Itse olen sellainen alistuvana ihmisenä, että en ymmärrä ns. kauppalistasubeja jotka listasta lukevat miten kulloinkin heitä olisi hyvä alistaa. Tämä vain pienenä alustuksena tähän keskusteluun, joka ehkäpä onjatketta myös aikaisemmille.
Alistujana koen asian niin, että ei minulla ole tai saa olla valtaa päättää asioista ja siitä miten kulloinkin alistetaan.
Minusta arvoituksellisuus on tässä asiassa parasta. Miten voisi olla alistamista sellainen jos aina tietää etukäteen miten alistetaan ja koska.
Minusta ainut asia mikä rajoittaa alistajaa on se mistä on etukäteen sovittu. Minun kohdallani se on esim. neulat, viiltelyt ja vastaavat jutut jotka ei sinänsä ole minusta alistamista. Nuo asiat kun on sovittu sen jälkeen Dommella on minun suhteen vapaat kädet tehdä ja toimia juuri niinkuin itse haluaa ja minun on vain alistuttava. Sen jälkeen Dommella on lupa alistaa ja käyttää parhaaksi katsomiaan keinoja pästäkseen siihen mihin itse haluaa.
Tuo on oikeastaan se mitä itse haluan jos sitä voi haluamiseksi sanoa vaan se on sitä mitä saan kun olen tilannut :)
Millainen D/s suhde
5
9713
Vastaukset
Ajattelen samoin siivooja_miehen kanssa, eli "kauppalistasubit" eivät kiinnosta minua ollenkaan. Arvoituksellisuus on mielestäni tärkeä asia, koska muutoin koko juttu on makuuni jotenkin liian "lavastetun" ja keinotekoisen oloista ja olennainen jännitysmomentti jää silloin tietyiltä osin puuttumaan.
Kannatan myös sitä, että D/s-suhde perustuu yhteiseen sopimukseen siltä osin, että esim. mitään toiselle liian vastenmielistä ei milloinkaan saa tehdä. Luottamus on siksi mielestäni tosi tärkeää.Wanda tuossa tulikin oikeastaan ne kaikki tärkeimmät sanat sopimus, luottamus ja arvoituksellisuus. Sitähän se on alistaminen ja alistuminen muuten ei onnistu ainakaan minulle.
- ,,,,,,,,,,,
Minusta D/S suhde on normaali parisuhde jossa toisiaan rakastavat mies ja nainen ovat yhdessä. On upeaa jos seksuaaliset halut kohtaavat sillä parhaimmillaanhan seksi on silloin kun tuntee toisen ja kumpilin luottaa toiseen. Voi kai sanoa että domme piiskaa mieluiten sitä jota rakastaa. Jossain ketjussa joku kirjoitti täällä että "S&M leikeissä makuuhuoneessa vallitsee luottamus ja rakkaus". Minustakin on hauskaa että ei etukäteen tiedä mitä tuleman pitää mutta silloin pitää pysytyä luottamaan toiseen täysin.
- meidän suhde
slavemegoodnight.tumblr.com/
No todellakin D/s suhde on normaali ja yhdessä sovittu. Slloin siihen sisältyy luottamus täysin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305742Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144334Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403237IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522941Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391539Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861328- 601259
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2251184- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161