PayPal-ongelma

Mikä ätää?

Rekisteröidyin juuri PayPaliin ja aioin siirtää tililtäni rahaa tuonne. Ei vain ole Transfet ID:tä jonka tärkeyttä korostetaan.

Kun klikkaan "Top Up Accountia" niin saan vain tiedot:

"Payee PayPal Europe
Payee's bank Deutsche Bank
PayPal IBAN DE46120700883000081203
BIC DEUTDEDBPAL"

Transfer ID:tä ei siis ole. Tili numeroni syötin rekisteröityessä, meneekö raha perille?

11

279

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1-22

      Miksi haluat siirtää rahaa minnekään? Se ei ole tarpeellista, jos aiot vain ostaa jotakin joltakin myyjältä, joka hyväksyy PayPal-maksun. Ostoksesi velotetaan luottokortiltasi kuten muutkin ostoksesi ilman mitään erityisjärjestelyjä. Olen käyttänyt PayPaliä 10 vuotta, enkä ole kertaakaan siirtänyt rahojani millekään tilille.

      Eri asia on, jos aiot todella lähettää rahaa jollekin PayPalin välityksellä.

      • > Miksi haluat siirtää rahaa minnekään?

        Jottei tarvi antaa luottokorttinumeroa minnekään, ei edes PayPal'ille.
        Ihan tavallinen pankkisiirto. Saaja näkee vain sinun nimesi.


    • sepa

      Joo tässä itellä sama ongelma! Apuja tänne kiitos :) toisilla nyt vaan ei ole luottokorttia niin pitää siirtää..

    • adgnd

      mitä pitäs pistää siihen viesti kenttään kun maksua tekee?

    • aseases

      Vvoihan siihen liittää pankkikortin; ei tarvitse olla luottokortti.

    • dfdsg

      Sama ongelma. Kellään tietoa?

    • 3ty4

      Visa electron käy kun sen rekisteröi paypaliin.

    • olli ostaja

      Visa electronilla olen aina ostellut tuolta.On kaksi tiliäkin ja toista käytän vain verkkoostoksiin eli siirrän siinne rahaa juuri sen verran kun tarvitsee tilausta tehdessä.Ei tarvitse edes pelätä, jotta menisi yhtääkkiä tili tyhjäksi jos korttitiedot joutunut rikollisille.Näkyy verkkopankissa kyllä jos yritetty laskuttaa ja tilillä ei ole ollut varoja.Kerran jouduin vaihtaan kortin eli ilmoitin sen hävinneeksi ja sen jälkeen ei enään tullut tuota toistuvaa maksu yritystä.

    • tyytyväinen

      PayPal- toimintoa avatessa annetaan kortin tiedot. PayPal veloittaa kortilta pikkusumman ja mukana tulee 4- numeroinen koodi. Koodi syötetään PayPaliin, jolloin varmistuu henkilöllisyys, kortti ja tili.
      Olen liittänyt PayPalin pankkikorttiini ja PayPal- asetuksiin määritellyt, että pankkini vaihtaa valuutan (tulee halvemmaksi).
      Eli kun ostan, PayPal veloittaa korttiani. Ostaja ei saa missään vaiheessa korttitietojani.
      Olen myös lähettänyt rahaa siirtämättä ensin rahojani PayPaliin. Hyvin on pelittänyt.
      Varmistuksen yhteydessä veloitettu eurosumma roikkui PayPal- tilillä, kunnes tein ekan euro-määräisen ostoksen. Silloin se lähti ja sitten loput kortilta.
      Itse en näe tarvetta siirtää PayPaliiin rahaa ollenkaan.
      Ostaminen on vähän liiankin heleppoa...

    • oihou

      En halua käyttää korttia. Jotenkin liian monimutkaista. En osaa selittää.

      Laitoin tilisiirtolomakkeessa verkkopankissa viestikenttään BIC:n. Verkkopankki suostui siirtämään rahat mutta ei näy vielä siirretyt rahat paypal-tililläni?? Meniköhän kaikki oikein?

    • Subject: Claim Your FREE Passive Income Website INSIDE!

      Hello,

      Just IN!

      If you've been looking for an easy way to create a real
      income stream from home then look no further than this
      crazy new passive opportunity that gives you a totally
      fr.e.e. mon.e.y. making website that you can use
      instantly!

      If you're ready to claim your no cost website...use
      the link below to get started!

      CLAIM YOUR WEBSITE HERE: http://www.viralwebsitecash.com/?binary

      Not only do you get a no cost website, you also receive
      a *f*r*ee* $25 bonus to help you get started - just for
      signing up!

      Claim YOUR FUTURE HERE: http://www.viralwebsitecash.com/?binary

      See you inside,
      - See more at: http://viralwebsitecash.com/ads.php#sthash.XBdVbuYP.dpuf

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe