LÄÄKÄRILEHDESTÄ KANTELU JULKISEN SANAN NEUVOSTOLLE!

Lääkärilehti!

Lääkärilehden kilpirauhasia koskevasta artikkelista on tehty kantelu Julkisen sanan neuvostolle!

Lue kantelu Amplian blogista: http://www.amplia.fi/blogi/?x119991=261911

Nyt vihdoinkin päästään tutkimaan Lääkärilehden toiminta kilpirauhaskiistassa!

8

86

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vajaa rouva

      Tämä voi olla iso asia. On varmaan ainutlaatuista, että Lääkärilehti on viety Julkisen sanan neuvostoon. Nyt tämä kilpirauhasjupakka katsotaan läpi pohjamutia myöten!

      • huhhahhei

        Joo, tosi hyvä. Loppuu hörhöjen huuhaa-kohkaaminen.


    • Vajaa rouva

      Huomatkaa muuten, että hörhöt ja haukkujat hävisivät kuin taikaiskusta, kun eilen julkistettiin Lääkärilehden kantelu :)

      Haukkujat ovat ilmeisesti kaikki olleet lääkäreitä. Joku on arvellut että voi olla viranomainenkin. Ihan karseaa.

    • lakimies kilpinen

      Unohtui vain laittaa allekirjoittajat kanteluun. Ei se ilman allekirjoituksia etene!

      • eiyhtäänvajaamistään

        Onpa vekkuli juttu, että kun erikoislääkärit ensin lukee perustutkintoa kuutisen vuotta ja erikoistumiseen menee ainakin toinen mokoma, niin että eivät sitten osaisi ja tietäisi mitään... Ja vielä vekkulimpaa: absoluuttinen totuus ja osaaminen löytyy suomi24-keskustelupalstalta. Voi elämän kevät!


    • rt3Wilson

      lakimies kilpinen: siinä alkuperäisessä kantelussa ne nimet näkyvät, mutta eiyhtäänvajaamistään: taidatpa kuitenkin olla vajaa ainakin tiedoiltasi tämän kiistan osalta.

    • Vajaa rouva

      Hörhöt tulivat takaisin. Uskomatonta ajatella, että ainakin osa heistä on ilmeisesti lääkäreitä. Heitä on eri palstoilla. Jotkut hörhöjen kommentit täyttävät kunnianloukkauksen kynnyksen, joten heitä koitetaan selvittää.

      • Oikeutta potilaille

        Kaikkein tärkeintä on että potilaita kuunnellaan ja annetaan apua. Olen kilpirauhassairauden aikana huomannut että lääkäreillä ei ole tietoa ko. Sairaudesta. Vaivoja olen kärsinyt lähes 10 vuotta.
        Asiat pitää panna järjestykseen, potilas on aina ykkönen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      59
      2020
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1941
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1412
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1344
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1337
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe