Olen raskausviikolla 20 enkä tunne mitään vauvan liikkeitä? Onkohan syytä huolestua? En ole tuntenut vielä kertaakaan mitään ja kaikilla muilla liikkeet on kuulemma alkaneet jo 15 - 17 viikoilla.
Sikiön liikkeet
6
14301
Vastaukset
- muumi
Itse olen rv 19 4 enkä ole tuntenut mitään liikkeitä enkä sen enempää kyllä mitään kuplintaa. Tiistaina kävin rakenneultrassa, jossa näkyi oikein vilkas vauva eli kaikki oli kunnossa. Tämän takia en ole huolestunut siitä, etten tunne liikkeitä. Seuraava neuvola on parin viikon päästä ja jollen silloinkaan ole tuntenut mitään, niin kysyn asiasta. Mutta eikös tämäkin ole niin henkilökohtainen asia, milloin vauvan liikkeet tuntee? Toiset tuntee aiemmin ja toiset taas myöhemmin.
- Nanna
Hei.. Meinasin juuri itse kirjoittaa tästä samaisesta aiheesta, mutta sitten huomasin tämän viestin. Minulla tänään täynnä 19 viikkoa, enkä ole tuntenut vielä liikkeitä. Kovasti odottelen.. Välillä tuntuu että tikahtuu että onko kaikki kunnossa kun ei ole muuta kun vatsan pollukka, eikä mitään raskaus"oireita". Vielä siitä että jos istukka on etuseinämässä, ne vaimentaa liikkeitä entisestään. (Kuten itselläni on). Mutta tämä odottelu on vain niin turhauttavaa.. Onnea odottelemiseen...
- saku
Itse tunsin sikiön liikkeet esikoista odottaessa vasta rv 21 , melkein 22 ja sekin oli sellanen liike, että tuli tunne, että olikohan se nyt varmasti vauva... ihan kuin joku olisi heittänyt kerran kuperkeikkaa mahassa. Odotahan vaan niin kyllä ne liikkeet alkaa sieltä piakkoin tuntumaan! :)
- Toinen tulossa
Se on ihan yksilöllistä miten tuntuvat. Voi olla että vauveli on sellaisessa paikassa etteivät liikkeet vaan tunnu. Mulla raskaudet ihan erilaisia sen suhteen millon alkaa tuntua liikkeet..ekassa tosi pian vaikka sanotaan ettei ensisynnyttäjä osaa erottaa liikkeitä mut sitte saatto olla monta päivää ettei tuntunut mitään. Toisesta kesti tosi kauan mutta istukka olikin eri paikassa...
- saritat
Esikoisen aikaan liikkeet tunsin 21 viikolla, vaikka makasin selällään ja vatsan päältä huomasi selvästi jonkun liikkuvan siellä sisällä ja vauvan tunsi kyllä "menevän" paikasta toiseen liikkeitä en tuntenut. Ja jos käden laittoi vatsan päälle tunsi vauvan. Nyt toisen lapsen kanssa liikkeet tuntuivat ihan selvästi 12 2 alkaen. Toisinaan on päivä pari etten tunne mitään, mutta ihan selvästi tuntee kun liikkuu.
- viikkoja
saritat kirjoitti:
Esikoisen aikaan liikkeet tunsin 21 viikolla, vaikka makasin selällään ja vatsan päältä huomasi selvästi jonkun liikkuvan siellä sisällä ja vauvan tunsi kyllä "menevän" paikasta toiseen liikkeitä en tuntenut. Ja jos käden laittoi vatsan päälle tunsi vauvan. Nyt toisen lapsen kanssa liikkeet tuntuivat ihan selvästi 12 2 alkaen. Toisinaan on päivä pari etten tunne mitään, mutta ihan selvästi tuntee kun liikkuu.
nyt 12 4, ja itse kanssa liikkeitä muutamia päiviä tuntenu. tää on mun toinen raskuas, esikoisesta tunsin vasta lähellä 20 viikkoa, tarkkaan en muista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750