Eikö muusikko menetä katu-uskottavuutensa kun hän täyttää 40-vuotta eli Ismo menetti sen jo parikymmentä vuotta sitten.
Terveisin,
eläkeläismies kaarne 65 v. Turku
Ismo Alanko on vanhan näköinen
10
321
Vastaukset
- Rumat Sävelet
en tiijä, mutta Ismo on syntynyt vuonna 60 marraskuussa joten on minun laskuoppini mukaan 53 - vuotias, joten ei tosta pariakymmentä vuotta oo noista nelikymppisistä
- lokaajakuitaM
Kannattaa käydä itse tsekkaamassa katu-uskottavuuden määrä livekeikalla. Ilmeisesti niitä on tulossa ensi keväänä taas. Tampere-talolla eilen kaksi herkkää biisiä Kimmo Pohjosen juhlagaalassa ja kyllä oli uskottavaa kappaleisiin sukeltautumista.
- 1966
Hänen katu-uskottavuus vain lisääntyy iän myötä!
- nuori on
ikäistään enemmän
- Toffelieläin
Ismo on vanha nuori
- miehen keski-iässä
aika nuori on
- ISmofani
Ismo on ollut aina hyvännäköinen ja iän myötä vain entistä karismaattisempi.
- onkin
joo
- aika pitkä
On mies
- niin se
Ainakin hoikka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19311646
- 585509
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462807- 402425
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k141949Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131891Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441875Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut291784Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61526Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421498