Michael Thomas Howard puhuu

Räyhähenki MTH

ristiriitaisesti.

Hän väittää että hän pitäytyy yksinomaan raamattuun, mutta se ei ole totta.

1.Kor.12:20 sanoo m.m. ettei kaikki puhu kielillä, mutta hän väittää että se ei ole uudestisyntynyt joka ei puhu kielillä.
Se on raamatun vastaista.

Hän myös halveksuu masentuneita, päinvastoin kun raamattu tekee. raamatussa sanotaan että Jumala auttaa masentuneita.

Karttakaa tuota räyhähenkeä sisällään pitävää MTH:ta ja hänen apureitaan.

31

446

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Räyhähenkinen MTH

      Korjaan:1 Kor.12:30
      "Ei kaikki puhu kielillä".

    • ihhytkhl

      Ot, mutta mulle on helluntaiseurakunnassa opetettu että kielet on aina Pyhän Hengen kasteen merkki, eli jos et puhu kielillä niin et mitenkän voi olla täyttynyt Hengellä..

      Hmm.

      • Räyhähenki MTH

        Lue raamatusta, ei helluntailaisten pappien puhujien suuta kuunnellen.

        1 Kor.12:8-31.Lue se ajatuksella. Sanotaanko siinä että vain kielilläpuhuminen on merkki uudestisyntymisestä?
        "Yhden ja saman Hengen toimesta toinen saa kyvyn jakaa viisautta, toinen kyvyn jakaa tietoa, toiselle sama henki suo uskon voiman, toiselle parantamisen lahjan, joku saa voiman tehdä ihmeitä, joku profetoimisen lahjan, joku kyvyn erottaa eri henget toisistaan, joku KIELILLÄPUHUMISEN lahjan, joku taas tulkita tälläistä puhetta."
        Jae 30.
        " Eiväthän kaikki puhu kielillä tai tulkitse tälläistä puhetta".

        Näin sanoo raamattu ja höpinät kielilläpuhumisen pakosta tunnusmerkkinä uudestisyntymisestä on satua. Sellainen joka suustaan tuollaisen sammakon päästää hävetköön Jumalan edessä.

        Usein tämä höpinä liitetään Markuksen evankeliumin loppujakeisiin joka on perimätietoa, ei Markuksen kirjoittamaa tekstiä.

        Ja vaikka olisikin aitoa ei siinäkään sanota että uudestisyntyneet alkoivat kaikki puhua kielillä. Jos niin olisi olisi myös myrkyn juominen kuin Jaffaa juoden onnistuisi ja voisit nostella vaikka kobraa miten tahdot.

        Nyt on vain niin että, ne harvat jotka ovat kokeilleet myrkkykäärmeiden kanssa leikkimistä, ovat lähes 100%:sti sairastuneet vakavasti tai kuolleet. Siis uskovat.
        Mark.16:17.

        On nähtävä armolahjojen kokonaisuus.
        Olemme kaikki eri jäseniä Kristuksen ruumiissa.
        On jäseniä joilla on näkyvä ja suurempi tehtävä kuin toisilla. Jotkut jäsenet piilotetaan ja peitetään. Jotkut jäsenet on mielestämme vähempiarvoisia, eikä niitä huomata.

        Jotkut huomataan, kuten kielilläpuhumisen lahja. Joitain ei huomata, kuten palvelemisen armolahjaa.

        Kielilläpuhumisesta on tullut show esityksen vetonaula. Mutta se on hyödytöntä jos paikalla ei ole tulkitsijaa.
        Möliskööt kotonaan sanoo Paavali ja niin minäkin sanon.

        Tämä hurmahenki joka käy seurakunnissa rääkymässä tukkikoot suunsa.


      • Tämä on totta
        Räyhähenki MTH kirjoitti:

        Lue raamatusta, ei helluntailaisten pappien puhujien suuta kuunnellen.

