Nyt meillä uljailla metsästäjämiehilla täytyy lähteä yhtenä rintamana taisteluun susia vastaan. Sudet ovat vihollisiamme, jotka taistelevat samoista lihapalasista kuin mekin. Ja metsät ovat täynnä susia ja ne ovat hirvittäviä petoja.
Viranomaiset aina vähättelevät susien määrää, jotta paniikkia ei syntyisi. Mutta me metsästäjät tiedämme susien todellisen lukumäärän. Niitä on moninkertainen määrä virallisiin lukuihin verrattuna. Ja ne lisääntyvät koko ajan enemmän ja enemmän jos asialle ei tehdä mitään. Nyt on aika laitta stoppi tällaiselle kehitykselle.
Minä olen aina kantanut ylpeänä metsästä hirvilihaa perheelleni. Samaten metsästäjäkaverini ovat ylväitä poikia. Mutta nyt sudet vaanivat meidän lihoja. Tämä on vakavan keskustelun paikka ja meidän hirviporukassa onkin jo pidetty useita kriisipalavereja asian tiimoilta. Nhyt vaan pitää koko valtakunnan hirvestäjien liittyä yhteisrintamaan ja poistaa tämä metsissämme väijyvä uhka. Jos asialle ei tehdä mitään, niin kohta ei ole perheelle vietäväksi lihaa metsästä. Lapsemme joutuisivat syömään kaupan lihapullia ja sudet vaan mässäilisivät laatulihalla.
Eikä tässä vielä kaikki. Susi on arvaamaton ja hirvittävä petoeläin. Kun ne aina vaan enemmän tottuvat lihansyöntiin, niin kohta ja jo nyt ovat lapsemmekin vaarassa. Meidän kylällä ei enää kukaan uskallakaan pitää lapsia hiekkalaatikoilla keskenään. Susia on liian paljon ja käyvät aina vaan lähemmäksi taajamia. Sudet muuttuvat koko ajan röyhkeämmiksi ja ne kyttäävät ja vaanivat lapsiamme.
Sudet riesana
13
321
Vastaukset
- khbnklöm,klön52ljnhö
Erkki, sun p.rsees on merkki!
- papukaijamerkki
Erkin persees on sateenkaaripoitsun eli susianalyytikon eli..eli...eli...eli...eli merkki.
- Sotkamossa
Mietin tuossa hetken tätä miten saisi koirantappaja suden ? No laitan koiran aukealle paikalle liekaan ja jään kiikari kiväärin kansa odottamaan. Jos koiran haukunta saa suden tulemaan paikalle niin se varmaan sen koiran tappaa. Minä tietysti ammun suden etupuolelle varoitus laukauksen....
- daalia78
Menninkäiset ja metsätontut metsästävät petoja
- Mitä tehään ?
Nyt se sitten tapahtu Sotkamossa. Koirani haukkui löytämiään hirviä ja kävellessäni lähemmäs kuulolle niin edessäni yölliset suden jäljet. Nyt se riesan pukkasi. Yksinäinen susi tuo oli ollut.
- Kyllä näitä riittää
Mitä tehään ? kirjoitti:
Nyt se sitten tapahtu Sotkamossa. Koirani haukkui löytämiään hirviä ja kävellessäni lähemmäs kuulolle niin edessäni yölliset suden jäljet. Nyt se riesan pukkasi. Yksinäinen susi tuo oli ollut.
Seuraavana yönä jäljet oli kääntyneet toiseen suuntaan eli hukka oli kulkenu taas.
- elä tee mitään.
Kyllä näitä riittää kirjoitti:
Seuraavana yönä jäljet oli kääntyneet toiseen suuntaan eli hukka oli kulkenu taas.
Ja nyt se kulkee taa mutta tällä kertaa tyytyväisenä
http://www.kainuunsanomat.fi/kainuun-sanomat/kainuu/halmevaaralla-surullinen-hirvijahdin-aloitus-susi-tappoi-hyvan-koiran-2/
- mites asiat on?
Eihän suomessa paljon susia olekkaan. Koirasusia senkin edestä. Luontodokumentteja katsellessa maailmalta, on usein kuvattu susipariskuntaa pentueaikana, kuinka ne yhdessä hoitavat pennut. Täällä paljon narttusudet hoitavat pennut yksin, kuten koirat. Toki, on niitäkin porukoita joissa pennut syntyvät pieneen laumaan.
- Hei liikennemerkki!!
Joo ei loismetsästäjien määrää voi vähätellä niinkuin sinä ilmeisesti olet herra liikennemerkki jotka pilaavat kunnon metsästäjien maineen!!!
- Hirvimerkki-Erkki
Mikä metsästäjä se tuommonen muka on? Antaisit susien vaania lapsiasi ihan rauhassa lähimetsässä. Millainen vanhempi oikein olet?
Metsästäjillähin on sitä varten aseet, että perhettä suojellaan ja metsästä haetaan riistaa. Suojeluun kuuluu olennaisena osana susien hävittäminen.
- mkoiuhyt
Maanvuoraajana taidan ottaa maani pois.
- Reppuun
Metsästysoikeuden vuokraus riittää, eli otatko maasi reppuun?
- sukisuki6546547547
erkki on tottakai kova metsämies, muttei omista koiraa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 194689
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831702Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2871566Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741524Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2451395Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121150Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341130Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041099- 931054
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651033