Tekstikanavalla on potkijoiden tuomiot.toiselle 7 ja toiselle vain 1.5 vuotta.
POTKIJOIDEN TUOMIOT
6
4007
Vastaukset
- wondering
7 vuotta, joopajoo, jo 25veenä pääsee pois, "hyvällä" tuurilla tuomio puolitetaan tai jotain muuta "järkevää" (suomen tuomioistuinhan on täysi vitsi..) puhumattakaan siitä 1,5 vuodesta, ei tunnu missään sillä ääliöllä. pojut oppii vaan uutta ja tulee pahempana takasi....
- yx vaan
Ei ikinä pois toinen oottaa vapaalla jalalla tuomion täytäntöön panoa mahtaako olla enää sit tavattavis.Se on ainaki aivan varmaa että joku porukka pieksää sen toisen.Pöljältähän se kuulostaa että ensi kertalainen pääsee vähällä.Kohta varmaan ajatellaan anteeksi antoa ja sormien läpi katontaa ja sitten poliisi sanoo lupaatko että et enää töpeksi tai saat koti arestia.Ihmis henki ei oo rahan arvonen sillä raha ei korvaa menetystä.Vaikka omaiset saivatkin 24000euroa mut valtiohan sen maksaa vero rahoista.
- Mie
nuo lieneen ensikertalaisia ole...joten tuomio puolitetaan, Joonas istuu 3,5 vuotta ja kärpänen ei paskaakaan...Kyllä mä sanon...vihoix pistää!!
- kuvottaa
Mie kirjoitti:
nuo lieneen ensikertalaisia ole...joten tuomio puolitetaan, Joonas istuu 3,5 vuotta ja kärpänen ei paskaakaan...Kyllä mä sanon...vihoix pistää!!
Aivan jätkien vanhempia myöten.
Turha niitä "siittäjiä" on puoltaa, jos jälkikasvusta
JOKAINEN on päästään vialla.
Mikä meni pieleen kasvatuspuolella??? - kasvattaja
kuvottaa kirjoitti:
Aivan jätkien vanhempia myöten.
Turha niitä "siittäjiä" on puoltaa, jos jälkikasvusta
JOKAINEN on päästään vialla.
Mikä meni pieleen kasvatuspuolella???vapaa kasvatus rulettaa, rulettanut jo 70-luvulta saakka.
- haloo
Kyllä sitä jaksetaan jauhaa niin että korvissa pauhaa. Kuin moni teistäkii tietää mikä nämä kaikki tapahtumat on aiheuttanut. Tehty mikä tehty. Ja sen vaan sanon et turha on vanhempii syyttää, jokaisella on oma vapaa tahto. Lisäks kyse on täysikäisistä kavereista, jotka kantaa vastuun teoistaan itse. Täällä on turha kritisoida tuomioita ne on ja pysyy vaikka oisitte mitä mieltä.
Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760