        1 Kor.12:8-31.Lue se ajatuksella. Sanotaanko siinä että vain kielilläpuhuminen on merkki uudestisyntymisestä?
        "Yhden ja saman Hengen toimesta toinen saa kyvyn jakaa viisautta, toinen kyvyn jakaa tietoa, toiselle sama henki suo uskon voiman, toiselle parantamisen lahjan, joku saa voiman tehdä ihmeitä, joku profetoimisen lahjan, joku kyvyn erottaa eri henget toisistaan, joku KIELILLÄPUHUMISEN lahjan, joku taas tulkita tälläistä puhetta."
        Jae 30.
        " Eiväthän kaikki puhu kielillä tai tulkitse tälläistä puhetta".

        Näin sanoo raamattu ja höpinät kielilläpuhumisen pakosta tunnusmerkkinä uudestisyntymisestä on satua. Sellainen joka suustaan tuollaisen sammakon päästää hävetköön Jumalan edessä.

        Usein tämä höpinä liitetään Markuksen evankeliumin loppujakeisiin joka on perimätietoa, ei Markuksen kirjoittamaa tekstiä.

        Ja vaikka olisikin aitoa ei siinäkään sanota että uudestisyntyneet alkoivat kaikki puhua kielillä. Jos niin olisi olisi myös myrkyn juominen kuin Jaffaa juoden onnistuisi ja voisit nostella vaikka kobraa miten tahdot.

        Nyt on vain niin että, ne harvat jotka ovat kokeilleet myrkkykäärmeiden kanssa leikkimistä, ovat lähes 100%:sti sairastuneet vakavasti tai kuolleet. Siis uskovat.
        Mark.16:17.

        On nähtävä armolahjojen kokonaisuus.
        Olemme kaikki eri jäseniä Kristuksen ruumiissa.
        On jäseniä joilla on näkyvä ja suurempi tehtävä kuin toisilla. Jotkut jäsenet piilotetaan ja peitetään. Jotkut jäsenet on mielestämme vähempiarvoisia, eikä niitä huomata.

        Jotkut huomataan, kuten kielilläpuhumisen lahja. Joitain ei huomata, kuten palvelemisen armolahjaa.

        Kielilläpuhumisesta on tullut show esityksen vetonaula. Mutta se on hyödytöntä jos paikalla ei ole tulkitsijaa.
        Möliskööt kotonaan sanoo Paavali ja niin minäkin sanon.

        Tämä hurmahenki joka käy seurakunnissa rääkymässä tukkikoot suunsa.

        " kuin Jaffaa juoden" Sitä kun juo litran päivässä ja vuoden päästä menee hammaslääkäriin ja jos ei oo reikiä. Silloin voidaan kyllä sanoa ettei myrkky vahingoittanut ennemmin suosittelen kyllä vettä.


      • OHI MAALIN,taas?

        Ei ole ainoa asia, josta helluntaiseurakunnissa 'opetetaan ohi maalin'! Onneksi Jeesuksen Pyhä Henki ohjaa tiellekin uupuneita....


    • 98789

      "Hän myös halveksuu masentuneita, päinvastoin kun raamattu tekee. raamatussa sanotaan että Jumala auttaa masentuneita."

      Missä MTH sanoo näin, siis halveksuu masentuneita? Joka niin tekee, tekee väärin, Jumala on aina masentuneen, sorretun, heikon puolella.

      Kuuluin monta vuotta helluntaiseurakuntaan, ei siellä ainakaan opetettu, että täytyy puhua kielillä. Tai että se olisi Pyhän Hengen kasteen merkki.

      • Räyhähenki MTH

        Lohjalla 14.9.2014 klo 13 eteenpäin.
        Ja tämä sama räyhähenkihän esiintyy TV 7:ssä.


      • Olin paikalla...
        Räyhähenki MTH kirjoitti:

        Lohjalla 14.9.2014 klo 13 eteenpäin.
        Ja tämä sama räyhähenkihän esiintyy TV 7:ssä.

        Kol.4:6
        "Olkoon puheenne suloista".
        No ei ollut kyllä suloista. Oli hirveetä rääkymistä, huutoa ja miehen äänikin oli kuin koiralla.


