En pääse tekee koneella mitään kun kirjautumisen jälkeen ja työpöydän latauksen puolessa välissä tulee toi ilmoitus: Poikkeus 0E muistipaikassa 0028:C0048419, VxD(01) .....
Olen skannannut Nortonilla, cwshredderillä, aboutbusterilla ja minulla on zone alarm.
Käyttis on win me.
Aikaisemmin pääsin satunnaisesti läpi ja nettiin, mut nyt en pääse tota ilmoitusta pidemmälle. Ja jos esim. klikkaan Oma Tietokone-kuvaketta tulee toi ilmoitus esiin. Tai vastaavasti jotain muuta kuvaketta työpöydällä.Oon myös skannannut vikasietotilassa kaikki ohjelmani.
Eipä tunnu auttavan.
Tietysti toivon pikaista apua kun teen tätä ilmoitusta duunikoneella ja työt loppuu klo 14.00 : )
poikkeus 0E muistipaikassa...
voivoi ja kiire : )
3
368
Vastaukset
- mites
voisi olla sinulle apuja
http://support.microsoft.com/kb/273738/fi- voivoi ja kiitos
Kiitoksia avunannosta : ) Olen kolunnut kyseiset sivut ja paljon on tehty ja paljon on tekemistä jäljellä.
Tai sit olis ehkä helpompaa asentaa se Win Me entisen päälle, kun ei ole vielä niistä ohjeista lopullista apua löytynyt.
Mutta kiitän : )
- ---
Kannattaa kokeilla ottaa biosista pois quick boot tai fast boot, jolloin muistit tarkistetaan useampaan kertaan. Saattaa auttaa, koska kuvailemasi oire vaikuttaa muistiongelmalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2575209Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1204231- 604051
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363637- 513600
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest413355Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv162752Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202606- 232536
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo652417