Nyt ei kannata enää vaihtaa. Hyvitykset siirtyneet ilmeisesti talvitelakalle. Ensi keväänä taas uusi kausi ja uudet kujeet.
Kausi on ohi ja hyvitykset nollassa
4
143
Vastaukset
- katsepeiliin
kupsahteleehan noita puljuja vielä , enkä ihmettele , saa kts. omistajat peiliin millaisia myyjiä pitävät palkkalistoillaan , vähemmän ylimieliset pärjää,muutama lafka jopa laajentaa , omaa oksaa on syöty , näkeehän sen ny tämmönen tyhmempikin !
Toiset vaan ymmärtävät tuon kaupanteon päälle ja toiset lyö päätä seinään vuodesta toiseen. - vähän sama ukko
Vai pitäisikö kuitenkin juuri nyt tehdä kauppaa pitääksemme pyöräkaupat jaloillaan? Mitä haluaa tulevaisuudessa? Yhden ISON BIKECENTERWORLDIN joka hallitsee markkinat ja siten myös hintatason...
Eikö kuitenkin ole parempi, että olisi valinnanvaraa jatkossakin?- Karsintakilpailu
Vuoteen 2007 verrattuna on uusien motojen myynti pudonnut liki kolmasosaan.
Ei siinä mitenkään ole kaikkien mp-liikkeiden mahdollista jatkaa.
Sitten toi hintataso. Nettimotosta saa yksityiseltä pyörän tosi halvalla nyt. Ei se liike voi paljoa enempää siitä kaupassa hyvittää. Siinä väkisin repeää väliraha uuteen motoon niin suureksi, että ainakin minä olen pudonnut kyydistä. ( eli ei ole minullakaan enää varaa Bemaria uuteen päivittää.)
- Keväällä 2015
Joo, kausi on ohi ja nyt vasta kannattaakin ostaa pyörä rahalla!! ja myydä vanha sitten pois huhti-toukokuussa kun hinnat korkeimmillaan! Itse en nyt enää ala kauppoja tekemään ja odotan kevään malleja 2015, putsailen pyörän huippukuntoon ja täräytän kaupat keväällä sitten :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 744217
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans823918Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa572448Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?652302Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik392005- 491889
- 1071779
- 561662
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?551653- 611531