      • sekopää MTH
        Olin paikalla... kirjoitti:

        Kol.4:6
        "Olkoon puheenne suloista".
        No ei ollut kyllä suloista. Oli hirveetä rääkymistä, huutoa ja miehen äänikin oli kuin koiralla.

        Sen lisäksi hänellä ja hänen airueellansa oli rasistisia ajatuksia.
        Ja, taivaalla lentävät lentokoneet pitäisi ampua alas.


      • Ei enempää
        Olin paikalla... kirjoitti:

        Kol.4:6
        "Olkoon puheenne suloista".
        No ei ollut kyllä suloista. Oli hirveetä rääkymistä, huutoa ja miehen äänikin oli kuin koiralla.

        Kävin kerran ja lopetin koska koin vierasta henkeä joka
        tuli huutamalla ja karjumalla ulos.


      • sekopää MTH
        Ei enempää kirjoitti:

        Kävin kerran ja lopetin koska koin vierasta henkeä joka
        tuli huutamalla ja karjumalla ulos.

        Ihan samaa koin tällä MTH:n vierailulla viime sunnuntaina.
        Yleensä tunnen Pyhän Hengen kosketuksen, mutta nyt oli kuin joku tulppa olisi ollut.
        Se henki mikä tässä miehessä ja hänen airueessaan on ei ole Jumalan Pyhä Henki.
        Varokaa!!!


      • PALOVAARA!
        Olin paikalla... kirjoitti:

        Kol.4:6
        "Olkoon puheenne suloista".
        No ei ollut kyllä suloista. Oli hirveetä rääkymistä, huutoa ja miehen äänikin oli kuin koiralla.

        Tämä mies (olen ollut myös paikalla..Espoossa..) hän alkuun oli hengellisesti raitis. Mutta 90.luvulla jotain tapahtui! Mies juopui torontoviineistä, eksyi siis antaumaan vierasta tulta ja voiteluita levittävien kätten alle. En koskaan enää mennyt enkä mene kuulemaan, jos tilanne tullut noin pahalta kuulostavaksi. Eläinääntelyt oli silloin mukana olevien mielestä 'pyhän hengen manifestaatioita'..Helluntaipastori Seppo Pehkonenkin kiekui kuin kukko Helsingin Saalemissa! Kiekuminen siirtyi siirtymistään Helsingin Siionsrkn kautta -aina ikiomajohtoiseen cityseurakuntaan, silloin Porvoonkadulla. SIIS yhdyn varottajiin, hajotusta ja vierasta tulta!!!


    • Kolehtikippo

      Tämäkin on rahankerääjä joka vie rahat sanojensa mukaan
      Afrikkaan. Malavi tarvitsee rahaa.

      • lerman

        Malavissa sekä lähimaissa on nyt kuivuus.Ihmiset ei saa ruokaa minä ainakin avustan näitä ihmisiä Vanhuksille rakennettu "palveluja rahoillani vanhukset saa kanoja,kasviksia ymt.vahukset hoitavat lapsen lapsiaan,koska omat vanhemmat kuolleet. MENKÄÄPÄ ITSEviemään evankeliumia näihin maihin sitä tarvitaan.Älkääkä turhanpäiväisissä asiois viettäkö aikaanne saisitte taivaas jotain palkkaa kerran.Todisteita ei ole olemassa joten lopettakaa parjaaminen.tehkää parannus pyytäkää Michaelilta anteeksi että elämänne muuttuisi siunaukseksi itsellenne.Iran Irak muslimimaat tarvitsee lähetystyön tekijöitä.


    • Pois

      Kunpa tämä epäterve Howard pian häipyisi takaisin Afrikkaan (eivät taida ottaa vastaan) tai pian paljastuisi mikä synti tällaisen järjettömän käytöksen saa aikaan. Niin hänessä kuin kannattajissaankin.

      • Analyysiehdotelma?

