Olen nyt pikavipitön. Olen kuitenkin 5-6 kertaa joutunut pikavippisuohon vaikka välillä ollut ilman. Mistä voisin saada henkistä tukea kun holhouksen alaiseksikaan en päässyt vaikka kerran sitäkin yriti.
henkistä tukea.
12
250
Vastaukset
- 18+13
Yritä elää tulojesi mukaan. Itse opin vasta aika vanhalla iällä. Ole minua viisaampi.
- yksinäinentyttö
Yritän. Olisi niin paljon parempi jos mies olisi hoitamassa tulojani. Minulla on kuitenkin kohtuu 2180 € netto tulot.
- 18+13
yksinäinentyttö kirjoitti:
Yritän. Olisi niin paljon parempi jos mies olisi hoitamassa tulojani. Minulla on kuitenkin kohtuu 2180 € netto tulot.
Varo, ettet vaihda pikavippiriippuvuutta läheisriippuvuuteen.
- 3+19
Omaehtoinen luottokielto Asiakastietoon.
- yksinäinentyttö
Vievätkö luottokortin jos niin teen?
- kmmölöm
Vievätkö luottokortin jos niin teen?
Ei vie.. voit käydä pankissa näyttämässä vaikka todistuksen että olet itse laittanut kiellon.
- yksinäinentyttö
kmmölöm kirjoitti:
Ei vie.. voit käydä pankissa näyttämässä vaikka todistuksen että olet itse laittanut kiellon.
Oon laittanu laimakiellon 99% pikavippifirmoista niin se ehkäsee monien vippien ottamista.
Mikä ongelma jos kerran lainakielto on jo? Ota kuitenkin tuo a-tiedon luottokielto varmuudeksi. Jos olet yksinäinen niin liity johonkin vapaaehtoistoimintaan esim paikkasi eläinsuojeluyhdistykseen.
- yksinäinentyttö
Luottotarjouksia tuolee 24/7 sähköpostiin eli vaik pistäsit joka paikkaan lainakiellon niin aina tulee uutta ja uutta luotonantajafirmaa suomen lainamarkkinoille. Mut jee...olen yhä pikavipitön.
- Vähitellen vapaa
Luottotarjouksia tuolee 24/7 sähköpostiin eli vaik pistäsit joka paikkaan lainakiellon niin aina tulee uutta ja uutta luotonantajafirmaa suomen lainamarkkinoille. Mut jee...olen yhä pikavipitön.
No ei minulle tule. Oletkohan varmasti hankkinut kiellon kaikkiin?
- yksinäinentyttö
Vähitellen vapaa kirjoitti:
No ei minulle tule. Oletkohan varmasti hankkinut kiellon kaikkiin?
Noita lainojen välittäjäfirmoja on niin paljon et vaikkei itse vippiyritykseltä lainatarjousta tulekaan niin se tulee muulta taholta/firmalta/markkinoijalta.
Joskus aikoinaan aattelin et mul kiellot kaikkiin mut eihän se niin ole ku firmoja nousee ku sieniä sateella.
- xus1980
Arvostan jos sieltä ylös olet päässyt. Itse jouduin sinne kerran ja yritän yhä päästä sieltä ylös, eli maksuja maksetaan raskaimman kautta.
Jos haluat joskus jutskailla, niin mailaa vaikka [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2181871Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101738Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse541166Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.16966TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15930Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki75926- 46815
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään84791- 69772
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42754