Kertokaa parhaimpia juttuja(sims 2)

Ainoh

Eli kertokaa parhaimpia juttuja mitä teille on sims 2 Käyny, sori jos puhun samaa kun muut, mutta en jaksa selailla!

8

795

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Simssi

no mul kävi sellai et mul palo koko talo... sit ne eli pihalla... et niil ei ollu muuta kun Grilli... ja oli aika ärsyttävää ku oli talos kauhee sotku, ja ei ollu mitään telkkareit tai mitää suihkui tai vessoi... et oli kiva mennä niittenkin töihin kun oli paha mieli... ja lapset méni kouluun, ja kun ne tuli kotiin nii ne ei voinu tehdä läksyi ku oli huono mieli... ja nyt mun kuus mukulaa on kaikki yhdyskuntapalvelus... et ihan kiva...

Ja sellasta...

ja mul on käyny sellai et ku pelasin sitä ja ukko kuoli, mut sitä aneltiin ja se pelastui...

Mut siit tuli Zombi... eli nyt se on vihreen ihonen... et ei oo kovinkaa kivaa... :)

• Mortimer

Mulla kävi niin että ensin mun nainen sai lapsen. Kun se mies ei oikee pitäny lapsista se alko vihaamaan mun naista ja alkoi pyytämään työstä kavereita bilettämään kotiin. No mun nainen sit kuinka ollakkaan rakastu siihen mun miehen työkaveriin... Joka muuten sattu olemaan Kreivi MONTTUPUU!!! No rakkaus tais olla yksipuolista, mutta kuinkas ollakkaan kreivin karisma puri mun mieheen ja ne rakastu. No sitten Mun nainen tietenki tuli tosi mustasukkaseksi ja iski sitten jonkun mun kreivin sukulaisen... TEININ! No eipä tässä vielä kaikki. Kun kumpiki pelehti "rakkaitensa" kanssa erihuoneissa (toinen sohvalla toinen sängyssä) Joku kelvoton simi oli unohtanu uuniin jonkun ruuan. Ja tottahan toki siitä sitten syttyi tulkipalo! Enkä tietenkään ollut ostanut palohälyytintä... No onneksi ei palanut koko talo xD

-Mortimer-

• *lumina*
        Mortimer kirjoitti:

Mulla kävi niin että ensin mun nainen sai lapsen. Kun se mies ei oikee pitäny lapsista se alko vihaamaan mun naista ja alkoi pyytämään työstä kavereita bilettämään kotiin. No mun nainen sit kuinka ollakkaan rakastu siihen mun miehen työkaveriin... Joka muuten sattu olemaan Kreivi MONTTUPUU!!! No rakkaus tais olla yksipuolista, mutta kuinkas ollakkaan kreivin karisma puri mun mieheen ja ne rakastu. No sitten Mun nainen tietenki tuli tosi mustasukkaseksi ja iski sitten jonkun mun kreivin sukulaisen... TEININ! No eipä tässä vielä kaikki. Kun kumpiki pelehti "rakkaitensa" kanssa erihuoneissa (toinen sohvalla toinen sängyssä) Joku kelvoton simi oli unohtanu uuniin jonkun ruuan. Ja tottahan toki siitä sitten syttyi tulkipalo! Enkä tietenkään ollut ostanut palohälyytintä... No onneksi ei palanut koko talo xD

-Mortimer-

Minä oon luullu ettei aikuiset voi rakastua teineihin.

• Simmy
        *lumina* kirjoitti:

Minä oon luullu ettei aikuiset voi rakastua teineihin.

Minun ymmärtääkseni rakastua voi (en ole tosiaankaan varma, ei ole tullut kokeiltua), mutta pelehtiä ei voi. Teini ei voi pelehtiä edes toisen teinin kanssa, ei siis myöskään aikuisen.

• Simmy
        Mortimer kirjoitti:

-Mortimer-

Sohvalla ei voi pelehtiä. Tarkoitit varmaankin muhinointia?

• villikissa91
        Mortimer kirjoitti:

-Mortimer-

Aikuinen EI VOI rakastua teiniin!!! Niistä voi VAAN tulla hyvät ystävykset. Tiedän kokemuksesta.

• Tein iha testisimin mil testailen kaikkee kivaa. Lihotan sen kunnon ilmapalloks :D No se ei oo mahollista mut nyt sillä on sitä mahaa. No laitoin valmisruuan uuniin ennen töihin lähtöä. Sit se alko siäl käryymään ja sytty tuleen ja tuli levis ja poltti kaikki huonekalut sun muut siitä huoneesta.

Harmi kun seinät ei voi palaa. Ois ollu kiva katella ku koko homma roihuu.

• Seuraavaksi kutsun sen helvetin naapurin kyläilemään ja muuraan sen sinne seinien sisään sen jälkeen kun oon laittanu jotain uuniin. Päästään siitäki riesasta >:D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      14
      2063
    2. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      186
      1599
    3. Parrakkaat miehet ovat inhottavia ja vastenmielisiä

Ennen Suomi ja koko maailma oli täynnä kasvonsa hyvinhoitavia miehiä. Tänä päivänä lähes kaikki miehet ovat kuin jotain
      Maailman menoa
      160
      1486
    4. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      100
      1362
    5. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      38
      1208
    6. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      141
      969
    7. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      84
      958
    8. Naiseni on todellinen seksipeto

Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu
      Ikävä
      49
      952
    9. Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.

Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      858
    10. Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."

Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks
      Suomalaiset julkkikset
      13
      847
    Aihe