Niin, eli ehtiikö eka lisäosa tulla ennen jouluu? Mikähän lisäosa tulee ekaks? Onko ne lisäosat samat kun ykkösessäkin ja tuleeks niitä samanverran?!
ts2 millon tulee eka lisäosa?
5
552
Vastaukset
- Simmy
Kuulemani mukaan v. 2005 alussa. En nyt muista kuulleeni mitä nuo lisäosat pitävät sisällään, mutta varmaankin pitkälti samoja juttuja kuin alkuperäisenkin. Seitsemisen kappaletta niitäkin on tietääkseni tulossa.
- Mortimer
lammas-jr kirjoitti:
Jos oot kaikki noi jutut kuullu tältä palstalta niin ei välttämättä pidä paikkaansa.
Luulen että ensimmäinen lisäosa ei ehdi ennen joulua. Harmi. Ja sitten kun niitä tulee luulen että voi olla niin sanottuja yhdistelmiä eli vaikka lemmikit ja suberstar olisi yhdistetty tai näin... Luulen myös että kyllä ne kehitteliät keksii jotain uuttakin. Ei varmaan kaikkea samaa tuttua ykkosestä. Itse toivoisin että tulisi esim: Sims2 urheilutähti & Sims2 Pahat tavbat xD
-Mortimer- - Kagome
lammas-jr kirjoitti:
Jos oot kaikki noi jutut kuullu tältä palstalta niin ei välttämättä pidä paikkaansa.
Tuo tieto on välillisesti peräisin minulta, mutta se kerrotaan virallisilla sivuilla.
- Simssi
tulee se ennen joulua... luki the sims virtallisil sivuil ja sipsimssis
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.142063Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161861599Parrakkaat miehet ovat inhottavia ja vastenmielisiä
Ennen Suomi ja koko maailma oli täynnä kasvonsa hyvinhoitavia miehiä. Tänä päivänä lähes kaikki miehet ovat kuin jotain1601486Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt1001362Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno381208Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas141969- 84958
Naiseni on todellinen seksipeto
Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu49952Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.
Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.141858Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."
Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks13847