Anneli Salo (aurasi.fi)

milja1

Onko jollakin kokemusta Anneli Salosta (aurasi.fi)?
Onko nähnyt asioita ja ovatko toteutuneet? Millä ajanjaksolla?

Itse pyysin katsomaan tiettyjä asioita ja kertoi lähes saman kuin eräs toinenkin näkijä :)

17

2338

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onko kellään kokemusta viimeaikoina Aune Ahlholmista?

      • kaikki näkee.

        Kaikki tuntuvat olevan nykyään ennustajia ja selvännäkijöitä.


      • Entententen

        Miten voisi olla kokemuksellista kommentoitavaa tänä kesänä aloittaneesta? Pitäisi olla muutama vuosi tunnettu nimi. Nyt on työttömyyttä ja rahat tiukalla. Uusia "ennustajia" pulpahtaa pintaa kuin syksyllä sieniä. Joku oikea suurin osa ei. Mainostilolaa löytyy palstoilta kohtuuhintaan. Piilarit tekee ketkun vaikutelman , vaikka ei sitä olisi.


      • Darlaan
        Entententen kirjoitti:

        Miten voisi olla kokemuksellista kommentoitavaa tänä kesänä aloittaneesta? Pitäisi olla muutama vuosi tunnettu nimi. Nyt on työttömyyttä ja rahat tiukalla. Uusia "ennustajia" pulpahtaa pintaa kuin syksyllä sieniä. Joku oikea suurin osa ei. Mainostilolaa löytyy palstoilta kohtuuhintaan. Piilarit tekee ketkun vaikutelman , vaikka ei sitä olisi.

        En nyt ymmärtänyt Ententeen viestiäsi. Eli onko Anneli Salo vasta aloittanut? Ilmeisesti jotakin kykyjä jos toinenkin näkijä saman nähnyt..? :)


      • Oivallahan
        Darlaan kirjoitti:

        En nyt ymmärtänyt Ententeen viestiäsi. Eli onko Anneli Salo vasta aloittanut? Ilmeisesti jotakin kykyjä jos toinenkin näkijä saman nähnyt..? :)

        Etpä tietenkään ymmärrä kun tavoittelet vain kuuta taivaalta.

        Entententen ei puhu viestissään mitään Anneli Salosta.


    • Heinähattu

      Itse en ole aikaisemmin uskaltanut pyytää ketään katsomaan elämääni ja asioitani. Jollain tavalla se on tuntunut pelottavalta ja olen ollut kyllä vähän ehkä epäluuloinenkin. Moni saattaa naureskella selän takan, joten en ole viitsinyt uskomuksistani kertoa kuin aivan lähimmille ystävilleni. Uskalsin soittaa Anneli Salolle, kun sain vinkin kaverin kautta ja kyllä hän näki asioita, joita ei mitenkään olisi voinut tietää. Kertoi vuosia sitten tapahtuneista tähän päivään. Olin erittäin tyytyväinen, mutta ennen kaikkea todella häkeltynyt!

      • eräs vaan

        minkä takia kukaan haluaa kuulla menneestä, siihen menee rahaa vaikka kuinka, ite ainakin haluan kuulla vain tulevaisuudesta


      • Kaalimaan kakara
        eräs vaan kirjoitti:

        minkä takia kukaan haluaa kuulla menneestä, siihen menee rahaa vaikka kuinka, ite ainakin haluan kuulla vain tulevaisuudesta

        Suosittelen lämpimästi!

        Anneli katsoi minulle menneet elämät ja näki myös tämän päivän asioita. Edesmennyt läheinen kävi tuomassa myös viestiä.
        Halusin oppia/ymmärtää tiettyjä asioita itsestäni ja moni asia loksahtikin paikoilleen.
        En halunnut tietää tulevaisuudesta, se selviää sitten aikanaan.

        Näkijöiden joukko on kirjava, mutta Annelista ei ole muuta kuin positiivista sanottavaa. Hänellä on todellakin näkijän lahja.


    • Ennale

      Tuli mieleen, että onko tämä kuitenkin eri henkilö kuin Annele Salo jolla oli vielä taannoin Auttaja-Annele-sivut? Vai olisko sama? Osaan kyllä erottaa e- ja i-kirjainten eron, ei siinä mitään. Mutta jos Annele oli vaan aiempi taiteilijanimi

    • Simppis

      Varasin soittoajan taannoin Annelille ja kertoi minulle asioita, jotka ovat käyneet toteen. Hän kertoi minulle myös asioita menneestä. Kokemukseni hänestä oli lämmin ja hyvä. Soitan hänelle jatkossakin kun jokin asia painaa mieltäni. Sain juuri sen palvelun kun halusinkin! Suosittelen häntä lämpimästi myös muille.

      Käsittääkseni henkilö ei ole sama kuin Annele Salo.

      • Teelikamenttenkin

        - Tämä on mainos -


    • omg..?

      OMG, OMG!!!! mayday mayday mainos mainos

    • Lusifer

      Voi teitä lapsenmielisiä. Odotatte kuin lapsi joululahjaa,että joku en-
      nustajamuori kertoisi suurista haaveistanne.
      Ettekö voisi uskaltaa kertoa mitä ne haluamanne asiat voisivat olla
      joidenka pitäisi toteutua?

      Taitavat olla vähän samankaltaisia kuin eräällä kilpa-kävelijällä joka
      voitti Euroopan mestaruuden; "Jumala autti minut voittoon"

      Mitenkähän olisi sen pienen tyttären pojan,joka menehtyi sairas-
      teltuaan viisi vuotta ja kuihtui pois?
      Että viittivätkin Luojaa sekoittaa joka asiaan.

    • sonnustin

      selkee irsemainostusketju ja OMG sanon mäkin. google myy mainostilaa..

    • enkelisusi

      Olen tilannut häneltä sekä sähköpostitse tulkinnan että soittanut. Molemmissa oli samoja osuvia asioita nykytilaan, tulevasta en vielä osaa sanoa. Samoja asioita kertoi kun eräs toinenkin näkijä. Hyvä fiilis jäi hänen molemmista tulkinnoistaan.

      • Anonyymi

        Varasin häneltä myös ennustuksen. Onko kenellekään aivan viime aikojen kokemusta? Onko paikkansapitävyyttä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varasin häneltä myös ennustuksen. Onko kenellekään aivan viime aikojen kokemusta? Onko paikkansapitävyyttä?

        Onko Anneli vastannut? Itse olen ottanut myös häneen yhteyttä, mutta hän ei ole vastannut ollenkaan yhteydenottopyyntööni. Mietin, että onkohan hän lopettanut.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5105
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3207
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1800
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1345
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1286
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1267
    Aihe