Eikö teistäkin tuo Kepun vara Pj,kansanedustaja Mari Kiviniemi olekkin kaunis nainen?
Harmi vaan että Mari on varattu! Varmasti olisi jokapojan unelmanainen.
Kiviniemen puheista en ymmärtänyt mitään kuten en muutenkaan politiikasta mutta kaunis tuo Mari Kiviniemi on!
Poikamies Lahesta
Mari Kiviniemi on kaunis!
4
456
Vastaukset
- Mielipidepankki
Olen samaa mieltä siitä, että Mari on kaunis nainen. Minulla on syntynyt sellainen kuva, että Mari on myös huomattavan älykäs ja sanavalmis. Hän on tässä monta askelta esim. Anneli Jäätteenmäkeä edellä.
Olen nähnyt Marin ainakin kerran jokunen vuosi sitten tv:ssä jossain poliittisessa väittelytilanteessa ja silloin hän teki vaikutuksen asiallisuudellaan ja hyvillä tiedoillaan. Ajattelin jo silloin, että hänestä voisi tulla erinomainen puheenjohtaja Keskustalla kaikkien edellisten väyrystelijöiden ja muuten vaan luikurimäkeä laskevien perään.
Mutta eilinen esiintminen oli kyllä melkoinen pettymys. Ehkä oli niin, että Maria oli kielletty panottamasta omia näkemyksiään ja kertoilemaan vain virallista änkyräkesontaa. Se ei käynyt sitten Marilta oikein luontevasti. Mutta ei heitetä vielä kirvestä kaivoon. Kyllä Mari on ehdottamasti niitä, joiden voimin Keskusta voisi edes rahtusen uudistua konservatiivisesta edunvalvontapuolueesta koko kansan puolueeksi a suvaitsevampaan suuntaan. - Joutomies
Mun kotikunnassani on nuorin kepun naisehdokas pitkälti viittäkymmentä käyvä tyllerö. Ei ainakaan kauneuden perusteella mene ääni kepulle, tuskin muutenkaan.
- karkasi Pohjanmaalta
Monilla naispoliitikoilla, myös muissakin puolueissa , tuo onkin ainoa asia mikä ehdokkaasta jää mieleen...
No, jollain Jaakonsaarella ja Mönkäreellä ei ole edes tuota... - otsikossa kaikki
--------
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1393850Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362974Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt91882Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa61616Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41089- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23741