikaan. "

        Kyll pystyy tyhjätaskuiksi haukkumaan. Tuhannenkin euron kuukausituloilla saa ostettua bemarin velaksi, kuten aloittajakin on varmaan tehnyt.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      100
      1899
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1430
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1317
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      92
      1313
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1124
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      463
      997
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      47
      918
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      913
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      852
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      836
    Aihe