Vaihtoehtoja ovat persut ja keskusta......keskusta kylläkin vähän epävarma....ne lehmäkaupat.
Seniorit äänestetään PAKKOruotsitus pois Suomesta.
24
233
Vastaukset
- ei ikinä kepua
Kepulaiset ovat AINA ÄÄNESTÄNEET VASTAAN huonon eläkeindeksin parantamista, onko niin lyhyt muisti? Kepu-virolainenhan sai ruotsalaisen freuendal-mitallin, kun sai vuosikymmenet suomalaisten riesana olleen pakkoruotsin aikaan, mitähän muuta se sai siitä hyväkseen? " KEPU PETTÄÄÄ AINA". Kepu ajaa vain ökytilojen asioita ja verohelpotuksia, kuten kepu-vanhanen puolitti puunmyyntiveron määrävuosiksi, ja senkin jälkeen muistaakseni neljännes verohelpotus vuodeksi.
- Ihmettelee aina
Virolainen tais saaha vain luikurimaineen tuosta lehmäkaupastaan ruotsalaisten huiputtaessa häntä perusteellisesti. Näitä limaskoja riittää nykyisinkin ja hallituksessa on myös esillä nämä yhdenasian kielikiihkoiset RKP:läiset ja joille löytyy aina ne vakio hallituspaikatkin kuin itsestään.
- selvitellään
Pitää selvittää ennen äänestystä kuka KÄÄNTÄÄ takinsa.
- vain PS
Puoluehan siellä takana määrää, miten edustajansa äänestävät. Puolueen ohjelmassa on taatusti yksiselitteisesti sanottu mikä sen kanta on 3-4 %:n ruotsinklielisille etuoikeudet takaavaan pakkoruotsittamiseen. Pelkästään vaalihöpinöinaan HERKKÄUSKOISTEN ÄÄNIÄ ITSELLEEN KALASTELLAKSEEN saattaa ehkä joku edustaja väittää puolueohjelmasta poikkeavia lausuntoja, pelkkää ääntenkalasteluyrityksiä ne ovat loppupeleissä, kyllä puolue panee ruotuun "sooloilijat", onhan se nähty Kepulaisethan virolaisen johdolla tämän riesan saivat aikaan,
- Höh,.
Ei kukaan halua pakkoruotsia pois.
- Hölmölässä asutaan
Hölmöläiset opiskelevat sitten pakkoruotsituksensa kun siitä kerran pitävät.
- se pois
Virkamiesruotsi on SYY kaikkeen.
- Ei hyvältä näytä
RKP:n pulvaanit ja sen kätyrit aisankannattajineen ovat ajamasa maamme perikatoon.
- ei pakkoa
Ruotsia voi opiskella vapaaehtoisesti.
- pois pakkoruotsitus
Totta jokaisella oltava vapaus valita mitä kieltä opiskelee.
Ruotsitus on vain pienen etuilevan kielivähemmistön takia täällä maassamme. - miusta
Etuilijat oppositioon ja Yle Suomalaisille.
- Suomalaisena aina
YLE on ruotsalainen vaikka me 95% olemme suomenkielisiä ja maksamme sen ruotsalaisen roskan.
- Tools.
Haloo. Yle femmalta sekä Radio Vegasta ja Radio X3M:stä tulee parhaat ohjelmat. Sääli, ettet ymmärrä ettekä halua ymmärtää.
- Täyttä sontaa on
Taitaa olla nyt niin ettei monet muutkaan ymmärrä teidän hurrejen hyvistä mitään.
- Nettisuom. (-fenno)
Sairaan talan tekemä avaus.
- häpyä ei yhtään
Mulla tulee mieleen Juutalaiset / Palestiinalaiset...armotonta kiikytystä.
- Hullut svedarit
Oletko itse joutunut kyykytetyksi vaikka olet ruotsalainen?
Muuten mitä tarkoittaa tuo vihjaeleminen tuossa"Juutalaiset / Palestiinalaiset."?????
Yritätkö sinä sanoa että olisit verrattavissa Juutalaisiin????????????????
- Joku on mukamas
Onko joku Tala täällä palstoilla ja kuka on Tala?
- joooo pois
Pakkoruotsi / Virkamiesruotsi on KAIKEN pahan RUUMILLISTUMA ja siinä Stubb ja nämä naiset ovat edusmiehiä.Pois...pois.
- hyvä niin
Poijes lähtee.
- RKP:lle lähtöä
Lähtee RKP luikurit siinä mukana eikä heitä kaivata maamme hallituksessakaan.
- jaa kyllä
Ylen SUOMALAISTAMINEN on erittäin tärkeää. Pakkoruotsin poisto ja Ylen SIIVOUS on erinomaisen tärkeää.
MUISTAKAA seniorit.- YLE on ruotsalaisten
YLE:n toiminta on röyhkeää ja kansalaisten pakkoveroilla kerättyä rahaa jaetaan ruotsin TV:n toimintaan täällä suomessa vaikka maksu kuuluisi niille jotka katsovat
ruotsin TV:tä.
Olemme huomioineet miten ruotsinkielisiä ohjelmia on lisätty suomenkielisille YLE:n kanaville vaikka ne kuuluisivat heidän omalle YLE Femmalle. YLE:n ohjelmat ovat nykyisin pelkkiä uusintoja ja rahoitukset menevät tuonne YLE:n ruotsinkielisille vaikka katsojamäärät ovat olemattomat verrattuna niihin rahoituksiin.
YLE toimii RKP:n propagandan levittäjänä ja sen me huomioimme selvästi.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831559Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä681352Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2171323Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311291Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041059Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341009Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973- 89950
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123848