        Haureus ja noituus kulkevat aika tiiviisti yhdessä! Hedelmänä on kaikenlainen vihamielisyys, eriseurat ja lahkot. Ylemmydentunne heikompia kohtaan...


    • just_me_1

      Voi kauhistus!

      Michael arvasi itse, että suomalaiset vetävät herneet nenuun hänen tyylistään. Oli oikeassa.

      Asia kuitenkin käy ymmärrettävämmäksi, jos tietää edes murusen miehen taustoja. Jos itse olisitte olleet afrikkalaisessa sisällissodassa vuosikausien ajan, luotien viuhuessa ja miinojen räjähdellessä niin meininkinne voisi olla pikkaisen eri.

      Täällä Suomessa kun on raskasta jos bussi on kymmenen minuuttia myöhässä ja joutuu seisomaan sen ajan pakkasessa.

      Tämä mies jäi esimerkiksi sodan aikana vihollisen vangiksi, sairastui malariaan laihtuen lähes luurangoksi ja kävi kuoleman rajamailla, vain yksi esimerkki hänen vaiheistaan. Hän myös menetti kaiken, mutta pysyi silti uskollisena Herralle, joka ilmoitti, että hänen on lähdettävä seuraavaksi Suomeen. Mies on uskollinen tälle kutsulle.

      Mitä sitten jos hän karjuu? Enkä sitä paitsi tiedä yhden yhtäkään opettajaa, jonka oppi olisi 100% puhdasta, koska sellaista ei enää ole! Viimeisin kävi täällä n.2000 vuotta sitten.

      Michael Howard rukoilee herkeämättä Suomen puolesta. Miten se on teiltä pois, te pahanilkiset panettelijat?

    • aishanen

      En usko että jokainen joka kävi uutta viiniä hörppäämäss Torontossa jäi siihen ikuisesti koukkuun.

      • Jumalan_sotaurho

        Mistä ihmeestä tuollainen huhupuhe ja panettelu on lähtenyt liikkeelle, että pastori Howard olisi ollut mukana tai kannattanut Toronton herätyksestä? Olen kohta viisi vuotta ollut tämän pastorin opetuksen alaisuudessa enkä kertaakaan ole kuullut hänen puhuvan mitään hyvää Toronton herätyksestä saati nähnyt hänessä tai Tampere Areenalla, jossa hän vaikuttaa, kyseisen "herätyksen" manifestaatioita. Toisaalta ei hän yleensä muutenkaan puhu toisten paikkojen tai seurakuntien tilasta tai kohdista kritiikkiään tiettyihin tahoihin vaan puhuu yleisesti tai niin ettei ihmiset voi yhdistää sanottua tiettyihin henkilöihin. Ehkä kerran olen hänen kuullut puhuneen Toronton herätyksestä eikä se silloinkaan ollut kehuvaan sävyyn.

        Sen verran olen jo oppinut tuntemaan kyseistä pastoria, että tiedän hänen olevan täysin oikealla asialla ja täydellisesti kaikessa antautunut Jumalalle. Se miksi hänen opetuksensa ei miellytä kaikkia, johtuu siitä, ettei hänen tavoitteensa ole miellyttää ihmisiä vaan puhua totuutta. Ainoastaan totuus tekee vapaaksi (ja jos sitä ei halua ottaa vastaan, niin siitä varmasti loukkaantuu). Jeesuksenkaan puheet eivät miellyttäneet fariseuksia ja hän torui heitä hyvin rajuin sanoin, joten onko ihmekään, jos jotkut nykyajan lakihenkiset fariseukset suuttuvat Jumalan miehen voimakkaasta nuhtelusta.

        Joku viittasi Raamatun kohtaan "olkoon puheenne suloista" ja sen jälkeen haukkui pastori Howardin puhetta koiramaiseksi rääkymiseksi ja huutamiseksi. Kumpaakahan suloisuutta tuossa Raamatun kohdassa mahdetaan tarkoittaa: onko se suloista sielulle vai hengelle? Lohduttavaa korvasyyhyyn puhumista, joka silittelee sitä pahuutta, jota on ihmisen sydämessä vai Jumalan totuutta, joka kuullessa kuulostaa inhottavalta, mutta vastaanotettaessa muuttaa ja vapauttaa ja tuo rauhan ihmisen hengelle?

