henkistä tukea.

yksinäinentyttö.

Olen nyt pikavipitön. Olen kuitenkin 5-6 kertaa joutunut pikavippisuohon vaikka välillä ollut ilman. Mistä voisin saada henkistä tukea kun holhouksen alaiseksikaan en päässyt vaikka kerran sitäkin yriti.

12

250

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 18+13

Yritä elää tulojesi mukaan. Itse opin vasta aika vanhalla iällä. Ole minua viisaampi.

• yksinäinentyttö

Yritän. Olisi niin paljon parempi jos mies olisi hoitamassa tulojani. Minulla on kuitenkin kohtuu 2180 € netto tulot.

• 18+13
        yksinäinentyttö kirjoitti:

Yritän. Olisi niin paljon parempi jos mies olisi hoitamassa tulojani. Minulla on kuitenkin kohtuu 2180 € netto tulot.

Varo, ettet vaihda pikavippiriippuvuutta läheisriippuvuuteen.

• 3+19

Omaehtoinen luottokielto Asiakastietoon.

• yksinäinentyttö

Vievätkö luottokortin jos niin teen?

• kmmölöm

Vievätkö luottokortin jos niin teen?

Ei vie.. voit käydä pankissa näyttämässä vaikka todistuksen että olet itse laittanut kiellon.

• yksinäinentyttö
        kmmölöm kirjoitti:

Ei vie.. voit käydä pankissa näyttämässä vaikka todistuksen että olet itse laittanut kiellon.

Oon laittanu laimakiellon 99% pikavippifirmoista niin se ehkäsee monien vippien ottamista.

• Mikä ongelma jos kerran lainakielto on jo? Ota kuitenkin tuo a-tiedon luottokielto varmuudeksi. Jos olet yksinäinen niin liity johonkin vapaaehtoistoimintaan esim paikkasi eläinsuojeluyhdistykseen.

• yksinäinentyttö

Luottotarjouksia tuolee 24/7 sähköpostiin eli vaik pistäsit joka paikkaan lainakiellon niin aina tulee uutta ja uutta luotonantajafirmaa suomen lainamarkkinoille. Mut jee...olen yhä pikavipitön.

• Vähitellen vapaa

Luottotarjouksia tuolee 24/7 sähköpostiin eli vaik pistäsit joka paikkaan lainakiellon niin aina tulee uutta ja uutta luotonantajafirmaa suomen lainamarkkinoille. Mut jee...olen yhä pikavipitön.

No ei minulle tule. Oletkohan varmasti hankkinut kiellon kaikkiin?

• yksinäinentyttö
        Vähitellen vapaa kirjoitti:

No ei minulle tule. Oletkohan varmasti hankkinut kiellon kaikkiin?

Noita lainojen välittäjäfirmoja on niin paljon et vaikkei itse vippiyritykseltä lainatarjousta tulekaan niin se tulee muulta taholta/firmalta/markkinoijalta.
        Joskus aikoinaan aattelin et mul kiellot kaikkiin mut eihän se niin ole ku firmoja nousee ku sieniä sateella.

• xus1980

Arvostan jos sieltä ylös olet päässyt. Itse jouduin sinne kerran ja yritän yhä päästä sieltä ylös, eli maksuja maksetaan raskaimman kautta.

Jos haluat joskus jutskailla, niin mailaa vaikka [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      136
      7999
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      61
      5951
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      81
      3352
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      7
      3103
    5. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1718
    6. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      213
      1709
    7. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      341
      1443
    8. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      335
      1212
    9. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      93
      1209
    10. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      32
      1141
    Aihe