Hei! Kertokaas te jotka ootte voittanee torikammon (mieluiten ilman lääkitystä) kokemuksianne. Ite olen ollut pari vuotta nyt työtön ja yksin kulkeminen on ollut todella vähäistä ja kotoa poistuminen hankalaa ilman kaveria. Nyt pitäisi aloittaa työt kuukauden päästä ja pelottaa kun joudun taas yksin liikkumaan. Työpaikka on parin kilsan päässä ja pyörällä pitäisi kulkea. Olen yrittänyt pyöräillä pieniä lenkkejä ja hieman laajentanut reviiriä pikkuhiljaa, mutta vielä en uskalla tulevalle työpaikalle asti pyöräillä. Olisi kiva kuulla kokemuksia ja vinkkejä. Toisaalta tiedän että se on sitten vaan pakko vaan mennä kun se aika koittaa ja ymmärrän senkin että jos paniikki iskee niin se sitten iskee ja sitä ei pitäisi pelätä mutta minkäs teet kun sillä hetkellä tuntuu ettei pysty ajattelemaan järkevästi.... :/
Torikammo
3
407
Vastaukset
- mfykck
itselleni on auton kyydissä istumalla kulkeminen helppoa. Joku toinen ajaa, ei itse tarvitse ajaa.
Kun sanot itsllesi että on pakko ,niin pelot jää. näin "paranin" itse. - aavevalo
ei agorafobiaa voiteta. ei ulkona 21 vuoteen, elikkäs eläkeellä aika kauan.
- sdvdvr
pienin askelin se voitetaan! Itse aloitin kävelemisen ulkona, koska alkoi olla jo huolta lihaskunnosta ym. Tein niin etä olin niin kauan takapihala kun pystyin, ja sitten heti sisälle jos oli tarve. Aloin kävelemään takapihalla pieniä rinkejä, että sain liikuntaa. Sitten siitä vähin erin aloin ottamaan matkoja kauemmaksi, ja aina takaisin kun alkoi "pelottaa". Siitä eteenpäin, välillä pystyin kävelemän/juoksemaan 3-400 metriä lenkkejä. On hyviä päiviä, ja välillä huonompia, itse pitää tiedostaa. Ja kun on huono päivä, ei pakota. välillä pakko pakottaakkin itseään juoksemaan ulkona, ettei jää sisälle. pyörällä ehkä helpompi ajella kuin kävely, jostain syystä. kokeileppa ottaa kuulokkeett ja musiikkia soimaan niihin, se voi helpottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Stubb jo paljon tunnetumpi kuin kaikki persut yhteensä
Nyt on aika ottaa mittaa tunnettavuudesta, herrat ja narrit! Joku tuolla toisessa ketjussa väitti, että "persujen rivimi7910311Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?827066Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267033Persu Keskisarja on politiikan Uuno Turhapuro
Asiantuntija luonnehtii Keskisarjaa Trumpin ajan Turhapuroksi, joka ärsyttää kokoomusta. – Keskisarjan känni-imago j1016285Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1066143Tutkielma Marinin hallituksen epäonnistumisista rankkaa luettavaa
Marinin hallituksen epäonnistumiset voi tiivistää negatiivisessa sävyssä seuraavasti: Hallitus teki useita vakavia virh945817Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455384Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845218Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa605153Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405088