        Totuus ei koskaan ole mukavan kuuloista, sillä se paljastaa minulle millainen sontasäkki todella olen. On niin helppo sanoa, että olen syntinen ja paha ja näyttää sillä tavalla muille, että olen (oma)vanhurskaampi kuin te muut, kun minä tunnustan tämän. Mutta sitten kun Jumalan totuus todella näyttää minulle omat paskaiset motiivini myös siellä missä luulin jo olevani kunnossa, niin se ei ole kivaa katsottavaa. Tämän voin sanoa ihan kokemuksesta. Silloin kun hän paljastaa minut ja minä nöyrryn siinä Hänen eteensä, teen parannusta ja annan hänen muuttaa minut, niin silloin saan osakseni todellista vanhurskautta, rauhaa ja iloa Pyhässä Hengessä. Silloin huomaan olevani puhdas ja pyhä hänen edessään sen vuoksi mitä hän on tehnyt minussa. Liian herkästi se on meillä pelkkää mekaanisesti toisteltavaa pään tietoa, että olen puhdas sen tähden mitä Jeesus on tehnyt vuokseni, mutta kun todella koen sen hengessäni, niin silloin se tulee minulle todelliseksi.


    • KarisMattinen

      (Lainaus Suomi24 keskustelusta "Apostoli Michael Howardin ympärillä kuohuu")
      Huutavan ääni -nimisen järjestön Face Book -sivuilla oli Howardin kannattajien ja tukijoiden kiivas kirjelmä (23.11.2015) niitä syytöksiä vastaan, joita heidän johtajaansa Howardia kohtaan on esitetty Internetissä viime viikkoina. Kirjelmä törkeyksineen poistettiin välittömästi tämän tekstin julkaisemisen jälkeen.

      Huutavan ääni -järjestön tarkoituksena oli kumota niitä väitteitä, joita muun muassa Howardin sisar Rozella Heyns ja lukuisat muut Howardin kanssa työskennelleet henkilöt ovat kirjoittaneet julki Internettiin.

      https://michaelthomashoward.wordpress.com/victim-testimonies/rozella-heyns/

      Heyns syyttää avoimesti veljeään homoseksuaalisuudesta; elämäntavasta, jota tämä on harjoittanut lukioajoista alkaen näihin päiviin asti. Heyns väittää veljellään olleen suhteen mm. helluntaipastorin kanssa, Siskon kuvaukset pitävät yhtä niiden monien muiden kertomusten kanssa, joita sivustolta löytyy.

      Ehkä vieläkin kiusallisempaa on lukea kuvauksia siitä, millaista väkivaltaa valkoinen saarnamies kohdistaa järjestönsä ylläpitämsän koulun opiskelijoihin. Seksuaalisen hyväksikäytön lisäksi sivuilla väitetään, että Howardin koulutusmenetelmiin kuuluisi nuorten palvelijoidensa systemaattinen lyöminen ja pieksäminen.

      Howardin kannattajien vastaus oli mielenkiintoinen. Internet-sivuston väittämien syyksi esitetään, että sen kirjoittajat ovat rikollisia ja heidän katkeruutensa takana on henkilökohtaisia ongelmia. Vastineessa todetaan muun muassa: "Yllättävä haavoittuminen voikin johtua raiskauksesta omassa perhepiirissä tai toistuvasta pahoinpitelyistä. Loukkaantumisen takana voikin olla sukulaisen sairaalloinen halu kontrolloida, jopa seksuaalinen hyväksikäyttö tapauksessa. Kenties puolison eläminen Jumalan järjestyksen ulkopuolella tai tahallisessa synnissä."

      Nähtäväksi jää, mmillaisen käänteen keskustelu tulevaisuudessa saa. Yleensä väitetään, ettei savua ole ilman tulta. Nyt savua ainakin on melko sankasti ilmassa.

