USA on hyvä paikka elää!

George Bush

Ihmettelen kovasti miksi täällä vastustetaan poikien palauttamista lailliselle huoltajalleen Amerikkaan.

Osa vetoaan USA:n olevan kauhea paikka elää, Suomi taas on maanpäällinen paratiisi.

Näin yksinkertainen asia ei todellakaan ole.

32

1254

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MIT

      köyhä äiti ei olisi ikinä pystynyt jäjestämään pojille kunnon koulutusta. Hienoa että pojat pääsi isän luokse.

      • ei muualla

        onneksi pojat pelastettiin usa:an tästä junttilandiasta


      • toisin

        kuin junttiusassa, köyhyys ei estä pääsemästä kunnon koulutukseen.


      • ktm
        toisin kirjoitti:

        kuin junttiusassa, köyhyys ei estä pääsemästä kunnon koulutukseen.

        Suomi on tasa-arvoinen, usa:ssa tarvitset paljon rahaa kouluttaaksesi lapset kunnolla.


      • tiedottaja

        se on harvard, eikä Harward


      • tiedoksi

        Suomi pystyy takaamaan paljon paremman koulutuksen ja koko elämän ja vielä ilmaiseksi.


      • K.I.T.T.
        tiedottaja kirjoitti:

        se on harvard, eikä Harward

        USA on paratiisi


      • Alf
        tiedoksi kirjoitti:

        Suomi pystyy takaamaan paljon paremman koulutuksen ja koko elämän ja vielä ilmaiseksi.

        suomalaisissa yliopistoissa suoritetulle tutkimukselle?

        Finland sucks! - Suomi haisee!


      • Näin on
        K.I.T.T. kirjoitti:

        USA on paratiisi

        Minusta se on parasiitti tai syöpä paremminkin.


      • XXX
        Alf kirjoitti:

        suomalaisissa yliopistoissa suoritetulle tutkimukselle?

        Finland sucks! - Suomi haisee!

        No muuta sit Jenkkeihin. Helppo ratkaisu.


      • Alf kirjoitti:

        suomalaisissa yliopistoissa suoritetulle tutkimukselle?

        Finland sucks! - Suomi haisee!

        palkinnot jaetaan tietyn porukan päätöksestä ja onhan noita surkuhupaisia "kotiinpäinvetämisiä" ja jopa täysin väärille henkilöille annetuja Nobeleita nähty. Ainoa mitta, jolla tulee sivistynyt ja kehittynyt yhteiskunta mitata on se, miten se kohtelee heikointa kansalaistaan. Siinä vaiheessa sulla loppuu perustelut tai huonosti seuraat aikaasi, ehkä jopa laput silmillä:)


      • realisti
        Ajatar1 kirjoitti:

        palkinnot jaetaan tietyn porukan päätöksestä ja onhan noita surkuhupaisia "kotiinpäinvetämisiä" ja jopa täysin väärille henkilöille annetuja Nobeleita nähty. Ainoa mitta, jolla tulee sivistynyt ja kehittynyt yhteiskunta mitata on se, miten se kohtelee heikointa kansalaistaan. Siinä vaiheessa sulla loppuu perustelut tai huonosti seuraat aikaasi, ehkä jopa laput silmillä:)

        Suomessa - heikoimmista kansalaisista ei niin väliä.


    • Isä.

      Loppupeleissä ei USA ole mikään musta aukko johon pojat on "tuomittu" loppuelämäkseen.
      Jos pojat haluavat, he voivat muuttaa Suomeen viimeistään silloin, kun ovat täysi-ikäisiä.

      • usassa

        tällä hetkellä Usa on iso paha "musta aukko"


    • Huolestunut

      Kaikilla on aseet ja huumeita myydään jopa kouluissa.Katastrofi tapahtunut poikia ei saa päästää koneeseen!

    • Seppo Räty

      ei mitään positiivista

      • apinalla

        missään maassa..


    • Mamma

      raha on kaikki kaikessa, huumeet.
      Kamala paikka elää.

      • vm -38

        Järkyttää kuinka usalaiset laumoittain siirtyvät laittomiksi siirtolaisiksi Meksikoon ja muihin Keski-Amerikan maihin etsimään parempaa elämää. Kaikki se mitä meille kerrotaan lännen ihmemaasta on vain propagandaa. Tämän opimme jo pioneereissa ja nuorisojärjestöissä, jotka saivat Puolueelta ohjeensa. Yhä vielä tiedämme, että on rasistista vihata muita kansallisuuksia paitsi amerikkalaisia.


      • not so fast
        vm -38 kirjoitti:

        Järkyttää kuinka usalaiset laumoittain siirtyvät laittomiksi siirtolaisiksi Meksikoon ja muihin Keski-Amerikan maihin etsimään parempaa elämää. Kaikki se mitä meille kerrotaan lännen ihmemaasta on vain propagandaa. Tämän opimme jo pioneereissa ja nuorisojärjestöissä, jotka saivat Puolueelta ohjeensa. Yhä vielä tiedämme, että on rasistista vihata muita kansallisuuksia paitsi amerikkalaisia.

        siinähän jenkit juoksee meksikoon kun ympäristö on tuhoutunut Usa:ssa.


      • Näin on

        Ei tartte kun katsoo Jerry Springer niin voi sanoa, että en suosittele.


      • Jerry Springer
        Näin on kirjoitti:

        Ei tartte kun katsoo Jerry Springer niin voi sanoa, että en suosittele.

        Jerry Springer show:n vieraina. SAIRASTA SAKKIA!


    • Tuuli

      enkä ikinä asuisi lasteni kanssa amerikassa!

      • ...

        Syystäkö että ilmaista rahaa ei tipu valtiolta ja sossusta perjantaipulloosi ja Espanjan lomaan? On se kauhia paikka, kun työtäkin joutuu tekemään elantonsa eteen.


      • Mountain Wiew CA
        ... kirjoitti:

        Syystäkö että ilmaista rahaa ei tipu valtiolta ja sossusta perjantaipulloosi ja Espanjan lomaan? On se kauhia paikka, kun työtäkin joutuu tekemään elantonsa eteen.

        on parempoi kuin moni "kolmepisteinen" Suomi-juntti tietää.


      • ...
        Mountain Wiew CA kirjoitti:

        on parempoi kuin moni "kolmepisteinen" Suomi-juntti tietää.

        on parempi yh-äidille kuin yksinelävälle. Suuri syy Campoylle ja Koskelle taistella lasten saamiseksi Suomeen. Ilman lapsia saattaisi joutua menemään töihin, ja sehän vasta olisi kamalaa.


    • Dad

      maa ei voi mitään.USA on ihan jees, onneksi pojat ei joudu Afganistaniin tai Irakiin.

    • Hitman1

      valtio.

    • Dollarihymy

      USA on täydellinen!

      Cowboy bootsit jalkaan. Leveälierinen Texas-hattu päähän ja revolveri lonkalle.

      Sitten hevosen selkään ja kohti auringonlaskussa siintävää Disneylandia.
      Matkaeväänä hampurilaisia ja paatoksellista USAnmaallista musiikkia.

      Oh yeah!

    • punaniska

      väärässä.

      • mexico

        jotka ei näy missään tilastossa mutta ovat tulleet rajan yli "Luvattuun Maahan" paremman elämän tavoittelijoina.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1080
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      948
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      807
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      86
      733
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      627
    7. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      539
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      36
      536
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      515
    10. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      125
      511
    Aihe