Olen nyt pikavipitön. Olen kuitenkin 5-6 kertaa joutunut pikavippisuohon vaikka välillä ollut ilman. Mistä voisin saada henkistä tukea kun holhouksen alaiseksikaan en päässyt vaikka kerran sitäkin yriti.
henkistä tukea.
12
250
Vastaukset
- 18+13
Yritä elää tulojesi mukaan. Itse opin vasta aika vanhalla iällä. Ole minua viisaampi.
- yksinäinentyttö
Yritän. Olisi niin paljon parempi jos mies olisi hoitamassa tulojani. Minulla on kuitenkin kohtuu 2180 € netto tulot.
- 18+13
yksinäinentyttö kirjoitti:
Yritän. Olisi niin paljon parempi jos mies olisi hoitamassa tulojani. Minulla on kuitenkin kohtuu 2180 € netto tulot.
Varo, ettet vaihda pikavippiriippuvuutta läheisriippuvuuteen.
- 3+19
Omaehtoinen luottokielto Asiakastietoon.
- yksinäinentyttö
Vievätkö luottokortin jos niin teen?
- kmmölöm
Vievätkö luottokortin jos niin teen?
Ei vie.. voit käydä pankissa näyttämässä vaikka todistuksen että olet itse laittanut kiellon.
- yksinäinentyttö
kmmölöm kirjoitti:
Ei vie.. voit käydä pankissa näyttämässä vaikka todistuksen että olet itse laittanut kiellon.
Oon laittanu laimakiellon 99% pikavippifirmoista niin se ehkäsee monien vippien ottamista.
Mikä ongelma jos kerran lainakielto on jo? Ota kuitenkin tuo a-tiedon luottokielto varmuudeksi. Jos olet yksinäinen niin liity johonkin vapaaehtoistoimintaan esim paikkasi eläinsuojeluyhdistykseen.
- yksinäinentyttö
Luottotarjouksia tuolee 24/7 sähköpostiin eli vaik pistäsit joka paikkaan lainakiellon niin aina tulee uutta ja uutta luotonantajafirmaa suomen lainamarkkinoille. Mut jee...olen yhä pikavipitön.
- Vähitellen vapaa
Luottotarjouksia tuolee 24/7 sähköpostiin eli vaik pistäsit joka paikkaan lainakiellon niin aina tulee uutta ja uutta luotonantajafirmaa suomen lainamarkkinoille. Mut jee...olen yhä pikavipitön.
No ei minulle tule. Oletkohan varmasti hankkinut kiellon kaikkiin?
- yksinäinentyttö
Vähitellen vapaa kirjoitti:
No ei minulle tule. Oletkohan varmasti hankkinut kiellon kaikkiin?
Noita lainojen välittäjäfirmoja on niin paljon et vaikkei itse vippiyritykseltä lainatarjousta tulekaan niin se tulee muulta taholta/firmalta/markkinoijalta.
Joskus aikoinaan aattelin et mul kiellot kaikkiin mut eihän se niin ole ku firmoja nousee ku sieniä sateella.
- xus1980
Arvostan jos sieltä ylös olet päässyt. Itse jouduin sinne kerran ja yritän yhä päästä sieltä ylös, eli maksuja maksetaan raskaimman kautta.
Jos haluat joskus jutskailla, niin mailaa vaikka [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1367999- 615951
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa813352Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän73103Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101718Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2131709Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?3411443Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3351212Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931209Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321141