      Seuraavassa Michaelin sisaren kertomuksesta lyhyt pätkä vapaasti käännettynä. Tarina löytyy englanniksi osoitteesta
      https://michaelthomashoward.wordpress.com/victim-testimonies/rozella-heyns/

      "Tätini kertoi, että jotkut hänen tyttärensä ystävistä, jotka opiskelivat samassa yliopistossa kuin hän (Michael), olivat kertoneet, että Michael oli homoseksuaali. Se tiedettiin koulussa yleisesti, sillä tuo joukko liikkui yhdessä kaikkialla. Rhodesia oli tuohon aikaan melko liberaali, sillä Cecil John Rhodes oli itse homoseksuaali.

      Viimeisenä yliopistovuonnaan Michael antoi elämänsä Herralle, liittyi Assemblies of God -seurakuntaan (helluntaiseurakunta) ja täyttyi Pyhällä Hengellä. Yliopiston jätettyään hän palveli maataan kotimaan joukoissa Rhodesian sodan aikana. Palveluksen jälkeen hän opetti St. Stevensin lukiossa ja sitten Umtali Boys High –koulussa. Siellä hän joutui jälleen tarkastelun kohteeksi homoseksuaalisten taipumustensa vuoksi. Huhut kulkivat. Valitettavasti hän oli koulun erään asuinparakin valvojana.

      Lopulta Michael jätti opetustyön meni Rhodesian Assemblies of God –seurakunnan palvelukseen. Hän otti vastaan pastorin paikan Chipingessä, jossa hänellä oli suhde miespuolisen, häntä avustavan pastorin kanssa.

      Minä asuin silloin lasteni kanssa Hararessa. Michael ja yksi seurakunnan vanhimmista olivat lähdössä julistusmatkalle Intiaan. He viettivät yön minun luonani. He tulivat myöhään ja minä olin huolissani. Silloin ei ollut kännyköitä, eikä monissa kodeissa ollut edes lankapuhelinta. Olin luovuttanut vuoteeni tuolle vanhimmistoveljelle ja hänen vaimolleen ja jaoin itse makuuhuoneen Michaelin kanssa.

      Päivä oli ollut pitkä ja olin juuri nukahtamaisillani, kun kuulin Michaelin sanovan minulle vuoteeltaan:

      - Minulla on jotain kerrottavaa sinulle. Minulla on ollut suhde.

      Olin lamaantunut ja kimposin vuoteeltani.

      - Kenen kanssa? Onko se Jackie?

      - Ei. Se on se minua avustava pastori.

      Se oli niin lamaannuttava uutinen. En hevillä unohda, mitä hän sanoi.
      Apulaispastori oli nuori mies, jolla oli vaimo ja lapsi. Michael jatkoi kertoen, että eräs kiertävä julistaja, oli nähnyt hänestä unen. Saarnaaja oli soittanut, ja hän pyytänyt heitä apulaispastorin kanssa osallistumaan rukoukseen ja vapauttamiseen. He olivat suostuneet ja tuo kollega oli vapautunut.
      Soitin myöhemmin tuolle saarnaajalle ja tarkistin asian, sillä tiesin Michaelin vielä väittävän, että minä olin uneksinut koko jutun. Saarnaaja vahvisti tarinan olevan juuri niin kuin minä muistin. Samalla hän kertoi kokeneensa, että apulaispastori vapautui, mutta Michael ei. Saarnaaja kertoi edelleen, ettei hänellä ollut sen jälkeen ollut mitään tekemistä Michaelin kanssa. Hän kertoi tunteneensa, että Michael oli äärimmäisen vaarallinen mies."

      Tällaista siis puhutaan tästä profeetasta hänen perhepiirissään.

      • lerman

        Miksi et kysy Jumalalta mikä on totuus.


    • Paennut

      Räyhähenki ei ole Jumalasta!

      • lerman

        Raamattu ei tunne ryhähenkeä.eikä Iisebelin henkeä,Iisebelin luonteen piirteitä ihmisissä on.


