Elikkäs löysin túossa semmoisen herkun kuin Jalokahvi. Semmoista 28% likööriä siis. Millaisia drinkkejä olette kyseisestä aineesta tehneet? Itse tuli juotua ihan paljaaltaan viikonloppuna pieni pullo, mutta saakos tuosta millaisia sekoitelmia aikaan?
Jalokahvi drinkkejä?
7
14786
Vastaukset
- Jalomies
Minä olen tehnyt siitä ihan samanlaisia drinksuja kuin sinäkin.
Yllättävän moneen juomaan pätee sama asia: onnistuneen jos ei peräti onnistuneimman juomasekoituksen saa aikaan niinkin helposti että kaataa lasiin 1/1 sitä ihtiään!
Ädelicious! Jaloitellaan ja kahvitellaan! - AikainenVastaaja
Maidolla!!!
- Kännissä
Jafffan kanssa, niin tulee hyvää
- Anonyymi
Ite tykkään jalokahvista laimennettuna. Yleensä laimennan vodkalla, viinakin käy. ;)
- Anonyymi
Kuumaa vahvaa kahvia sekä kermavaahtoa ja suklaalikööria ja tätä Jaloa. nimi taitaa olla Tulisuudelma!
- Anonyymi
Kiitos vinkeistä! Otan testaukseen!
- Anonyymi
Valkovenäläinen drinksu nyt tuli ensimmäisenä mieleen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713478
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851496Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251249- 1581212
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit192978- 35961
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16933Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57832Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk88770- 62745