Olen nyt pikavipitön. Olen kuitenkin 5-6 kertaa joutunut pikavippisuohon vaikka välillä ollut ilman. Mistä voisin saada henkistä tukea kun holhouksen alaiseksikaan en päässyt vaikka kerran sitäkin yriti.
henkistä tukea.
12
299
Vastaukset
- 18+13
Yritä elää tulojesi mukaan. Itse opin vasta aika vanhalla iällä. Ole minua viisaampi.
- yksinäinentyttö
Yritän. Olisi niin paljon parempi jos mies olisi hoitamassa tulojani. Minulla on kuitenkin kohtuu 2180 € netto tulot.
- 18+13
yksinäinentyttö kirjoitti:
Yritän. Olisi niin paljon parempi jos mies olisi hoitamassa tulojani. Minulla on kuitenkin kohtuu 2180 € netto tulot.
Varo, ettet vaihda pikavippiriippuvuutta läheisriippuvuuteen.
- 3+19
Omaehtoinen luottokielto Asiakastietoon.
- yksinäinentyttö
Vievätkö luottokortin jos niin teen?
- kmmölöm
yksinäinentyttö kirjoitti:
Vievätkö luottokortin jos niin teen?
Ei vie.. voit käydä pankissa näyttämässä vaikka todistuksen että olet itse laittanut kiellon.
- yksinäinentyttö
kmmölöm kirjoitti:
Ei vie.. voit käydä pankissa näyttämässä vaikka todistuksen että olet itse laittanut kiellon.
Oon laittanu laimakiellon 99% pikavippifirmoista niin se ehkäsee monien vippien ottamista.
Mikä ongelma jos kerran lainakielto on jo? Ota kuitenkin tuo a-tiedon luottokielto varmuudeksi. Jos olet yksinäinen niin liity johonkin vapaaehtoistoimintaan esim paikkasi eläinsuojeluyhdistykseen.
- yksinäinentyttö
Luottotarjouksia tuolee 24/7 sähköpostiin eli vaik pistäsit joka paikkaan lainakiellon niin aina tulee uutta ja uutta luotonantajafirmaa suomen lainamarkkinoille. Mut jee...olen yhä pikavipitön.
- Vähitellen vapaa
yksinäinentyttö kirjoitti:
Luottotarjouksia tuolee 24/7 sähköpostiin eli vaik pistäsit joka paikkaan lainakiellon niin aina tulee uutta ja uutta luotonantajafirmaa suomen lainamarkkinoille. Mut jee...olen yhä pikavipitön.
No ei minulle tule. Oletkohan varmasti hankkinut kiellon kaikkiin?
- yksinäinentyttö
Vähitellen vapaa kirjoitti:
No ei minulle tule. Oletkohan varmasti hankkinut kiellon kaikkiin?
Noita lainojen välittäjäfirmoja on niin paljon et vaikkei itse vippiyritykseltä lainatarjousta tulekaan niin se tulee muulta taholta/firmalta/markkinoijalta.
Joskus aikoinaan aattelin et mul kiellot kaikkiin mut eihän se niin ole ku firmoja nousee ku sieniä sateella.
- xus1980
Arvostan jos sieltä ylös olet päässyt. Itse jouduin sinne kerran ja yritän yhä päästä sieltä ylös, eli maksuja maksetaan raskaimman kautta.
Jos haluat joskus jutskailla, niin mailaa vaikka [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651606
- 104931
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16615ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;188428- 26419