    • Langennut

      Rukoillaan, että hänkin tekisi parannuksen.

    • siitävaan

      No, ne rukoilee, jotka saavat sen tehtävän Jumalalta. Mä en jaksa, koska tuntuu rukoiltavaa olevan muutenkin.

    • Totuuttasalatuimpaansaak

      Michael Thomas Howard näyttää elävän eri tavalla kuin opettaa. Paljon tietoa sivulla Michael Thomas Howard Investigation.

    • Kaaristosta
    • KarisMattinen

      Ristin Voitto (21.1.2016)

      "MICHAEL HOWARD KÄYTTI SEKSUAALISESTI HYVÄKSI OPPILAITAAN JA ALAISIAAN

      MALAWISSA Kalibu Academyn raamattukoulussa on tapahtunut vuosia hyväksikäyttöä, joka on sisältänyt niin seksuaalista häirintää kuin psyykkistä ja fyysistä kuritusta. Sitä ovat toteuttaneet koulun tämän hetkinen rehtori Paisley Mavutula ja koulun perustaja ja johtaja Michael Thomas Howard.

      Seksuaalinen hyväksikäyttö alkoi jo ennen koulun ensimmäisten tilojen rakennusta ja jatkui vuoteen 2015 asti. Sen kohteeksi on joutunut sekä mies- että naispuolisia opiskelijoita.

      Asia tuli julkisuuteen vasta viime vuoden lopulla. Uutistoimistu Malawi24 on saanut selviä todisteita siitä, että Howard teki homoseksuaalisia rikkomuksia lukuisia entisiä opiskelijoita, lähettejä ja oppilaitoksen työntekijöitä kohtaan. Myös moni uhri on nyt avannut suunsa kokemastaan.

      - On selvää, että Michael (Howard) maksoi paljon rahaa viranomaisille, jotka tiesivät johtajan homoseksuaalisista teoista ja uhreista, ja pyysi, että syytökset kuolisivat hiljaisesti, kertoo koulun johdon lähellä toiminut nimetön tietolähde.

      Michael Howard asuu nykyisin Suomessa. Hänen taustajärjestönsä Out of Africa saa niin ikään taloudellista tukea Suomesta. (RV)"

    • Katsopatuollainen

      Koska Huutavan ääni ry on päättänyt pyyhkiä pois kaiken heihin ja Michael Howardiin kohdistuneen kritiikin omilta sivuiltaan, on avattu uusi keskustelufoorumi osoitteessa
      https://www.facebook.com/Huutavan-Ääni-avointa-keskustelua-208580379490625/

      • pastoriesiin

        Kysyn vain, miksi ihmessä pastori Howard ei itse tule esiin ja vastaa kaikkiin näihin syytöksiin ja juttuhin jos ne ovat kokonaan tuulesta temmattuja? Nyt vain hänen kannatajansa puolustelevat häntä ja mustamaalaavat niitä jotka uskaltavat tuoda näkemyksensä esiin. Haastan pastorin tulemaan valoon ja kertomaan totuuden.


      • KarisMattinen

        PASTORI vastaakin laupiaasti uutiskirjeessään 1/2016 seuraavasti:

        "Jokainen totuus yksityiskohdissa on tulkittu laajasti väärin, ja muista että joka tapauksessa on aina kaksi osapuolta. Meidän pitää tehdä ero sen välillä, mikä on TOTTA ja mikä on TOTUUS. (Esimerkiksi, on TOTTA, että minulle ei tarjottu kokista juotavaksi, mutta TOTUUS on, että en juo kokista)."

        Tätä luokkaa on hänen selityksensä ja vastauksensa niille, jotka ihmettelevät mm. hyväksikäyttöepäilyjä. "On aina kaksi osapuolta!" " Minä en juo kokista!"

        Tämä antanee selkeän kuvan siitä, millaisesta henkilöstä on kysymys ja millaisella tasolla hänen empatiakykynsä liikkuu.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1412
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1193
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1164
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe