Eikö muusikko menetä katu-uskottavuutensa kun hän täyttää 40-vuotta eli Ismo menetti sen jo parikymmentä vuotta sitten.
Terveisin,
eläkeläismies kaarne 65 v. Turku
Ismo Alanko on vanhan näköinen
10
313
Vastaukset
- Rumat Sävelet
en tiijä, mutta Ismo on syntynyt vuonna 60 marraskuussa joten on minun laskuoppini mukaan 53 - vuotias, joten ei tosta pariakymmentä vuotta oo noista nelikymppisistä
- lokaajakuitaM
Kannattaa käydä itse tsekkaamassa katu-uskottavuuden määrä livekeikalla. Ilmeisesti niitä on tulossa ensi keväänä taas. Tampere-talolla eilen kaksi herkkää biisiä Kimmo Pohjosen juhlagaalassa ja kyllä oli uskottavaa kappaleisiin sukeltautumista.
- 1966
Hänen katu-uskottavuus vain lisääntyy iän myötä!
- nuori on
ikäistään enemmän
- Toffelieläin
Ismo on vanha nuori
- miehen keski-iässä
aika nuori on
- ISmofani
Ismo on ollut aina hyvännäköinen ja iän myötä vain entistä karismaattisempi.
- onkin
joo
- aika pitkä
On mies
- niin se
Ainakin hoikka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1961523Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231278- 521042
- 72955
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52873- 58873
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102824
- 82820
- 42804