Ajatukset harhailee, ei keksi puhuttavaa

magmgagmagnesium

Moi!
Onko täällä muita joilla keskustelun aiheita ei vaan tule mieleen? Mulla aina perus kuulumisten vaihtelun jälkeen tyssää ja alkaa ahdistaa. Tiiän että just tosta ahdistuksesta johtuen ei pääse sitä smal talkiakaan sitten syntymään. Varmasti vaikuttaa sekin että on ollu aika nurinkurinen lapsuus, ei oo paljoa ollut kavereita enkä oo ikinä ollut isommissa kaveri piireissä, missä ois tuota small talkia/ rupattelua pahemmin harrastettu ja aika pahoja traumoja ja suoriutumispaineitakin on.

Onko kokemuksia, miten esim. toi magnesium ja omega 3 vaikuttaa? Miten ton ajatusten harhailun saisi loppumaan? Aina kun on sosiaalinen tilanne päällä, hakkaa tyhjää ja keksin tyyliin muutaman tunnin jälkeen vasta ideoita, mitä ois voinu sanoa. Mulla myös diagnosoitu tarkkaavaisuus ongelmia mutten aina viitsi niitä lääkkeitä ottaa kun on myös univaikeutta, johon lääkitys...en haluisi elää pelkkien lääkkeiden voimalla.

2

280

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hiljainen mies

Olen itsekin miettinyt tätä paljon että miksi en keksi puhuttavaa, joka paikassa kysytään ja ihmetellään miksi olen niin hiljainen ja voi vaan miettiä kuinka moni sitä miettii mutta ei asiasta vain mainitse ääneen.
      Vaikea sanoa oliko edes lapsena/nuorempana puheliaampi kuin nykyään, voi olla että ei. Introvertti olen kyllä selvästi luonteeltani. ja ne jotkut kiusaaamiset lapsuudessa ei varmaankaan parantaneet asiaa.

Vähän aika sitten oikeastaan kävi se asia mitä olin entuudestaan jo eniten pelännyt eli saan vihdoin ensimmäisen tyttöystävän ja lopulta saan pakit ja luulen että suurin syy siihen oli tuo hiljaisuus, ei vaan tullut enää sen perustutustumisen jälkeen enää keskustelunaiheita mieleen ja muutamat vähän vaivaannuttavat hiljaisuudet siitä syntyi..
      Nyt luonnollisesti huolestuttaa että käykö seuraavan mahd tyttöystävän kanssa samoin eli alku menee ok mutta kun tutustuu paremmin niin hän huomaa että ei tuollaisen hiljaisen no-lifen kanssa voi olla.
      Ja pahin juttuhan tässä on se että en ole hiljainen koska pelkäisin puhua vaan en keksi aiheita, aina ihmetellyt sosiaalisesti taitavia ihmisiä että miten hän keksi aloittaa juuri tuosta ja tuosta aiheesta ja miten keksi niin paljon kerrottavaa asiasta..
      En usko että tämä on sellainen asia joka parantuisi ravintoaineilla/lääkkeillä, ehkä jotkut huumeen kaltaiset aineet saisi rentoutumaan enemmän..

• jeeeeejee

Itsellä sama vaiva. En varmaan tuu koskaa saamaa mitää tyttöystävää ku oon nii hiljanen ja meen lukkoon sos tilanteissa. Vaikka muuten suht komea ja urheilullinen oonki.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      100
      6374
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3813
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3190
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      370
      1726
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1398
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1330
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      969
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      956
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      880
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      869
    Aihe