Siis te kaikki...
Tänään oli taas yksi niitä päiviä, jolloin tuntui, että hajoan. Mitä enemmän yritän peitellä tunteitani sitä pahemmalta minusta tuntuu. Turhalta, surulliselta, toivottomalta. Pohjattoman yksinäiseltä.
Haluaisin sanoa, että välitän. Mutta en voi. Olen aikuinen ja minulla on perheeni. Se, että kykenee tuntemaan, on positiivinen asia. Kunhan vain saisi itse säädellä, mitä tuntee ja ketä kohtaan.
Rakas päiväkirja
1
477
Vastaukset
- ....
jota ei kannata vakavasti ottaa, mutta kuitenkin.
Hanki kiire. Hanki tuhat ja yksi tekemätöntä juttua, sähköposti täyteen lukemattomia viestejä, hoe kanssaihmisille "ai niin, se sun juttu, sori...". Kuuntele kiireisiä ihmisiä. Jos ehdit, niin mieti ihmeessä, kuinka VÄLITTÄISIT hetkisen itsestäsi tai kuka kertoisi POSITIIVISEN jutun, tai kuinka saisit sen puserrettua itsestäsi.
Tai tee niistä tunteistasi jotain kaunista, johon voit palata. Tee sellaista jota voit koskettaa ja katsella. Pura se touhuksi ja energiaksi, jota voit jakaa ja ladata, jolla voit lämmittää. Neulo se raidallisisiksi villasukiksi, lapasiksi, myssyiksi, tossuiksi... Välittämisen lankakerä on nääs niin niin ihanan pehmeä ja päättymätön :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974309Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351358
- 10979
- 141958
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780