Sudet riesana

Hirvimerkki-Erkki

Nyt meillä uljailla metsästäjämiehilla täytyy lähteä yhtenä rintamana taisteluun susia vastaan. Sudet ovat vihollisiamme, jotka taistelevat samoista lihapalasista kuin mekin. Ja metsät ovat täynnä susia ja ne ovat hirvittäviä petoja.

Viranomaiset aina vähättelevät susien määrää, jotta paniikkia ei syntyisi. Mutta me metsästäjät tiedämme susien todellisen lukumäärän. Niitä on moninkertainen määrä virallisiin lukuihin verrattuna. Ja ne lisääntyvät koko ajan enemmän ja enemmän jos asialle ei tehdä mitään. Nyt on aika laitta stoppi tällaiselle kehitykselle.

Minä olen aina kantanut ylpeänä metsästä hirvilihaa perheelleni. Samaten metsästäjäkaverini ovat ylväitä poikia. Mutta nyt sudet vaanivat meidän lihoja. Tämä on vakavan keskustelun paikka ja meidän hirviporukassa onkin jo pidetty useita kriisipalavereja asian tiimoilta. Nhyt vaan pitää koko valtakunnan hirvestäjien liittyä yhteisrintamaan ja poistaa tämä metsissämme väijyvä uhka. Jos asialle ei tehdä mitään, niin kohta ei ole perheelle vietäväksi lihaa metsästä. Lapsemme joutuisivat syömään kaupan lihapullia ja sudet vaan mässäilisivät laatulihalla.

Eikä tässä vielä kaikki. Susi on arvaamaton ja hirvittävä petoeläin. Kun ne aina vaan enemmän tottuvat lihansyöntiin, niin kohta ja jo nyt ovat lapsemmekin vaarassa. Meidän kylällä ei enää kukaan uskallakaan pitää lapsia hiekkalaatikoilla keskenään. Susia on liian paljon ja käyvät aina vaan lähemmäksi taajamia. Sudet muuttuvat koko ajan röyhkeämmiksi ja ne kyttäävät ja vaanivat lapsiamme.

13

278

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • khbnklöm,klön52ljnhö

      Erkki, sun p.rsees on merkki!

    • papukaijamerkki

      Erkin persees on sateenkaaripoitsun eli susianalyytikon eli..eli...eli...eli...eli merkki.

      • Sotkamossa

        Mietin tuossa hetken tätä miten saisi koirantappaja suden ? No laitan koiran aukealle paikalle liekaan ja jään kiikari kiväärin kansa odottamaan. Jos koiran haukunta saa suden tulemaan paikalle niin se varmaan sen koiran tappaa. Minä tietysti ammun suden etupuolelle varoitus laukauksen....


    • daalia78

      Menninkäiset ja metsätontut metsästävät petoja

      • Mitä tehään ?

        Nyt se sitten tapahtu Sotkamossa. Koirani haukkui löytämiään hirviä ja kävellessäni lähemmäs kuulolle niin edessäni yölliset suden jäljet. Nyt se riesan pukkasi. Yksinäinen susi tuo oli ollut.


      • Kyllä näitä riittää
        Mitä tehään ? kirjoitti:

        Nyt se sitten tapahtu Sotkamossa. Koirani haukkui löytämiään hirviä ja kävellessäni lähemmäs kuulolle niin edessäni yölliset suden jäljet. Nyt se riesan pukkasi. Yksinäinen susi tuo oli ollut.

        Seuraavana yönä jäljet oli kääntyneet toiseen suuntaan eli hukka oli kulkenu taas.


      • elä tee mitään.

    • mites asiat on?

      Eihän suomessa paljon susia olekkaan. Koirasusia senkin edestä. Luontodokumentteja katsellessa maailmalta, on usein kuvattu susipariskuntaa pentueaikana, kuinka ne yhdessä hoitavat pennut. Täällä paljon narttusudet hoitavat pennut yksin, kuten koirat. Toki, on niitäkin porukoita joissa pennut syntyvät pieneen laumaan.

    • Hei liikennemerkki!!

      Joo ei loismetsästäjien määrää voi vähätellä niinkuin sinä ilmeisesti olet herra liikennemerkki jotka pilaavat kunnon metsästäjien maineen!!!

      • Hirvimerkki-Erkki

        Mikä metsästäjä se tuommonen muka on? Antaisit susien vaania lapsiasi ihan rauhassa lähimetsässä. Millainen vanhempi oikein olet?

        Metsästäjillähin on sitä varten aseet, että perhettä suojellaan ja metsästä haetaan riistaa. Suojeluun kuuluu olennaisena osana susien hävittäminen.


    • mkoiuhyt

      Maanvuoraajana taidan ottaa maani pois.

    • Reppuun

      Metsästysoikeuden vuokraus riittää, eli otatko maasi reppuun?

    • sukisuki6546547547

      erkki on tottakai kova metsämies, muttei omista koiraa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9084
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2668
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      134
      2433
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1448
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      6
      1285
    Aihe