henkistä tukea.

yksinäinentyttö.

Olen nyt pikavipitön. Olen kuitenkin 5-6 kertaa joutunut pikavippisuohon vaikka välillä ollut ilman. Mistä voisin saada henkistä tukea kun holhouksen alaiseksikaan en päässyt vaikka kerran sitäkin yriti.

12

300

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 18+13

Yritä elää tulojesi mukaan. Itse opin vasta aika vanhalla iällä. Ole minua viisaampi.

• yksinäinentyttö

Yritän. Olisi niin paljon parempi jos mies olisi hoitamassa tulojani. Minulla on kuitenkin kohtuu 2180 € netto tulot.

• 18+13
        yksinäinentyttö kirjoitti:

Yritän. Olisi niin paljon parempi jos mies olisi hoitamassa tulojani. Minulla on kuitenkin kohtuu 2180 € netto tulot.

Varo, ettet vaihda pikavippiriippuvuutta läheisriippuvuuteen.

• 3+19

Omaehtoinen luottokielto Asiakastietoon.

• yksinäinentyttö

Vievätkö luottokortin jos niin teen?

• kmmölöm

Vievätkö luottokortin jos niin teen?

Ei vie.. voit käydä pankissa näyttämässä vaikka todistuksen että olet itse laittanut kiellon.

• yksinäinentyttö
        kmmölöm kirjoitti:

Ei vie.. voit käydä pankissa näyttämässä vaikka todistuksen että olet itse laittanut kiellon.

Oon laittanu laimakiellon 99% pikavippifirmoista niin se ehkäsee monien vippien ottamista.

• Mikä ongelma jos kerran lainakielto on jo? Ota kuitenkin tuo a-tiedon luottokielto varmuudeksi. Jos olet yksinäinen niin liity johonkin vapaaehtoistoimintaan esim paikkasi eläinsuojeluyhdistykseen.

• yksinäinentyttö

Luottotarjouksia tuolee 24/7 sähköpostiin eli vaik pistäsit joka paikkaan lainakiellon niin aina tulee uutta ja uutta luotonantajafirmaa suomen lainamarkkinoille. Mut jee...olen yhä pikavipitön.

• Vähitellen vapaa

Luottotarjouksia tuolee 24/7 sähköpostiin eli vaik pistäsit joka paikkaan lainakiellon niin aina tulee uutta ja uutta luotonantajafirmaa suomen lainamarkkinoille. Mut jee...olen yhä pikavipitön.

No ei minulle tule. Oletkohan varmasti hankkinut kiellon kaikkiin?

• yksinäinentyttö
        Vähitellen vapaa kirjoitti:

No ei minulle tule. Oletkohan varmasti hankkinut kiellon kaikkiin?

Noita lainojen välittäjäfirmoja on niin paljon et vaikkei itse vippiyritykseltä lainatarjousta tulekaan niin se tulee muulta taholta/firmalta/markkinoijalta.
        Joskus aikoinaan aattelin et mul kiellot kaikkiin mut eihän se niin ole ku firmoja nousee ku sieniä sateella.

• xus1980

Arvostan jos sieltä ylös olet päässyt. Itse jouduin sinne kerran ja yritän yhä päästä sieltä ylös, eli maksuja maksetaan raskaimman kautta.

Jos haluat joskus jutskailla, niin mailaa vaikka [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pyhäjärvi syvällä kusessa

Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha
      Pyhäjärvi
      130
      1146
    2. Oivallus

Mitä olet oivaltanut viimeksi?
      Ikävä
      147
      1043
    3. Miten voi sinun

tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät
      Ikävä
      63
      788
    4. PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE

...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.
      Pyhäjärvi
      49
      577
    5. 43
      542
    6. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      33
      521
    7. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      493
    8. Rakastan sinua mies

Siksi haluankin vain sinun kanssa sitä.
      Ikävä
      22
      448
    9. Kyllä mulla on kovasti tunteita sinuun

Rakkautta, intohimoa, välittämistä, hellyyttä jne.
      Ikävä
      13
      441
    10. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      37
      438
    Aihe