Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Citroen on yksi vikaisimmista autoista

fakta homma

Katso Auto-GTU raportti!

https://translate.google.fi/translate?sl=auto&tl=fi&js=y&prev=_t&hl=fi&ie=UTF-8&u=http://www.gtue.de/sixcms/detail.php?id=53878&edit-text=&act=url

7

102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aika romu vai mitä
      • fgjgjkf

        GTU 2012 1-3 vuotiaat

        Isompi keskiluokka
        vikaindeksi *
        1. Opel Insignia / Sports Tourer 4.2
        2. BMW 3-sarja / Touring 9.0
        2. Honda Accord / Tourer 9.0
        4. Citroën C5 / Tourer 9.5
        5. Volvo S40 / V50 / S60 10.4
        6. Mercedes-Benz C-sarja / T / Sportcoupé 10.8
        7. Audi A4 / Avant 11.4
        8. Mazda 6 / Sport Wagon 12.4
        9. Škoda Superb 12.5
        10. Ford Mondeo / Wagon 13.1

        Mitenhän arvon vuonna 2014??


    • makuasioita

      Aika keskivaiheilta ne Sitikat löytyivät. Makuasia, ostaako sen, tai jonkun muun. Ei sen pitäisi muita kiusata. Minä olen ollut tyytyväinen C5:een, ja harkitsen jo kolmatta. Ennen näitä vaihtui aina auton mukana myös merkki. Melkein kaikki merkit on jo kokeiltu.

      • Pas ka puhetta !

        Pers'aukisella on taatusti vielä kymmeniä ja kymmeniä automerkkejä kokeilematta !

        Älä luule että joku uskoo juttujasi !


      • makuasioita
        Pas ka puhetta ! kirjoitti:

        Pers'aukisella on taatusti vielä kymmeniä ja kymmeniä automerkkejä kokeilematta !

        Älä luule että joku uskoo juttujasi !

        Kia, Huyndai, Dazia ja luxusmerkit, kuten Rollssi, Bugatti ja Ferrari ovat vielä ostamatta. Toki näilläkin on päässyt tyypit ajamaan. Rolssilla tosin vain takapenkillä. Samoin autoa vaihdettaessa on tullut kokeiltua useimmat kyseeseen tulevat vaihtoehdot ennen päätöstä. Ilmeisesti sinulla on jääny C5 kokeilematta. Minä olen todennäköisesti ajanut myös sinun suosikillasi.


    • ihmesakkia

      No just joo. Opettelisit nyt edes linkittämään. Ei tuossa ollut mainintaa Citikasta, sen sijaan sisarmerkki oli keskiluokan kärjessä. Ja paremmin olisi ymmärtänyt alkuperäistä kieltä kuin tuota kääntäjän vääntämää siansaksaa.

      Ja kun totta puhutaan, niin Citikka on kaikissa luokissa siellä keskivaiheilla, ei vikaisin eikä vähävikaisin. Mutta vitunko väliä noilla vikatilastoilla. 40 vuotta ja puolentoista miljoonaa kilometriä autoilua takana ja yhden kerran on auto jättänyt tielle (Toyota) ja yhden kerran estänyt edes pihasta lähtemästä (Hyundai). Että ei nuo viat niin hirveästi ole rassanneet. Kuluvia osia luonnollisesti on vaihdettu ja toisarvoisia vikoja korjattu. Auton valinnan ratkaisee ihan muut asiat, kuin nuo sinun tilastosi. C5 miellyttää, vikaindeksi n. 120. Avensis vikaindeksillä 90 ei miellytä, mieluummin Volvo V50 vikaindeksillä 150.

      Että työnnä sinä "faktasi" perseeseesi, varmaan saat siitäkin tyydytystä.

    • the boss

      Samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa. vikatilastoilla ei ole mitään merkitystä, muut asiata ratkaisevat merkin.

      Mulla on BMW ja hyvin toimii eikä ole vikoja ollut ja vaikka olisikin niistä ja monesta muusta selviää rahalla ja uuden karheassa versiossa se menee maahantuojan piikkiin..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      92
      2421
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2133
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      83
      1780
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1575
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1556
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1505
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1468
    8. 54
      1340
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      87
      1296
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe