mun Windows 8.1 läppärin ja Lumia 920:n. Sanoi, että on aika vanhoja systeemejä. Riitahan siitä meinas tulla, mutta pakko oli hetken tutstumisen jälkeen myöntää, että Samppa on oikeessa.
Muhun teki vaikutuksen mm. sen laitteiden yhteensopivuus. Se teki töitä läppärillään ja pyysi mua soittaaan puhelimeensa ja samalla puhelimen hälyääni alkoi kuuluu yläkerrasta ja piene viivee jälkeen läppärinäyttöön ilmestyi mun kuva ja hälytys siitä, että yritän tavotella. Sit Samppa klikkas hälytyskuvaa (mun puhelinkuva instagramista) ja kas kummaa läppäri alko toimii puhelimena. Käheetä!! (: !! Eli se pysty vastaamaan yläkerrassa olevaa puhelimeen ilman, että sen täyty käydä hakemassa luuria. Ja se mikä onnistu läppärillä, onnistu myös sen tabletilla.
En tiedä mikä käyttis oli, eikä sitä vielä kuulema ole vielä myynnissäkää, mutta tosi kätevältä se vaikutti. Myös kalenteri toimi hyvin yhteen ja tekstariinkii pysty vastaamaan vaik tabletil.
Sen tiedän ulkonäöst, ettei kyse ollut Windows 8.1:stä. Tietääks joku voiks toi olla Windows 9 ja onks se tulos jo tänä vuonna? Ois kiva päästä ittekin kokeileen ja käyttään noit sikamageita juttui!
Samppa haukku
4
92
Vastaukset
- tai sitten ei
miksi haluut käyttää sigamakeeta
onks sulla muka jotain soitettavaa
kandee odottaa jo ensi vuoteen tai sen jälkeen
sinä aikana voi käheesti miettiä mitä sanoisi jos joku soittaa
kalenterii ei kandee opetella kun ei o mitään aikataulua- Peräkamarin poitsu
Ja näin kirjoittaa työtön urpo betoniyksiössään. Mutta onhan hän todellinen pRo, kun osaa nopean 8.1:n aukaista ihan itse. Äipätti tosin maksaa vuokrat ja isi lainaa Fiat Puntoo vm. 1986.
- tutultakuulostaa
Ei todellakaan ole mikään museo-vindows, kaikki vndowsit on museokamaa, kyse on ollut OS X Yosemite / iOS 8 joka julkaistaan ensi kuussa.
- Windows9 PROgressive
Aika paljon tuntuu olevan asiantuntijoita liikkeellä. Kyse on juurikin tuosta seuraavasta Windows-versiosta. Siitä karsitaan kaikki tarpeeton härpäkekuorrutus ja Ms keskittyy vihdoin ensisijaisesti käytettävyyteen ja energiatehokkuuden parantamiseen. Applellakin on toki tulossa marraskuuhun mennessä OS-päivitys ja se ehtii markkinoille vuoden ennen kilpailijaansa, mutta idean se kopioi tästä ohjelmointivaiheessa olevasta ysin työkalupakista. Muuta uutta ovat (myös suomenkielisenä): Outlookin ja sen kalenterin täysi puheohjaus. Myös Officen muihin ohjelmiin on tulossa uuden käyttöjärjestelmän julkaisuhetkellä täysin tuettu puhe- ja eleohjaus - ilman kiinteää ohjausalustaa tietenkin. Applellahan nämä toimivat vielä todellä kökösti, kun eivät ole omaa toimistosettiään vielä kehitelleet. Ja Ms:n Office toimii muutenkin vain joten kuten OS:ssä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1081095- 571081
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161076Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46959