tyottömällä e39 m5

köyhä opiskelija

Ostin tuollaisen jokunen aika sitten ja ihan mukava peli:)työntekö ei kannata,työttömänä on mukavampaa...ai niin,rahat sain tililtä!

12

1539

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mese

otan osaa. :(
      Paskaan laitoit rahat...

•    

uskokoon ketä huvittaa

• Per Saukko

Kenen pitäisi uskoa ja ketä?

• pluggare åkso

opiskelijahan minäkin olen ja ajelen Aston Martin Vanquishilla. Eli ei tuo M5 nyt niin ihmeellinen saavutus ole.

• tollo

autoko? Vai polkupyörä.

• Niih

jonka nähdessään pienimunaisimpien oletetaan tuntevan sellaista kutinaa munissaan, joka kotteron hankkimalla poistuisi.

• lapsi

saa sitä mitä haluaa niin se on hetken vaiti

•     ...

vaan tulee tänne leuhkimaan olemattomilla jutuillaan

• Sir Von Don Minä

Oleilen oloneuvoksena eli työttömänä ja kauppakassina mulla on Maybach. Ja asun 750 neliöisessä kartanossani, jossa palveluskunta tekee kaiken puolestani. Harmittaako sinua kun jouduit ostamaan noin halvan auton, vai miksi kirjoitit tänne?

Oletko muuten työtön vai opiskelija, kun ei tuosta oikein saanut selvää? Yhteiskunnan loinen siis kuitenkin :)

• S-type

ja jääkapissa on jaloja juomia ja pikkupurtavaa ja sisällä norsunnahkaa. Vanteet ovat norsunluuta.

• Sir Von Don Minä
        S-type kirjoitti:

ja jääkapissa on jaloja juomia ja pikkupurtavaa ja sisällä norsunnahkaa. Vanteet ovat norsunluuta.

Ei sentään. Kuka nyt norsunnahkaa haluaisi pureskella? Pikkupurtavaksi nautin juuri tryffeleitä.
        Jaloja juomia toki löytyy :) Tosin itse en ole juuri muun kuin vuosikertaviinin perään ja sitä nautinkin juuri pari lasillista tryffeleiden seuraksi.
        Vanteetkaan eivät ole norsunluuta. Mutta flyygelin koskettimet ovat sitä, samoin kynttilänjalat.

• =)...
        Sir Von Don Minä kirjoitti:

Ei sentään. Kuka nyt norsunnahkaa haluaisi pureskella? Pikkupurtavaksi nautin juuri tryffeleitä.
        Jaloja juomia toki löytyy :) Tosin itse en ole juuri muun kuin vuosikertaviinin perään ja sitä nautinkin juuri pari lasillista tryffeleiden seuraksi.
        Vanteetkaan eivät ole norsunluuta. Mutta flyygelin koskettimet ovat sitä, samoin kynttilänjalat.

Aha... Itselläni on täysin käsintehty Aston Martin jokaisen ruuvin joku työntekijä on paljain käsin hankaamalla tehnyt muotoonsa. Siinä on sukupolvetkin ehtineet vaihtua. Vanteet ovat platinaa. Auton täyskromi jääkaapissa on pari pulloa viiniä vuodelta 200jkr (löydetty uponneesta laivasta). Välipalaksi napsin kuten sinäkin tryffeleitä, mutta en kelpuuta kuin etelä-ranskasta hyvin pieneltä alueelta tuodut herkkupalat. Iltaisin surffaan netissä huippunopealla yhteydellä sillä onhan taivaalla omistamani satelliitti.

menipä taas. Tuleekohan Runttaaja kohta kertomaan vielä paremman "tositarinan"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      4
      2726
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2541
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2239
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1443
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1433
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1155
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1053
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe