Olen kasvanut ,koulutettu,lääkitty julkisilla varoilla.Suomesta ei korkeampaa koulu löydy kuin se jonka kävin.Menin töihin,tienaan,maksan veroja.....miksi????
No siksi että aikoinaan työväenpuolue SDP ajoi nämä kaikki etuudet ihmisille,porvarit eivät niitä antaneet vaan joutuivat antamaan...nyt elä onnellisen aja tienaankin ihan hyvin.Haluaisin vaan sanoa sen että minä maksan mielelläni veroni,niillä olen saanut koulutuksen j amuut hyvät asiat joita alussa luettelin,bonuksena saan vielä antaa jollekkin vähävaraisemmalle ihmiselle hyvän elämän ja mahdollisuuden pärjätä tässä elämässä...On hienoa että suomessa otetaan vielä ihminen jotenkin huomioon eikä vaan hänen rahallista omaisuuttaan.minä äänestän Demaria koska minä tahdon lapsillenikin hyvän ja turvallisen tulevaisuuden.Porvareiden ahneus sai minut aikanaa voimaan pahoin,siksi liityin Suomen Sosialidekmokraattiseen puolueeseen ja olen siitä ylpeä,pidetään lippu korkealla ja voitetaan nämä vaalit ja taataan suomen kansalle taas sen ansaitsema hyvinvointi....Sillä meidän hyvinvointimallin nimi on sosialidemokraattinen malli.
vaalivoitto SDP:lle
3
184
Vastaukset
- Maisteri
Missä tämä korkealla oleva koulu mahtaa sijaita ?
Onko siellä ilmakin jo niin ohutta että äidinkielentunnit jätettiin kokonaan pitämättä ? - peksi
Ei kai koulu, jonka kävit ollut vaan Sirolaopisto?
Ps. Minutkin koulutti työläisisä, mutta hän kannatti kokoomusta, eikä kolhoosipuolueita.
SDP ja SAK ovat suomalaisen yhteiskunnan syöpä, käy samoin kuin Ruotsissa, ts. menee kohta tosi huonosti. Tuon Ruotsin tilanteen totesi Lipponen eilen illalla. Mutta onneksi Virossa on työtävieroksumattomia ihmisiä... - sdp
Käytetään tekniikkaa hyväksi ja mainostetaan:
http://www.geocities.com/sakaribehm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17513388
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1585483Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454910Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493699Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska402833Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1282032Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1191783Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3711693Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121560Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1371515